Parhaat huomautukset

Joskus talvella saunassa mökillä oltiin faija minä ja ukki, siinä puhuttii kaikkee sit ukki heitti faijalle et katoppa tota poikaas se on aika jäntevässä kunnossa että käykö se jossai jumppaamassa:D siis mitä vittua tarkottaa jäntevässä kunnossa:david: mulle tulee siitä aina mielee joku 40 kilonen maratoonari afrikasta:hyper:

No vanhojen ihmisten kieli on aika usein erilaista ku nuorempien. Esimerkkinä esim. mun vaari kerran pyysi saunan jälkeen täiharavaa. Ihan pokkana siis, ei mitään ilveilyä. Mä, että mitä v***ua? :hyper: Kamman sille hetken miettimisen jälkeen vein ja tyytyväiseltä näytti.

Ja muutenkin niiden jutut on joskus vähä outoja. Alko kerran alkukesästä satamaan ihan kaatamalla ja mentiin sisälle. Vaari tokas siinä terassilla taas vaan, että no: "Pikkulinnuilla päät kasvaa." Isoveli ja mä kyllä katottiin vähän aikaa toisiaan ennen ku revettiin totaalisesti. :rolleyes:

Olin viime kesänä papan kanssa mökillä saunomassa ja tottakai se näki lihan tarttuneen minuun. Siinä sitten juteltii niitä näitä treenailusta ja että kuinka hyvä on pitää terveydestään huolta harrastuksin. Pappa, entinen kirvesmies sano "mie en oo koskaa ehtinä paljoo harrastammaa, mutta töitä on aina ollu sen vertaa että kunnossa on pysyny. Tuos kirvesmiehen hommassa sitä suap voimaa, mutta ei siinä lihhoo päässy tarttumaa"

Ite arvostan työllä hankittua äijävoimaa, joka varmasti on häviävä ominaisuus tulevissa sukupolvissa

Johtuu lähinnä siitä, että aika kuluu ja kehittyy ja ei tehdä fyysistä työtä niin paljoa YLLÄTTÄEN. Jonkinlainen yhteys on edelleen niillä, jotka tekee pienestä pitäen fyysistä työtä esim. maatiloilla ja metsässä, verrattaessa cityihmiseen.;)

Jep, yks samalla vuosikurssilla ollu kaveri, oikee maatilan kasvatti oli kyllä iha uskomaton niiden voimiensa kanssa. kaveri oli varmaa yli 185, mut painoa alle 80kg. En tiiä ketää jolla ois sellasilla "lihoilla" nii kovat vääntövoimat. kunnon old school voimaa. Voitti kaikki kädenväännössä molemmilla käsillä, sekä kaikissa muissa mahdollisissa äijälajeissa esim merimiespainissa. Olen käyny painimassa kyseisen kaverin kanssa, ja kyllä täytyy sanoa että nopeusvoima on kaverilla kova :D

Tänään sain kuulla ihan mukavan, ehkä tahattoman kommentin naispuoliselta kaverilta :D "Niin se yks tyyppi vaan kertoo miten se vetää aina horkkaa ja treenaa hulluna mut silti siulla on enemmän lihasta vaikket käytä mitään"

Töissä eräs nätti tyttö sanoi meikäläistä kiinteäksi... aah, oli taas :david: -fiilis, sillä kukaan ei ole koskaan sanonut tuollaista kommenttia... kai se reenaaminen alkaa näkymään pikkuhiljaa.

Eräs tyttö tuli luoksi ja sanoi: Sulla on helvetin isot tissit. HEI NÄÄ EI OO PEHMOSETKAAN!!! olihan se mukavaa tietysti

Ja sitten terkkareista vielä.. Kävin tarkastuksessa ja kerroin harrastavani voimaharjoittelua. Sitten kun tuli punnitus ja pituuden mittaus tämä kaulaton, (ainakin kolmoisleuka) pyöreä täti kertoi että olen reilusti ylipainoinen.... Meinasin antaa palautetta mutta jätin toiseen kertaan..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Töissä eräs nätti tyttö sanoi meikäläistä kiinteäksi... aah, oli taas :david: -fiilis, sillä kukaan ei ole koskaan sanonut tuollaista kommenttia... kai se reenaaminen alkaa näkymään pikkuhiljaa.

Ooh, sulla on siis sellaset kiinteät, solakat ja ennen kaikkea pitkät lihakset? Sellaset saa vain pilates-harjoittelulla. Kaikki naiset ihailee sua nyt :worship:

Ja sitten terkkareista vielä.. Kävin tarkastuksessa ja kerroin harrastavani voimaharjoittelua. Sitten kun tuli punnitus ja pituuden mittaus tämä kaulaton, (ainakin kolmoisleuka) pyöreä täti kertoi että olen reilusti ylipainoinen.... Meinasin antaa palautetta mutta jätin toiseen kertaan..

Hahaha! Reps... :D

Suora lainaus juuri tapahtuneesta mesekeskustelusta

Thejoppe89 sanoo:
haa mun reisilihakset tuntuu <3
ININÄ sanoo:
leikkane irti ja paista pannulla ja syötä naapurin mummolle sitkun oot eka köyttäny sen tuoliin ja tunkenu papan kurkkuun nauriin

Kavereilla tulee nyt aina sanomista et Kehonrakennus on perseestä:
siinä ei tule kuulemma voimaa vaan pelkkää lihasta (Väittämä ei IHAN taida pitää paikkaansa.) eikä kehonrakentajat ole kuin rumia palikoita.

Näillä kavereilla on noussu 60 kilon max penkkitulos päähän ja kehuvat kropillaan. Pukuhuoneessa olen huomannut näiden kroppien olevan aika paljon läskiä täynnä, rasvainen ruokavalio kun kuulostaa puheiden mukaan olevan.:D

Päätin säikäyttää nämä heti kun tulee 80kiloo penkistä. (nyt 74.)

Muutaman kerran mua bodariks on kututtu, ainakin nyt kun selkä on leventyny ja samoin olkapäät. Mut en anna tän nousta hattuun, esimerkkiä edellisestä.:D

Tämä on nyt tämä perinteinen huomautus tilanne. Olin tänään hieman isommissa pippaloissa missä saunottii siinä sitten illan aikana pari jannuu ihmetteli että mitä vittua?

Maukka: Mitä vittuu sä oot syöny ku susta on tullut tommonen?

WNBA: Oon vaa syöny kunnolla

Timppa: No onhan Maukkakin syöny kunnolla ja taputteli Maukan hiilari vatsaa

Maukka: Joo enkä mä tosiaankaan ole ton näkönen

Sai ihan mukavasti lisää voimaa dieetille :)

Salilla kyykkyä tehessä vanhempi mieshenkilö tuli siihe jotai painoja hakemaan ja katto tankoo ja tokas "pitääpä sanoa henkilökunnalle että hankkii lisää panoja ku joillekki menee kerralla nii paljo". Kyllähä siitä hyvä mieli tuli. Toine kerta oli kun tein haukkareita scotissa ja siihe vieree tuli ohjaaja oppilaansa kanssa kattelee. ohjaaja tokas ohjattavalle vaa et "ja sit ku saat tuollaset käet ku hänellä on voitki lopettaa hauisten teon kokonaan." jakso vielä tehä muutaman toiston hyvän fiiliksen takia. Tietysti perus kommentteja on aina sukulaisten kasvamis huomautukset ku ei ole nähnyt vähään aikaan.

Olin kyykkäämässä KEVYEN kyykyn (tein 5x120kg) ja pari kynäniskaa tuijotti koko ajan mun treeniä. Sitten treenin jälken toinen niistä tuli kysymään että "ootko kauan käynyt salilla ku teet niin kovaa sarjaa kyykyssä?"
Se lämmitti mieltä.:)

Alotin tänää työssäoppimisjakson uudessa yksikössä ja kävin vanhassa yksikössä viiden kuukauden tauon jälkeen hakemassa kamppeitani. Eräs työkaveri sitte tokasi että ootko kasvanut. Minä siihen että ei tän ikäsenä enää pituutta kasva, korkeintaan leveyssuuntaan. Sit se kysy vieläkö treenaan, vastasin myöntävästi. Sanoi vielä että kaivattaisiin mua välistä nostelemaan yhtä tuhtia mummoa, joka kaatuilee, ylös...eivät kuulemma meinaa jaksaa nostaa kolmenkaan naisen voimin, ;) Kyllä lämmitti:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom