Parhaat huomautukset

Krhöm, fysioterapeutti (mies) sanoi, että mulla on hyvät pakarat. :eek::hyper::nolo:

onneksi olkoon :arvi:

Kiitos. Se kyllä tarkoitti sitä, että vaikka alaselkä on yliliikkuva niin pakarat pitävät pakettia kasassa. Aika hämmentävältä kyllä kuulosti kun se ilmaistiin noilla sanoilla..

Kiitos. Se kyllä tarkoitti sitä, että vaikka alaselkä on yliliikkuva niin pakarat pitävät pakettia kasassa. Aika hämmentävältä kyllä kuulosti kun se ilmaistiin noilla sanoilla..
Varmasti.. ;)

No, osuva sarjakuva, varsinkin kun ei naisilla ollut mitään tämän kanssa tekemistä ;)

Kaverit sanoo aina jotain "Ethä sä oo kasvanu yhtää iha turhaa siellä salilla käyt." mutta huumorilla nuo otan, ja pesin ne samana iltana kädenväännössä oli aika hiljasta poikaa sen jälkeen :) treenannut olen tosiaan vasta about 4kk

1. Joku jauhoi taksi jonossa: "Hauska hauis" n.5min ajan.
2. Serkkupoika valitti n.4vuotta, että "jätkä saanu paskaa lapiomalla tuollaiset patit"
3. Työpaikalle tullut tukkumyyjä sanoi, "minun mielestä olet todella hyvässä kunnossa", oletti varmaan, että ostaisin siltä jotakin. En ostanut
4. Nykyisessä työpaikassa kakaroiden suusta kuultua: "Kaks perunaa kumiputkessa", "laita noi pulkan narut kiinni", "jätkällä parit rumpukapulat" yms.
5. Siskon kaverit sanoneet siskolle. "Mitä hormooneja toi veljesi käyttää?"
6. Äiti kysynyt: "Käytätkö jotakin?"
7. Hammaslääkärini sanoi: "Sulla on hampaat kuluneet, mutta varmaan puret niitä ku nostelet punttia"
8. Useat ihmiset sanoneet: "Paljonko nostat penkistä"
9. Kaveri kysyi iskän kuullen, että "miten et liho koskaan". Iskä kommentoi: "Tuö jätkä lihoo tasaisesti jokapaikkaan, jopa sormiinki"
10. Tutustumisleikeissä useat tyypit kommentoineet. "Kurkon huomaa helposti ku sillä tuo käsi on niin iso lapio" Silmät kiinni yritettiin arvata käden perusteella ku ihminen kyseessä.
11. Erään työpaikan pomo: "Vittuko täältä ei löydy sulle sopivia housuja, ensimmäistä kertaa joutuu tilaamaan"
12. Työhöntulo tarkastuksessa ennen tutkimustuloksia, lääkäri, hoitaja sekä haastattelija kysyivät jokainen vuorollaan "käytätkö joitakin aineta". Vastattu rehellisesti, että en.
13. Kaveri sanonut: "jätkällä hirveä tuo pohje"
14. Päihtynyt muija baarissa: "nouseppa siitä penkistä, että näkee minkälainen perse sulla on, koska punttiukoilla on yleensä paskat perseet". Nauroin ja nousin ja näytin. Muija: "Istu alas, se on hyvä". Istuin, mutta lähdin hetken päästä.

tähän asti tullut ainoostaan perus " äijällä on hiukan karvaset pohkeet/reidet" -____-
kyllä se inspiroi ku muija sanoo että mun tissit on kasvanu -david

Yks nuorempi poika sano koulun ruokalassa et "nii, sä muute syöt koko aja, onks sulla diabetes?".
Mä siihen et "eiii"...
"..nii ja aina omat eväät..?"
:jahas:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ukki varotti siitä miten vaarallisia "napit" on, ja samaan hengen vetoon lisäs, että: "minä huomaan jo, että oot ottanu niitä nappeja"... :lol2:

Kävin lääkärissä ja piti heittää paita poissa päältä, kysy että monta kertaa viikossa käyn salilla, sitten alko varottelemaan steroideista ja lisäravinteista:wall:

Nykysin huomaa salin pukkarissa kun ilman paitaa vetää palkkaria alas ja tziikailee itteensä peilistä, että ihmiset tuijottaa:wtf: Kaippa salilla käynti alkaa jo näkyä pikku-hiljaa, tai sitten oon vaan niin vitun ruma ilmestys:D

Ja kuka vielä väittää bodareita narsistisiksi itserakkaiksi paskiaisiksi?!:jahas:

Nykysin huomaa salin pukkarissa kun ilman paitaa vetää palkkaria alas ja tziikailee itteensä peilistä, että ihmiset tuijottaa:wtf: Kaippa salilla käynti alkaa jo näkyä pikku-hiljaa, tai sitten oon vaan niin vitun ruma ilmestys:D

No joo jos näkisin jonkun juomassa palkkaria ilman paitaa peilin edessä pullistellen ni kyllä mäki jäisin ihmettelemään, se on katos tää suomalainen salikulttuuri :rolleyes:

Kesälomien jälkeen oltiin palaverissa ja toimitusjohtaja sanoi että ootpas laihtunut ja tiukassa kunnossa, olin varmaan ihan :wtf: näköinen, koska yleensä tuollaisia kommentteja odottaa vain naisilta.
:D

No joo jos näkisin jonkun juomassa palkkaria ilman paitaa peilin edessä pullistellen ni kyllä mäki jäisin ihmettelemään, se on katos tää suomalainen salikulttuuri :rolleyes:
Mä ainakin harrastan tota. Usein myös posettelen pukuhuoneessa ja tarkastelen pumppia. Voit tulla nauramaan mulle.

Mä ainakin harrastan tota. Usein myös posettelen pukuhuoneessa ja tarkastelen pumppia. Voit tulla nauramaan mulle.

Ilmottaudun vapaaehtoiseksi.

E.
Ok, tervetuloa Vantaa Gym Clubille tai Tapanilan Erän salille. Ilmottele vaikka sitten kun oot tulossa?

Jep. Täytyy ensin kasvattaa lihakset, että voi hyvillä mielin nauraa toisten posetteluille. Eri asia on jos olet kisoihin menossa.

Ok, tervetuloa Vantaa Gym Clubille tai Tapanilan Erän salille. Ilmottele vaikka sitten kun oot tulossa?

:lol2:

Joo mutta onhan se peilin edessä pullistelu vähän :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom