Parhaat huomautukset

Salilla kyykkyä tehessä vanhempi mieshenkilö tuli siihe jotai painoja hakemaan ja katto tankoo ja tokas "pitääpä sanoa henkilökunnalle että hankkii lisää panoja ku joillekki menee kerralla nii paljo".
Ootko varma ettei ollu vittuilua egopainojen takia? ;)
Toine kerta oli kun tein haukkareita scotissa ja siihe vieree tuli ohjaaja oppilaansa kanssa kattelee. ohjaaja tokas ohjattavalle vaa et "ja sit ku saat tuollaset käet ku hänellä on voitki lopettaa hauisten teon kokonaan."
Sulla on ilmeisesti varsin tasapainoisesti treenattu kroppa :thumbs:
Tietysti perus kommentteja on aina sukulaisten kasvamis huomautukset ku ei ole nähnyt vähään aikaan.
Ai tyyliin: "Onpas se meidän Renfrew kasvanut?"

Olin kyykkäämässä KEVYEN kyykyn (tein 5x120kg) ja pari kynäniskaa tuijotti koko ajan mun treeniä.
Se joka toista sanoo on itte. Missä menee kynäniskan ja tosimiehen raja? (Itse olen todennäköisesti siellä kynäniska-puolella)

Se joka toista sanoo on itte. Missä menee kynäniskan ja tosimiehen raja? (Itse olen todennäköisesti siellä kynäniska-puolella)

Joo kynäniskan raja menee varmasti siinä, kun toinen on itseään heikompi/pienempi.

Renfrew tulikos salille lisää panoja? :D:D

Hyvä typo ueshiballa. Olin vähän wtf ku ekaa kertaa luin ton viestin. Itselle ei oikeastaan paljon ole tultu huomauttelemaan mistään. Ehkä johtuu tästä riisiydestä :(

"Typo" ei ollut ueshiban typing error vaan taisi viitata Renfrewin alkuperäiseen viestiin:

Tää menee kyllä ehdottomasti threadin Top5-huomautuksiin.

Oho, perun sanani. Tuo oli kieltämättä aika nolo. :david:

No, noita käy.

Saunan jälkeen pukuhuoneessa:

Tyttöystävä: Sulla on tullu massaa tonne kainalon alle selkään,niinku tohon kylkeen..
Mä : hä? siis mitä?
TY: niin massaa,ei läskiä eikä lihasta vaan massaa..
Mä: ok.

Otappa tostaki selvää..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mitähän ainetta tuo kyseinen massa mahtaa olla:D . Onkohan massa nyt huonompi asia kuin lihas, mutta parempi kuin läski:rolleyes: ?

hei eikse nyt oo loogista ku kaveri kuitenki proteiinia mussuttanu sne verran et munuaiset on tykänny kyttyrää jä lähteny turpoomaan ja tasaisesti sitten ovat kohonneet kroppaan,eli se massa on selkeesti ylikiihkeät munuaiset :D:offtopic: :offtopic: sorry

Mitähän ainetta tuo kyseinen massa mahtaa olla:D . Onkohan massa nyt huonompi asia kuin lihas, mutta parempi kuin läski:rolleyes: ?

Se on sitä löysää höttömassaa mitä tulee kun pitää syödä niitä kaikenmaailman roteiinihorrrrrmooneita! :jahas:

Oikeaa lihasta tulee mettätöistä ja halonhakkuusta!

Ooh, sulla on siis sellaset kiinteät, solakat ja ennen kaikkea pitkät lihakset? Sellaset saa vain pilates-harjoittelulla. Kaikki naiset ihailee sua nyt :worship:
Vitut ole! :)
Omasta mielestäni ainakaan... tai voihan ne lihakset kiinteät olla, mutta siinä on jotain tuollaista löysää juttua päällä... ainiin!... läskiä.

Ja tuosta naisten ihailusta... :anssi:

Ja sitten vielä tuosta kynäniskan rajasta, niin se ehdottomasti 100 kiloa. ... no ei kai... se on niin suhteellinen asia. Sanotaanko, että ne kaikkien bodarien rakastamat 50 kiloiset salibändyn pelaajat ovat ainakin kynäniskoja. :) Muista en uskalla sanoa mitään...

Kerran kun join proteiinijuoman koulussa niin luokkakaveri kysyi että etkö voi rakentaa lihaksia luonnollisesti vaan pitää käyttää tuollaisia aineita. Ja tämä kaveri myös treenaa ja pelaa jalkapalloa! En viitsinyt vastata mitään...

Kerran kun join proteiinijuoman koulussa niin luokkakaveri kysyi että etkö voi rakentaa lihaksia luonnollisesti vaan pitää käyttää tuollaisia aineita. Ja tämä kaveri myös treenaa ja pelaa jalkapalloa! En viitsinyt vastata mitään...

Toi on aika perus..tyyliin "mitä vitun mömmöjä sä vedät? joko oot lopettanu niitten "aineitten" käytön?".. :eek:

Onhan noi lisäravinteet loppupeleissä aika iso myytti asiaan perehtymättömien ihmisten keskuudessa..ja ite lisäravinteiden tuottajille ihan vitun hyvä bisnes..

meni jo vähä :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom