Parhaat huomautukset

Näin tossa yhden perhetutun eilen pikkuveljen rippijuhlissa. Sitten se kysy siinä olohuoneessa kovaan ääneen, että mitä sä teet noin isoilla lihaksilla? Oli vähän outo kysymys ja veti aika sanattomaks. Kyllä mä sit siihen että tarviin järkkärin töissäni vähän lihaa, jos joutuu painimaan joskus.

Letti auki paineltiin eräänä iltana baarista toiseen kun kaveri takaapäin huomautti; "Riisitautinen Conan-barbaari."

Ei kun ne mitataan yksi kerrallaan, ei silleen että panet reidet yhteen ja mittanauhan ympäri :D

Eihän siinä ollutkaan kuin yksi reisi, mutta vahingossa jäi toi mulkku (löysänä)siihen mittanauhan ja reiden väliin niin tuli vähän liian iso tulos ;)

Terv. 90 cm reiskat

Tää ei ole tosiaankaan mikään hyvä huomautus, mutta tilanne oli melko hauska:

Olin eilen puolenyön jälkeen matkalla himaan Gloriasta, niin manskun kohalla joku DTM:n suunnasta tullut kolmikko lyöttäityi vanaveteeni. Yks niistä kavereista oli melkoisissa sooseissa ja huuteli mun perään kaikkea: "kattokaa nyt totakin", "nussitaaks", "hei, portsari" ym:D. Sen kaverit siinä yritteli hyssytellä sitä, mutta sit se jätkä heitti "hei, skini!":curs:. Käännyin ja katsahdin tyyppeihin päin. Tyypit pysähty ja katteli muina miehinä muualle:jahas:. Jatkettua matkaani sen känniläisen kaverit sano tyyliin: "nyt pidät sen suus kiini tai kohta tulee... kohta tulee jotain... mennää tonne toiselle puolelle" ja jätkät vaihto toiselle puolelle katua:D.

Homoja jätkiä sanan kaikissa merkityksissä.

"letkukäsi bodari" :D
"kynäniska" :)
"sun kesäkunto tavottees meni yli"
noita saanu tossa viikon sisää kuulla :D ja tullu kyllä hymy huulille :)

Vitutti vähän ku yks vanhempi mieshenkilö tuli sanomaan, ku tossa lämpiminä päivinä vedin ilman paitaa, et "mites nuorella miehellä noin paljon läskiä on", olin vähän että wtf, painan 70kg ja 178 cm pitkä, etten mikään tuhti ole, vaan aika perus. Kyllä saa hyvän syyn alottaa dieettaamaa taas perkele :E

"Älähän liikaa siel salil nostele, et mahtuu vaatteet päälle"

Ilmesesti hartiat vähäsen sitte paisunu :)

Vitutti vähän ku yks vanhempi mieshenkilö tuli sanomaan, ku tossa lämpiminä päivinä vedin ilman paitaa, et "mites nuorella miehellä noin paljon läskiä on", olin vähän että wtf, painan 70kg ja 178 cm pitkä, etten mikään tuhti ole, vaan aika perus. Kyllä saa hyvän syyn alottaa dieettaamaa taas perkele :E

minäkin alkaisin diettaamaan jos olisin noin läski!:hyper:

Ja pitää muistaa myös, että lapset ja vanhukset sanoo suoraan mitä ajattelee :D.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Nii, emmä tosta pahasti nokkiin ottanutkaa, ja onhan tässä vatsan päällä pientä otevaraa ;). Mut pikkuhiljaa, vähän pois kerrallaan. Rasvaprosenttia vaa pienemmäks, ei muuta.

Eräs vanhempi ihminen tokaisi minulle kerrottuani selkävaivoista nuorena,
"Ei kyllä uskois nuorella miehellä olevan selkävaivoja,kun kroppakin on kuin Tarzanilla."

Menee nyt itsekehuskelun puolelle,mutta sitä vartenhan tää tredi on:D

Kesäkuun eka vko tuli Hesassa rellestettyä,ni hietsussa "sain" muutaman kommentin:

"Joo,oot vissiin salilla käyny"

"Jätkä tuommonen mallipoika"(ei välttämättä kaikki ota kohteliaisuutena:D)

"No ei kait sulle tule krapulaa,ku oot nuin hyvässä kunnossa"

"En lähe huomenna sinun kans hietsuun.Tulee alemmuuskompleksi"

Vaimon suusta:

"On se hyvä kun sä olet noin vahva, jäis moni asia tekemättä muuten" -suurta jääkaappia kun nostelin paikalleen, ei tarvittu kahta firman ukkoa..

"Sulla on suuret selkälihakset.." -intiimihetki kotisohvalla.. ;)

Systeri tokasee aina, kun on pienessä kännissä ja ku sen kavereita on kylässä:
Hei koubi, tuus näyttää meille sun haukkarit:hyper:
noh erehdyn sit ehkä päissäni joskus 3-4 v päästä ku ne on jo vähän kasvanukki:jahas:

no onhan nuita sadellut aika paljon vaikka kunto omasta tavoitteesta vielä aivan pohjalla!!! lähes kaikki kavereistani kellä kiinnostaa treenaaminen vähänkää tai aikoo alottaa niin tulee multa kyselemään että paljonko minä käyn salilla ja mitä teen ja kaikenlaisia neuvoja..

no nyt toissa iltana olin saunomassa ja kaveri tokas siinä että OHO sinähän nöytät ihan kunnon kehonrakentajalta:D ja samana iltana kannoin yhden muutaman vuojen vanhemman tytön sänkyyn (ei panolle) niin se päästi että ''onkait se yks vahva!!'' ja seuraavana päivänä soitti mulle (ku ne muuttaa) että tulisinko kantamaan niille avuks tavaroita ku sä oot niin riski...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom