Parhaat huomautukset

Viikonloppuna tuli pääasiassa aika positiivisia kommentteja:):
-"käytätsä jotain aineita?" (kehunahan tuo on otettava)
-"sun ei tartte päteä ku sä oot tommonen" (keskustelu oli lihasten aikaansaamasta presenssistä ja vakuuttavuudesta)
-"mitä mun pitäs tehä että saisin tommosen kropan?"
-"susta huokuu semmonen tasapaino ja harmonia:lol2:"

On se mukavaa että välillä tulee tuommostakin palautetta, eikä semmosta niinku kaverilta:

-"mitä sääki tuota rahkaa syöt ku ei näytä olevan mitään hyötyä? Eikö lihakset kasva pelkällä treenillä ku pitää tuommosta paskaa syyä?":curs:

No motivaatiotahan tuostakin saa.

Kaveri sano alkoholin vaikutuksen alaisena että: kuule mokoma, sää näytät kyllä siltä että jos vielä vähänkin turpoot niin räjähdät:lol2: En kyllä pystyny pidätteleen hymyä mutta ei pystyny kukaan muukaan:hyper:

"Sinä nyt oot tollanen mörssäri ettet jaksa ees mäen pääle kävellä!"
Tämä nyt oli aivan pakko olla kohteliaisuutena.

"Tuon kanssa ku vääntää nii tuntuu jo että miehen kanssa painis eikä hattivatin" Tälle sitten repesin ja kunnolla. Tuli tilanteessa kun painittiin kaverin kanssa leikillään.

Paikallisella "nakkikiskalla": "En mee tuohon ku tuossa on noin ruma ja iso jannu eessä." Kohteliaisuushan se tuokin omasta mielestä ainakin.

Eräs tyttöä joka käveli takana: "pikkasenko Janpalla on paksummat jalat mitä *******!" Ja en ole kuitenkaan mikään älyttömän läski, alko hymyilyttämään...

Anteeksi nyt mutta kuinka moni peelo _oikeesti_ näyttää haukkaria jos joku vieras sellaista kysyy? :rolleyes:

Minä:david: No joo olihan se nyt pakko näyttää ku kerran niin kauniisti pyys:D
Eikä ollut täysin vieras tämä kyseinen henkilö.

Noh...

Yhtenä kauniina päivänämenin salille vedin kovat treenit ja sitten salin saunassa yks kaverin isoveli sano
- että mitä vitun järkee sun ikäsen on treenata?
mä - Kyl siit näyttää olleen hyötyä ku nousee penkist enemmä ku sulla (se on mua 4v vanhempi ite oon 13v)
Sitte yks kaveri ku oltii beachillä nii se sano et seki haluu tämmösen kropan mikä mulla on :D vaikka omasta mielestä ei se mikää kovin pro ole...

Työpaikalla taas tänään:

Vähän tuhdimpi kaveri tuli huoltoon täyttämään renkaisiin ilmaa, johon työkaveri tokaisi:

-"Kato nyt, tuokin kaveri oli kuulemma puntinnostaja ja kato miltä se nyt näyttää. Ennen vaa nosti punttii ja sitten menikin nuppi turvoksii ja sekos. Sitten se tuli uskoon ja alko saarnaa raamattu kädessä. Kohta sullekin käy noin, että menee pää pipiksi tosta hommasta, ja raamattu kädessä saarnaat pitkin kyliä."

-"Taasko sä syöt? Vastahan sä söit? Kuinka paljon sä oikein päivässä syöt? Taas tuota maitorahkaa? Mitä sä sillä maitorahkalla oikein teet? Miks syöt tonnikalaa? Onko siinä jotain erikoista?"

-"Ootko koskaa kuullu hei terveellisestä ruokavaliosta? Ei siihen noin paljon raejuustoo kuulu. Hirveen ykspuolista toiki vaan jos noin syöt."

