Parhaat huomautukset

Kuittailua saanu kuulla sekä jätkiltä ja muijjilta :nolo: "älä jännitä" on noussu täs rantakaudel oikeen vuoden vitsiks :S marraskuusta tähän päivää 63kg --> n.74kg

Keittiössä kun mättää tonnikalaa naamaan niin äiti päättää heittää että "sun käsivartes on paksuntunu hirveesti" siin vaihees oli päällimmäinen tunne sellane :hyper: mutta sitten: "noi näyttää aivan hirveiltä, pian sulla alkaa naamakin turvota ku tolla lailla lihotat itseäs" tämän kuittasin sanomalla että ei tässä vatsaa eikä poskia yritetä kasvattaa. Sitten tulee se kuningaskommentti:

"Samalla tavalla se proteiini niitä naamalihaksiakin kasvattaa" :lol2:

Pohjatietojen ollessa tätä luokkaa on kyllä erittäin hyvä saarnata lisäravinteiden sun muiden puolesta, kun raejuustokin näyttää saaneen hormoni-leiman :thumbs:

En pysty yksittäistä kommenttia muistamaan mutta yleisesti. Harrastusten kautta tutut jakaantuu kahteen täysin erilaiseen porukkaan, on salihemmot ja kestävyysurheilijat. Näiltä saadut kommentit pistää välillä nauramaan ja miettimään että ehkä se "kauneus" on kuitenkin katsojan silmässä. Salien tartsanit yleensä kommentoi tyyliin "vittu, ootko käyny lenkillä, jätkä on laihtunu" tai "mitä vinkuheinä", kestävyysurheilijoilta taas kommentit on tyyliin "pystyykö noita lihaksia ees liikuttamaan?" ja "juokse läski, juokse".:D

"Samalla tavalla se proteiini niitä naamalihaksiakin kasvattaa" :lol2:

Kokeilepa muuten sellasta, että jos sulla on ravintoasiat kunnossa, syöt tarpeeksi proteiinia ja saat kaloreita riittävästi sekä kunnon lisäravinteet käytössä niin jauha purkkaa 24/7 :D Kyllä ne poskilihaksetkin saa silleen kasvamaan ihan kivasti. :P Tosin eipä toikaan ole mitään verrattuna johonki ammattikehonrakentajien kasvuhormonileukoihin.

Liitteet

• tomplatz6.webp
    tomplatz6.webp
    38,5 KB · Katsottu: 1 555
Keskustelu työkaverin kanssa:

Minä: Jokos mennään syömään?

Kaveri: Taas? Mitä eväitä sulla nyt enää on muka jäljellä?

Minä: Jauhelihapataa ja fetasalaattia...

Kaveri: Jumalauta mä syön kuin sika, mutta sä ahmit kuin norsu!!!

:D

Joo, nuo syömiset herättää aina pientä keskustelua ja hilpeyttä.:) Mun parilla kaverilla on aina tapana kysyä multa, jos ollaan vähänkin pidempään oltu jossain samassa paikassa (vaikka kaupassa tai jossain) ja kun sieltä sitten siirrytään suraavaan paikkaan, että "...vai haluatko sä eka käydä kotona syömässä?":D

Kanaa tosiaan on tullut töissä syötyä aika runsaasti. Vedin pari päivää sitten buranan töissä naamaan, niin työkaveri heitti, että jokos on broilerit tiivistetty noin pieneen? :lol2:

Pomo oli jostain saanu 20 purkkia purkkaa ilmaseks ja jakelisit niit meil ja kysys multa et sopiikohan purkka kehonrakentajan ruokavalioon:D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Naureskelin tänään salilta kotiin kävellessäni, kun huomasin lauman paikallisia piripäitä metsän siimeksessä ja päätin sitten kuunella ohimennen heidän löpinäänsä. Ensimmäinen kommentti joka kuulu oli "Saatana, joku testosteroni vittu!" Pisti vähän hymyilyttämään. Osaa ne jotain mukavaa sanoa nuo narkomaanitkin :)

JuDu sanoo:
Äikä on kauhee kaappi
JuDu sanoo:
Äijä*
JuDu sanoo:
Lihakset pullistuu paidan sisältä ulos

Tällastä :D Ei sen puoleen tollasta kuuluu tutuilt jatkuvast.

Seison nahkatakki päällä mitään tekemättä ja ympärillä on aika paljon ihmisiä, kaveri tulee takaa ja tokasee "... no kun terminaattori tossa blokkaa". Käännyn ympäri ja kylla hän minua tarkoittikin. :D

Kaverin kans tultiin salilta ja eräs meidän vanhempi (nais)kaveri ja tämän hieman ADHD serkku tarjosivat autokyydin kotiin. Matkalla tämä serkkupoika sitten alkoi kessulle, sanoi siinä että nämä salipojathan ei saa polttaa heti salin jälkeen. Sitten tyyppi alkoi selittää siitä kuinka salilla käydään vain ja ainoastaan vähän huutamassa ja juttelemassa, sitte voidaan kartsalla kehua että ollaan kovia jätkiä ku käydään salilla. _TÄSSÄ TULEE PARAS KOHTA_ Jätkä sitten tokasee että "työhommissa ne oikeat lihakset saadaa, paljon vahvempia ja pysyvämpiä" ei meinannu enää pokka pitää tuossa vaiheessa, enkä kyllä jaksanut alkaa inttämään vastaankaan kun tyypit ei näistä asioista paljoa tiedä niin huono alkaa selittämäänkään. Mun salikaveri sitte vielä tokas että ei oo töitä kotona nii pitää käyä salilla korvikkeena sille :D Kuskina ollut nainen sanoi että ajelisit vaikka nurmikkoa naapurille, siinähän tulee käveltyä paljon ja koko kroppaa käytettyä.

Yhden naisen kanssa oli töissä juttua saliharrastuksesta (harrastaa nykyäänkin ja on aikoinaan kuulemma harrastanut ihan tosissaan). Tokaisi siinä sitten että sinähän et varmaan haluakaan isoksi (otti melonit kainalossa asennon) vaan haluat vain pysyä hoikkana ja kunnossa. :jahas::itku: :D
Tulipahan se totuus ikään kuin sivulauseessa.

Eräs naisihminen salilla katteli pitkään ja lopulta sitte sano:"näyttäsitkö haukkaria?"
Ensin vähä ihmettelin mutta näytin sitte kuitenki ni se oli ihan vakavana ja sano iteksee että "onpahan kotona jotai kerrottavaa".:D
Sitte ku siirryin siitä kauemmas ni se tokas vieressä olevalle naiselle että "aika säälittäviä noi tollaset himobodarit. Syö ties mitä myrkkyjä ja käyttää monta numeroa liian pientä paitaa."
Päälläni oli sillon joku vanha kulunu lörppö XL-paita mihin olis mahtunu varmaa 2 meikäläistä.:D

Äsken tuossa työkaverin (kesätyttö niinQ mieki) kanssa jotain puhuttiin jostain sotilasavustuksista, niin kaveri sitten kysäisi, että milloinkas minä aion mennä armeijaan vai olenko jo käynyt. Mie olin tietty että WTF ja sanoin ettei ole aikomustakaan moista käydä ja kysyin, että miksi kaveri pitää jotenkin itsestään selvänä että olisin menossa sinne. Kaveri vastasi, että olen "sen tyyppinen" kova tyyppi ja katon niin pahasti että kaikkia pelottaa :hyper: V*ttu, oon kyllä tuosta "pahasti kahtomisesta" kuullut jo aikaisemminkin jostain, mutta aina se jotenkin vaan aiheuttaa minussa hysteerisen reaktion. Koominen ajatus, kun olen niin kiltti ja ujo ihminen oikeesti...

Eräs naisihminen salilla katteli pitkään ja lopulta sitte sano:"näyttäsitkö haukkaria?"
Ensin vähä ihmettelin mutta näytin sitte kuitenki ni se oli ihan vakavana ja sano iteksee että "onpahan kotona jotai kerrottavaa".:D
Sitte ku siirryin siitä kauemmas ni se tokas vieressä olevalle naiselle että "aika säälittäviä noi tollaset himobodarit. Syö ties mitä myrkkyjä ja käyttää monta numeroa liian pientä paitaa."
Päälläni oli sillon joku vanha kulunu lörppö XL-paita mihin olis mahtunu varmaa 2 meikäläistä.:D

Anteeksi nyt mutta kuinka moni peelo _oikeesti_ näyttää haukkaria jos joku vieras sellaista kysyy? :rolleyes:

"Kuinka kovaa pitää lyödä pää rautaputkeen, että aloittaa kehonrakennuksen?"

"Kato sieltähän se meidän bodari tuli! Muistitko ottaa aamuanaboliset stereot?"

"Mitäs jos niitä anabolisia syö, niin rupeeko sillon päässä suhisemaan ja oon kuullu että nakkikiskalla monet on hakannu ja seonnu ja saa armottomia kohtauksia."

"Koskas olet sitten valmis tuossa sun touhussas?"

"Miksi kaikki kehorakentajat käyttävät aineita, mutta eivät vaan myönnä sitä?"

"Kuinka kovaa pitää lyödä pää rautaputkeen, että aloittaa kehonrakennuksen?"
"Mitäs jos niitä anabolisia syö, niin rupeeko sillon päässä suhisemaan ja oon kuullu että nakkikiskalla monet on hakannu ja seonnu ja saa armottomia kohtauksia."

"Koskas olet sitten valmis tuossa sun touhussas?"

Hitto nämä oli hyviä :D:D:D:lol2::lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom