Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onneksi olkoon :arvi:
Varmasti.. ;)Kiitos. Se kyllä tarkoitti sitä, että vaikka alaselkä on yliliikkuva niin pakarat pitävät pakettia kasassa. Aika hämmentävältä kyllä kuulosti kun se ilmaistiin noilla sanoilla..
:lol2:
Nykysin huomaa salin pukkarissa kun ilman paitaa vetää palkkaria alas ja tziikailee itteensä peilistä, että ihmiset tuijottaa:wtf: Kaippa salilla käynti alkaa jo näkyä pikku-hiljaa, tai sitten oon vaan niin vitun ruma ilmestys:D
Mä ainakin harrastan tota. Usein myös posettelen pukuhuoneessa ja tarkastelen pumppia. Voit tulla nauramaan mulle.No joo jos näkisin jonkun juomassa palkkaria ilman paitaa peilin edessä pullistellen ni kyllä mäki jäisin ihmettelemään, se on katos tää suomalainen salikulttuuri![]()
Mä ainakin harrastan tota. Usein myös posettelen pukuhuoneessa ja tarkastelen pumppia. Voit tulla nauramaan mulle.
Ok, tervetuloa Vantaa Gym Clubille tai Tapanilan Erän salille. Ilmottele vaikka sitten kun oot tulossa?
Ok, tervetuloa Vantaa Gym Clubille tai Tapanilan Erän salille. Ilmottele vaikka sitten kun oot tulossa?[nelo];1669956 sanoi:Ilmottaudun vapaaehtoiseksi.
Ok, tervetuloa Vantaa Gym Clubille tai Tapanilan Erän salille. Ilmottele vaikka sitten kun oot tulossa?