-"Mitä sä niillä lihaksilla oikein teet? Paljo penkki? Paljo menee? Hei älä ole tommonen! Kerro nyt?

-"Sikaniskabodari!"

-"Tää meidän vitamiini se vaan syö ja syö. Kuinka paljon sä raahaat päivässä oikein ruokaa kaupasta? Ihmettelin vain kun syöt noin paljon? Miks?"

-"Syöt aina vaan"
-"Pitää syödä hyvin/oikein/sopivasti, että kehittyy"
-"Mutta ethän sä edes NYT kuluta noin paljon. Istut vaa siinä, etkä mitää tee"
-"Jaahas"

Saksalaisella, jossain määrin ns. neiti-salilla kuultua:

"Ich habe niemals so eine muskulöse Frau gesehen". (En ole koskaan nähnyt noin lihaksikasta naista.) Echt?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Sovin tapaamisen ostaa cd-levyjä yhdeltä kaverilta.
No kun menin tapaamiseen niin kaveria ei näkynyt.
Sitten vähän ajan kuluttua soitin sille, niin sitten tunnisti kun oli vieressä.
Se sanoi että , Anteeks en tunnistanut sua, et näyttänyt yhtään sen näköiseltä joka kuuntelee g-rappia.

Kai ton kohteliaisuutena voi ottaa. Terveisiä jos luet tätä.;)

Exä kommentoi kondista: "että oon kutistunu". On siis dietti tuottanu ainakin jotain tulosta. Nyt vielä viimeiset läskit pitää tuhota, niin on lähes siedettävä kunto :)

Salin alakerrassa on joku sähkötukku ja äijä juoksi yläkertaan huutaen kuin hinaaja, että mapit tippuu hyllystä. Kaveri repes ihan täysin kun kuuli että napit tippuu paidasta :lol2:

Minulle ehkä paras kommentti on tullut urheiluhierojalta, joka mainitsi isoista reisistä. Kun kerran on aika paljon ihmisiä ja myös urheilijoita hieronut niin varmaan on silleen hyvin perspektiiviä asiaan.

Kato nyt, tuokin kaveri oli kuulemma puntinnostaja ja kato miltä se nyt näyttää. Ennen vaa nosti punttii ja sitten menikin nuppi turvoksii ja sekos. Sitten se tuli uskoon ja alko saarnaa raamattu kädessä. Kohta sullekin käy noin, että menee pää pipiksi tosta hommasta, ja raamattu kädessä saarnaat pitkin kyliä."
:lol2:

Tuo oli kyllä parhaita tulevaisuusskenarioita pitkiin aikoihin. Vai että menee nuppi turvoksiin, tulee uskoon ja alkaa saarnaamaan.

:lol2:

Tuo oli kyllä parhaita tulevaisuusskenarioita pitkiin aikoihin. Vai että menee nuppi turvoksiin, tulee uskoon ja alkaa saarnaamaan.

En voi kyllä välillä käsittää, miten kaikkien saliharrastajien tulevaisuus eräiden henkilöiden mielestä on yksinkertaistaen tuhoontuomittu ja menossa vaan huonompaan päin.

Ps. Unohtamatta vielä sitäkin tärkeää pointtia, että jos käyt salilla = olet roinaaja:D

Mulle sanottiin pari vuotta sitten, jossakin jatko opinto esittelyssä, että susta on pakko tullla muurari, kun sulla muurarin selkä.. No kai mun tulevaisuus on ny viturallaa ku menin lukioon

Saksalaisella, jossain määrin ns. neiti-salilla kuultua:

"Ich habe niemals so eine muskulöse Frau gesehen". (En ole koskaan nähnyt noin lihaksikasta naista.) Echt?
:lol2: Jostain syystä repesin tälle. Täytyy olla tuo saksan kieli. Perkele kun olisi sitä pitänyt lukea. Aivan uskomattoman hauska kieli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom