Parhaat huomautukset

On se kumma, että jotkut kehtaa tulla oikeen tolleen vittuilemaan päin naamaa. En mäkään duunissa rupee haukkumaan niitä kaikkia läskejä jotka siellä jotain lihapiirakoita ja pullaa pistää naamariin.

Aivan! Kyllä rahkoista ja raejuustoista saa vittuilla tyyliin "tuommosta paskaako sää syöt? Kasvaako tuolla muka lihas? Mitä järkeä sitä lihasta on kasvattaa? Bodarit on niin rumiaki!"

Auta armias jos ite heittelisit samalla lailla muille ihmisille makkarasta ja pullasta "tuommosta paskaako sää syöt? No maha tuolla ainaki näkyy kasvaneen! Miks oot tommonen läski? Tiesitkö että näytät sydänkohtauksen partaalla olevalta valaalta?"

Tuohan on käytännössä sama asia: puututaan toisten syömisiin ja haukutaan ulkonäköä. Lisäksi dissataan vielä toisen elämäntapaa ja harrastusta. Silti niin monet sitä tekevät ja luulevat olevansa hauskoja.

Jos olisin esim. kestävyysurheilija ja söisin terveellisesti ja hyvin niin epäilen, ettei kukaan kyseenalaistaisi ruokavaliotani.

Omalta mutsiltani kuulin aika hyvän saunassa: "Toi on ihan sika hieno toi raita sun mahassas. Millä tommosen saa?"

Puhui siis ensimmäisestä vatsalihaksieni elonmerkistä eli pysty"vaosta" vatsalihaksieni välissä.

Jos olisin esim. kestävyysurheilija ja söisin terveellisesti ja hyvin niin epäilen, ettei kukaan kyseenalaistaisi ruokavaliotani.

Kyllä kyseenalaistetaan. Ei tosin yhtä pahasti kuin "roheiinihormoonien syöjät", mutta kuitenkin.

Terveellisesti saa syödä vain ja ainoastaan silloin, kun sairastaa diabetesta tai on sydänkohtauksen partaalle. Tosimies tosin pitäytyy silloinkin pullassa ja makkarassa :thumbs:

Olin tänään lintsillä ja menossa kirnuun niin siinä täytyy olla kummalakin puolella vaunua yhtä painavat henkilöt jotta se olisi tasapainossa. Toiselle puolelle meni istumaan tosi iso (lihava) mies ja eräs työntekijä tuli sanomaan heti minulle (vaikka oli pitkä jono ja olin keskellä sitä) että "nyt tarvitaan iso mies, haluatko tulla toiselle puolelle?":D Enkä ole mitenkään lihava.

Olin tänään lintsillä ja menossa kirnuun niin siinä täytyy olla kummalakin puolella vaunua yhtä painavat henkilöt jotta se olisi tasapainossa. Toiselle puolelle meni istumaan tosi iso (lihava) mies ja eräs työntekijä tuli sanomaan heti minulle (vaikka oli pitkä jono ja olin keskellä sitä) että "nyt tarvitaan iso mies, haluatko tulla toiselle puolelle?":D Enkä ole mitenkään lihava.

Oot varmaan aika pitkä:D

"On noi olkapääs aika makkarat, älähän liikaa niitä puntteja nosta, ettei tuu kaljapullo hartioita, ne on kauheen näköset":D

"Jos sää nyt ton jaksat niin on se ihme!:lol2:" ja sit "mitävit!??:eek:"
"ei noilla lihaksilla kyllä pitäs...."
pitäsköhä sitä välil vähä bodatakin....:hyper:

"Ei lihaa enää vitamiinille, koska kohta se turpoo tosta vielä enemmän"

"Mul on kaks kaveria ja ne kilpailee eikä ne oo lähelläkää sun kokosia. Haluutko sitten olla jossain vaiheessa elämääs jossain oranssin värisenä hirvee jenkkihymy kasvoilla irvistämässä jossain lavalla. Ihan naurettavaa touhua. Mitä oot mieltä tästä? Mitäh? Sano nyt jotai?."

"Miltäköhän näytäis jos vitamiini kutistuis niihin yläastemittoihin?"

"Ei vittu mitä sulle on käyny?"

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
hunter killer: Äläs ny.Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä

Naispuoleiset kaverit ovat huomanneet kasvamisen ja sieltä tulee rajua kommenttia :)

Female kaveri nr1.) "Sä et sitten enään saa kasvaa, sä oot nyt just sopivan kokonen"

WNBA arska nyökyttelee päätä ja sanoo joo joo ei mulla ole tarkotuskaan enään kasvaa. Samaan aikaan ajatus päässä "penkki pitää saada 2mk hujakoille, kyykky on vieläkin ihan päin persettä mavessa pitää saada se +250kg, eikä noi haukkaritkaa nyt vielä mitkää älyttömät ole :)

Female kaveri nr2.) "hitto sä oot nykyään hyvän näkönen, tai siis ainahan sä oot ollu mutta wau toi punttisali on tehny sulle ihmeitä, jos et olisi mun kaveri niin meikä pokais sut"

WNBA arskan tunteet/ilmeet menivät jotain tätä rataa :hyper::eek::jahas::urjo: ja lisää :kippis1: kaveri panot kun ei ole oikein minun mieleen :jahas:

Ei ihan ehkä kehu, mutta ... Lastasin kaupassa 9kpl ehrmannia kärryyn niin vaimokkeen sisko tuli kertomaan kuinka ne on hyviä kerman ja hillon kanssa ja sano, että kato päiväys kun ne ei säily kauaa (vain pari viikkoa...). Se ilme oli aika priceless kun kerroin vetäväni näitä sellaisenaan ja muutaman päivässä :D :david:

Eilen verenluovutuksessa SPR:n hoitaja kysyi, onko piikki hyvin. Sanoin, että joo ja että joskus on sattunut, jäänyt vissiin joku pyörre sinne suoneen tai piikki suonenseinämään kii tjsp. Tähän hoitsu vastasi "Joo, sullon tässä [osoitti forkkua] ja tässä [osoitti hauista] niin isot lihakset, että ne voi työntää sen piikin huonoon asentoon.".

Joku eräs ei-niin-viehättävä nainen yritti RMJ:ssä iskeä minua:
Nainen: Sä näytät ihan jalkapalloilijalta.
Minä: Ai yhtä ruipelolta?
Nainen: No... niin...
Minä: Heh

Joku eräs ei-niin-viehättävä nainen yritti RMJ:ssä iskeä minua:
Nainen: Sä näytät ihan jalkapalloilijalta.
Minä: Ai yhtä ruipelolta?
Nainen: No... niin...
Minä: Heh

Tylyä:D

Töissä :
eukko: "taasko se syö tuota maitorahkaa?!"
eukko vol 2 : "joo, sitä menee sillä puoli kiloa päivässä"
minä: "itse asiassa kilo päivässä;)"
eukko: "mulla huutais perse hoosiannaa tuommosesta määrästä hapanmaitotuotteita"
minä itsekseni: "niin se kyllä mulla huutaakin:david:"

Treenikaveri: "jos mää teen tällä sun ohjelmalla niin tuleeko musta samanlainen möykky ku susta?"

Tylyä:D

Treenikaveri: "jos mää teen tällä sun ohjelmalla niin tuleeko musta samanlainen möykky ku susta?"

Oisit vastannut perinteisen kansanviisauden : "Joo, ja jos teet mun 3 kerran sijaan kuutena päivänä viikossa, niin saat mut puolet nopeammassa ajassa kiinni" :D

Tähän mennessä "paras" (ja ainoa) huomautus tuli salikaverin kaverilta treenatessa: "on sulla muuten isot nää jutut [epäkkäät]!"

:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom