Parhaat huomautukset

Mulla on tuota ylimääräistä rasvakerrosta aina ollut "jonkun verran", ja samoin vaatetustyyli ollut aina suht peittävä. Siksipä suoranaisia kommenttia lihaksista ei ikinä ole tullut. Joskin huomautettava että en tämän saitin mittapuulla moisia taida omistakaan ;)

Kuitenkin kun lukioaikana vielä treenasin kunnolla, tuli salillaolijoilta joskus voimasta kommentteja, esim. liikunnanopettajalta, salinpitäjältä ja tietysti joiltakin koulukavereilta. Se jotenkin yllätti muita kun aina niin hissukan oloinen ja "löysän" näköinen, mutta sitten kuitenkin lukion toisellakin ollessa koulun vahvin tyyppi :)

Tähän liittyen yksi huvittava reaktio. Oli joku kolmen tai neljän 1-2v nuoremman jätkän ryhmä salilla samaan aikaan. Semmoisia perinteisiä isottelijoita ja tappelupukareita mitä aina riittää joka lähtöön. Olivat siinä sitten jalkaprässin luona, painona muistin mukaan oli ehkä jotain 220-250kg, kuka lie jättänyt. Siinä keskenään ihmettelivät että eihän tuota mitenkään uskalla koittaa, kuka tuommoista jaksaa jne. No, yleensä tosiaan ei luonteeseeni kuulu "isotella" tai muuta, mutta siinä oli pakko, sen verran ärsyttäviä tyyppejä olivat. Mitään sanomatta käppäilin laitteleelle, kiskaisin jonkun 20+ toiston sarjan ja käppäilin pois. Äijien katseet oli näkemisen arvoiset vaikkeivat mitään ääneen sitten sanoneetkaan ;)

Nykyään n. 5v myöhemmin on vielä lihasmassat aika hyvin tallella, mutta voimat kyllä hävinneet kokonaan. Aika korjata tilanne jos paikat kestää :D

Eilen oltii kaverin kanssa kaupungilla kävelemässä niin siinä joku pultsari huuteli et hakkaan kaikki. Sit ku oltii sii kohal tää sanoo meille et mulle ei pärjää ees tollaset hormonihirviö soijasäkit ette te mitää naisii saa kuula kalloo tollasille. naurettii vaa ja jatkettii matkaa sit se koitti viel viskaa pullol perää:lol2:

Jenkeissä uimalassa joku tyttö kaverilleen: "Look at those arms! Wow!"
Toisaalta se oli semmonen 14v. penikka, joka ei mistään mittän tiedä, niin meinas vähän naurattaa. Eipähän kusi sentään noussut päähän

Kommentteja ei oo paljon sadellu :D, mut joskus 8 vuotta sit Tampereen urheiluhierojakoululla tyttö hieroessaan henkäs et: "poika on sit pikkasen tehny selkää", johon mä "ai????:nolo:", ja se jatkoi: "niinkun jokainen lihas erottuu. Tähän ois helppo tehä näyttökoe." jä mä: "ok:nolo::nolo::nolo:

Pari viikko mennyt eikä kenellekkään ole huomauteltu...

Itselleni setä palautti hyvin jalat maan pinnalle: "Jätkä käy salilla jatkuvasti eikä lihasmassaa tule juuri yhtään" :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
silloin tällöin saa aina kuulla leveistä hartioistani :) jotka muuten kieltämättä on LEVEÄT. ;)
tänäänki koulun salilla: "ootko käyny jossain muualla salilla ku täällä ku oot niin helvetin iso kaveri" aina lämmittää sydäntä kun kuulee kehuja.

ja vielä se kun salilla testataan voimia muitten kans niin tuijottaa monttu auki kun rauta liikkuu ;))

"Paljo penkist?" kysytää aina vaikkei ees tiietä(?) et käyn salil :D

Joskus viime kuussa hortoilin yöllä sörkässä etsien metroasemaa ja ohitin jonkun paikallisen kuppilan. Terassilla oli pari jätkää joista isompi moikkas mua. Morjestin takas ja ajattelin, että onpas mukava poke, kun morjestelee kaikkia ohikulkioita. Sitten sama mies kysyy hieman pähtyneellä äänellä: "paljon penkki?".
Jos luet tätä, pahoittelen etten sanonut oikeaa penkkitulostani, vaan olin ylimielinen homo ja sanoin "viis":(.

Toinen kommentti sattui töissä erään ravitsemusliikkeen/kaupan järkkärinä/blokkarina. Paikkaan tuli pari todella riskin näköstä miestä. Kuulin sitten pöytiä tyhjennellessä ohimennen muutaman heidän kesken vaihdetun sanan. Toinen tyyppi sanoi: "katos, täällä on nykyään järkkäri". Tähän toinen, hieman isompi sanoi: "ei toi mikään järkkäri oo, toi on tarjoilija". Naureskelin heitolle itsekseni, mutta syvällä sisimmässäni itkin:(.

Kaverin kanssa oli puhetta saliurheilusta.

Poppanen: Ois hienoo jos nousis joskus oma paino penkistä
Kaveri: Mut eikse ois sit jo naisten maailmanennätys?

Repesin itsekin.:hyper:

"on toi sun yläkroppa aika droidi" - tuntematon muija

silloin tällöin saa aina kuulla leveistä hartioistani :) jotka muuten kieltämättä on LEVEÄT. ;)
tänäänki koulun salilla: "ootko käyny jossain muualla salilla ku täällä ku oot niin helvetin iso kaveri" aina lämmittää sydäntä kun kuulee kehuja.

ja vielä se kun salilla testataan voimia muitten kans niin tuijottaa monttu auki kun rauta liikkuu ;))

No kerros nyt vielä kaikille että kuinka leveät ne hartiat on ja paljonko menee pystypunnerruksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom