Parhaat huomautukset

:lol2:

Joo mutta onhan se peilin edessä pullistelu vähän :jahas:
No on se vittu kumma jos ei saa salin pukuhuoneen peilistä itseään katsoa. Joku kyllä päässä heittää jos näin on. OK, sen vielä ymmärrän ettei ole ainakaan näin Suomen salikulttuurissa ihan suotavaa keskellä salia heittää paita pois ja vetästä moustit peliin. Salin pukuhuoneissa on kuitenkin yleensä isot peilit ja hyvät valot niin mikäs sen parempaa kun pienessä puNperoisessa siinä harjotella vaikka poseja jos on kuitenkin joskus kisaamaankin menossa. Tai sitten ihan muuten vaan ihmetellä työnsä tulosta ilman, että joku hinttari tulee hihittelemään siihen viereen.

No on se vittu kumma jos ei saa salin pukuhuoneen peilistä itseään katsoa. Joku kyllä päässä heittää jos näin on. OK, sen vielä ymmärrän ettei ole ainakaan näin Suomen salikulttuurissa ihan suotavaa keskellä salia heittää paita pois ja vetästä moustit peliin. Salin pukuhuoneissa on kuitenkin yleensä isot peilit ja hyvät valot niin mikäs sen parempaa kun pienessä puNperoisessa siinä harjotella vaikka poseja jos on kuitenkin joskus kisaamaankin menossa. Tai sitten ihan muuten vaan ihmetellä työnsä tulosta ilman, että joku hinttari tulee hihittelemään siihen viereen.

Jatka vain samaan malliin, jos siltä tuntuu. Minusta tuo on aika naurettavaa 90% tapauksista, mutta minulla on tunnetusti kieroutunut huumorintaju eikä yhtään lihaksia.

Mä ainakin harrastan tota. Usein myös posettelen pukuhuoneessa ja tarkastelen pumppia. Voit tulla nauramaan mulle.

Mitä sitten tapahtuu kun olen lopettanut nauramisen? ;)
Ei vaan, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itselläni vaan tulisi ihan saatanan :david:-olo jos poustailisin pukkarissa peilin edessä palkkaria juoden samalla kun muut ihmettelee. Olin sitten kisoihin menossa tai en.

Täysin eri asia jos joku oikeesti treenaisi niitä poseja ihan tosissaan siinä peilin edessä jne. eikä vaan hörpi palkkaria ja heitä jotain puolivillaista haukkarinjännitystä peilin edessä koska treenin jälkeen on iso olo:jahas:

Just hankin tuossa Titansin pätkistä Gary Strydomin ja Lee Priestin. Luulin, että treeniä sais katella ja muuta, niin ei ku Lee puolet ajasta poseerailee samoja poseerauksia sarjojen välissä. Strydom veti vielä paremmaks ja teki kaikki treenit joko valkosissa tai mustissa "hot pantseissa". Ei siis mitään muuta päällä.

En usko, että oon yksin kun sanon että täällä Suomessa on ihan hyvä salikulttuuri siinä mielessä ettei puolialastomat miehet poseeraile treenitiloissa jne. Ilmottaudun kyllä tässä asiassa sisäänpäinkääntyneeksi suomalaismieheksi, koska rupean miltei heti tuntemaan myötähäpeää kun joku poseerailee salilla.

No en mäkään ala kynnolla siellä salin puolella posettelemaan, tai pukkarissa jos on muuta porukkaa:D Lähinnä "kävelen" semi-nudesti...:rolleyes:

Ettet vaan poika luulis ittestäs liikoja...
Iso-D

Mä en liiottele ikinä;)

4v. on puntteja tullu kolisteltua (taukoineen), yks vuosi järkevästi treenaten, tosin sillon tuli myös otettu kaljasta reippaasti mikä verotti kehitystä (12 perjantaisin)... Lihasta saa kyllä tahkota vielä kilokaupalla tähän varteen...
Elkää heti teilatko mun kuvitelmia siitä että pikku-hiljaa näyttäisin joltakin muulta kuin riisitautiselta:D

:david:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onhan näitä joitain tullu. eilen mummo sanoi hanskaa kamalan isoksi ja kippari kallen nimi päälle. liekö jo ikään nähden näössä vikaa...

ja yhden illanvieton aikana sain hauikseni puolesta nimen lihas! :rolleyes:

vanhoilta kavereilta joita taas alkanu näkemään, on tullut nimeä palajeesus yms. :D

ja sitten yks hauska juttu tuli mieleen ku pidin pakkiksen t-paitaa päällä. kaveri tokas: "miks täytyy pitää jotai pakkotoiston t-paitaa, kyl mäki käyn salilla".

Eilisen ryyppy illan kommentti saldoa.

Kavereilta:

"Hitto J.Stallion, sä olet aika riutuneen näkönen oot sä syönyt viime aikoina"

"Sulle on sitten vähän vittuiltu tosta sun salille käymisestä."

Random typy narikka jonossa pilkun aikoihin:
Seison narikka jonossa venaamassa takin saantia kunnes yhtäkkiä tunnen kun selkäni latseja hivellään takaapäin. Käänsin päätäni ympäri että WTF siellä tapahtuu. Siellä sitten joku typy hiplaamisen ohella tokas että "tämmöstä selkää ei saa ilman mömmöjä" :D

Takaisin tokasin että mennään kattomaan sitten meikän persettä että löytyykö pistojälkiä ;) Siitähän typy innostu. Mutta ei meikästä oikein ollut perseen näyttäjäksi eilis iltana. Kunto oli aika kohdillaan meinaan :lol2:

EKA ROINA EPÄILY! :hyvä: Olis vaa saannu tulla joltain kuka oikeasti tietää asioista niin kommentilla olisi enemmän painoarvoa :)

Eräs pakkislainen eilen tokaisi kun törmättiin salilla "Teetkö sä enää muuta kuin kirjoittelet sinne Salkkari-threadiin". Edellinen treenipäivyrimerkintä on parin kuukauden takaa, joten kommenttiin olikin aihetta:D

Eräs vanhempi kollegani kyseli painoani tiistai-iltana ja sen kuultuaan tokais "Ai, no kyllä susta sitten kai lihastakin löytyy. En olisi uskonut että oot niin painava.":jahas: Yeah.

Kavereilta noita tippuilee välillä: "katos iso mies - JJ!"
"Eihän sun käsi oo ees paksu ja silti penkataan hirveitä romuja"(ei ees oo hirveitä)
"Eipä uskois että tollanen naru vetelee ihan kunnon romua"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom