Parhaat huomautukset

Näin tossa yhden perhetutun eilen pikkuveljen rippijuhlissa. Sitten se kysy siinä olohuoneessa kovaan ääneen, että mitä sä teet noin isoilla lihaksilla? Oli vähän outo kysymys ja veti aika sanattomaks. Kyllä mä sit siihen että tarviin järkkärin töissäni vähän lihaa, jos joutuu painimaan joskus.

juuri suomalaista peri kateutta..:curs: kateellisena kyselee että mitä sä noilla lihaksillas teet? ja mitä järkeä on treenata ku et sä siitä mitään hyödy:hyper:

Kiva huomata että kehitystä on tapahtunut muutenkin kuin oman pään sisällä:
Oon aina pitäny suht jämptejä/hihattomia t-paitoja kesäisin. Viime kesänä sai kulkea kaikessa rauhassa vaikka ilman paitaa eikä kukaa puhu mitään.

Tänä kesänä on kuullut jo jos jonkinmoista vittuilua:hyper: Asian ytimen ymmärtäen oonki aina kysyny: Oliko se kehu vai ootko vain kateellinen?:rolleyes:

^Toi on muuten niin totta! Oma poikaystävä on aina käyttäny semmosia istuvia t-paitoja, ja ei ole koskaan saanut kuulla mtn palautetta. Kun aloitti treenaamaan ja nyt tulokset näkyvät jo ja käyttää samoja paitoja, niin nyt saa jatkuvasti kuulla olevansa leuhka yms :(

^Toi on muuten niin totta! Oma poikaystävä on aina käyttäny semmosia istuvia t-paitoja, ja ei ole koskaan saanut kuulla mtn palautetta. Kun aloitti treenaamaan ja nyt tulokset näkyvät jo ja käyttää samoja paitoja, niin nyt saa jatkuvasti kuulla olevansa leuhka yms :(

eikös toi ole hihattoman paidan ainainen dilemma: jos ei ole lihaksia olet "wannabe bodari", jos taas on olet "leuhka pullistelija".

Kyllähän nuo aika typerän näköisiä ovat julkisilla paikoilla (IMO).
Tosiaan nyt kun tätä hellettä on aina välillä ollut, niin näyttäisi tosiaan että hihattomat on nyt jonkinsorttista muotia ihan tavallisilla tallaajilla, jotka eivät rautaan ole koskeneet. Toki jokainen saa pitää päällään mitä haluaa.

Kyllähän nuo aika typerän näköisiä ovat julkisilla paikoilla (IMO).
Tosiaan nyt kun tätä hellettä on aina välillä ollut, niin näyttäisi tosiaan että hihattomat on nyt jonkinsorttista muotia ihan tavallisilla tallaajilla, jotka eivät rautaan ole koskeneet. Toki jokainen saa pitää päällään mitä haluaa.

Pakko ne hihat on ottaa pois, koska muuten ne repeis:lol2:

En mäkään hihattomista pidä, kaameen näköstä se on, jos kainalossa on sellanen hillitön tiskiharja ja pursuu ulos sieltä paidan reunoista.

Pakko ne hihat on ottaa pois, koska muuten ne repeis:lol2:

En mäkään hihattomista pidä, kaameen näköstä se on, jos kainalossa on sellanen hillitön tiskiharja ja pursuu ulos sieltä paidan reunoista.

Jeps :D
Ja aiheeseen vielä:
Mutta siis luulisin että osa noista leuhkakommenteista tulee ihan siitä millasta kuvaa antaa ittestään. Jossain tyköistuvassa paidassa tai hihattomassa voi kävellä ku joku kuningasjätkä tai sitten ihan tavallisesti. Aika usein näkee näkee sen tyylistä porukkaa joilla on tyyliin jotku vesimelonit kainalossa.

kaameen näköstä se on, jos kainalossa on sellanen hillitön tiskiharja ja pursuu ulos sieltä paidan reunoista.

Toi on muuten tosiaan iha oikee syy miks suurimmassa osassa tapauksista hihattoman paidan käyttäjä näyttää pelleltä...:hyper::hyper::hyper:

Lauantaina firman kesäjuhlissa eräs vähemmän tuttu henkilö (nainen) päätti kertoa mielipiteensä fitness-harrastajista.

Tutumpi työkaveri kyseli kisajutuista ja tämä toinen henkilö kuuli keskustelun vierestä.

"Ai ootsä joku fitness-tyyppi?"
"Joo, bodyfitness on tässä lajina."
"Ai siltä sä kyllä näytätkin."......."Ja tää ei sitte ollu mitenkään hyvällä."

Ei voinu muuta ku nauraa :D

Lauantaina firman kesäjuhlissa eräs vähemmän tuttu henkilö (nainen) päätti kertoa mielipiteensä fitness-harrastajista.

Tutumpi työkaveri kyseli kisajutuista ja tämä toinen henkilö kuuli keskustelun vierestä.

"Ai ootsä joku fitness-tyyppi?"
"Joo, bodyfitness on tässä lajina."
"Ai siltä sä kyllä näytätkin."......."Ja tää ei sitte ollu mitenkään hyvällä."

Ei voinu muuta ku nauraa :D

Kai toi kommentoija oli sellanen perus-vanukas, joka saa ihottumaa kun edes mainitaan liikunta?

ps.
Jos muistutat tuota sun avatarta edes etäisesti niin rohkenen olla postisi kommentoijan kanssa jyrkästi erimieltä ;) :kuola:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Golfia pelaava kaverini houkutteli minut rangelle kokeilemaan valkoisen pallon huitomista. Kuten arvata saattaa, lähti pallo useimmiten ihan minne sattuu. Jos sain draiverilla kanuunaosuman, lensi pallo yli 200 metriä ilmassa tikkusuoraan, mutta seuraava lyönti slaissasi taatusti metsään (tai maantielle tai Keravalle kuka tietää).

Illalla saunottiin ja nautittiin kylmää juotavaa. Kun otin paidan pois niin kaveri tokaisi: "No ei ihme, että löit palloa minne sattuu. Ton lihamäärän hallitsemiseen tarvittais kaksi päätä!"

:lol2:

"Olet muuten kyllä komistunut, en tuntis jos kadulla vastaan tulisit". Parin enon kommenttia siskon ylppäreillä tässä alkukesästä. Tietenkin naiset mielummin ehkä kuulee kaunistuneensa, mutta mulle kelpasi tuokin! :rolleyes:

Ai joo, ja isipappa nykyään: "väännetäänkö kättä?". Kai se joka kerta haluaa testata onko vaan papu kasvanut vai onko tullut voimaakin.. :D

Viimeksi muokattu:
Kai toi kommentoija oli sellanen perus-vanukas, joka saa ihottumaa kun edes mainitaan liikunta?

Juurikin tällainen!

Jos ois järki juossut siinä tilanteessa tarpeeksi liukkaasti, niin ois voinut vastakommenttina heittää että: "Tanssiiko tuo sun miehes muuten balettia. Sen jalat on saman paksuiset ku mun käsivarret. Ja tää ei muuten sitten ollu mitenkään hyvällä!!" :D

Juurikin tällainen!

Jos ois järki juossut siinä tilanteessa tarpeeksi liukkaasti, niin ois voinut vastakommenttina heittää että: "Tanssiiko tuo sun miehes muuten balettia. Sen jalat on saman paksuiset ku mun käsivarret. Ja tää ei muuten sitten ollu mitenkään hyvällä!!" :D

Monesti todistettua perisuomalaista kateutta siis jälleen...mä en kyl kehtais mennä mollaamaan toisten ulkonäköä vaikka olis kuinka susiruma yksilö kyseessä. Ehkä tääkin sai jotain tyydytystä tuosta. Voi sitten illalla fanny-vanukkaat suupielissä ja kyynel poskella lohduttaa itseään, että sanoinpas sille fitness-typylle suorat sanat, sniff...kyl mäkin olisin *haukkaa suklaata* tuollainen jos *kulauttaa lisää fannya* haluaisin :itku:

Ja toinen ärsyttävä asia on, että noi vastaheitot tulee aina jälkeenpäin mieleen. Itse tilanteessa sitä vaan seisoo suu ja silmät auki, että mitä...

Kyllä ihmiset puhuu uskomatonta paskaa. Mikä järkevä motiivi o ylipäätänsä mollata jotain toista? Eipä mikään, huono itsetunto varmasti useimmiten syynä.
Jos on jotain tommosta mieltä jostain muusta olisi syytä kattoa peiliin ja miettiä miksi ajattelee näin, eikä möläyttää jotain idioottimaista.

Mun mielestä noihin on kyllä parempi olla vastaamatta mitään. Ja kyllä muuten näytät hyvältä, akki.

Monesti todistettua perisuomalaista kateutta siis jälleen...mä en kyl kehtais mennä mollaamaan toisten ulkonäköä vaikka olis kuinka susiruma yksilö kyseessä. Ehkä tääkin sai jotain tyydytystä tuosta..

Siis niinhän se menee ja itsekin sen varsin hyvin tiedostan, että lihaksikas nainen ei todellakaan miellytä kaikkien silmää. Mutta pointti on siinä, että millainen ihminen sen oikeesti tulee toiselle päin naamaa sanomaan :D Mutta saa anteeksi. Ollaan saatu toimistolla niin hyvät naurut tän kustannuksella :lol2:

Hyvä, että huumorilla pystyt ottamaan. Vaikka sun lajissas tuo "kritiikin" ja arvostelun kestäminen lienee edelltys sille, että pystyt ylipäätään harrastamaan sitä.

Ai niin, seurusteletko? ;)

:offtopic:

Karkas kyllä aika hyvin aiheesta, mutta kiitos kysymästä, kyllä :D

:itku:

Mä oon hyvä puhuun aiheen ohi :D

mut siitäkin huolimatta :kippis1: ja hyvää juhannusta :)

On se kumma, että jotkut kehtaa tulla oikeen tolleen vittuilemaan päin naamaa. En mäkään duunissa rupee haukkumaan niitä kaikkia läskejä jotka siellä jotain lihapiirakoita ja pullaa pistää naamariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom