Parhaat huomautukset

Kaikkea hämärää on tullut kuultua, mutta ehdottomasti hymyä herättävin keskustelu käytiin avovaimon mummin luona jokin aika sitten.

Olimme "tarkkailukäynnillä" mummin luona. Mummi hääräili kahvia sekä ainakin kymmentä erilaista piirakkaa ja leivosta pöytään ja samalla kyseli vieläkö Minna (nimi muutettu) käy siellä punttisalilla. Päällä Minnalla oli toppi koska mummi ei oikein huomaa aina säätää termostattia joten huoneistossa saattaa olla himppasen kuuma/ kylmä.

Minna: kyllähän siellä tulee käytyä

Mummi: minä tässä katselin että pitäisikö sitä vähän jo alkaa rajoittaa

Minna: jaa, kuinka niin?

Mummi: se ei kyllä ole yhtään naisellista. Nuo sinun käsivartesi ja hartiat alkavat olemaan kuin miehellä

Minna: niin.. mutta ei sieltä oikein osaa olla poiskaan

Mummi: Ne lihakset, ne eivät kyllä sovi naisille yhtään. Ethän sinä vaan ala kasvattamaan mitään lihaksia. Älä Minna kasvata niitä lihaksia enää yhtään kun ei tuo Pedrixkään varmasti tykkää semmoisista tytöistä, vai mitä? Ethän?

Minä: Noo, tuota kyllä minusta jokainen saa näyttää miltä haluaa..

Mummi: Kuulitkos Minna? Ei tuo Pedrixkään tykkää niistä muskeleista tytöillä. Älä sinä Minna vaan enää kasvata niitä lihaksia tai lähtee tuo sulhanen menemään kun kerrankin olet noin hyvän löytänyt. Kyllä ne lihakset ovat hirvittävän rumia.

Minna: (Hymyilee mummille ja yrittää peitellä somia pikkuisia ojentajiaan :haart: )

Mummi mutisee vielä hetkisen itsekseen kuinka inhottavilta patit näyttävät ja alkaa järjestelmällisesti selostamaan koko taloyhtiön eläkeläisten sairauksia.

haha jotenkin noi aina osuu stereotypioihin nuo mummojutut :D

sai kyllä hyvät naurut

Siihen aikaan ku omat isovanhemmat ollu nuoria ni sellaset 180cm pitkät 130kiloset äijät on ollu jokseenki harvinaisia :D enemmän ne varmaa kammoksuu ajatusta "lihaksia, joita ei ole hankittu maatilalla töitä paiskien" tai että "iso mies ei käytä suuria lihaksiaan raskaaseen duuniin vaan nukkuu ja syö työkseen"

Kerran eräillä synttäreillä oma mummoni kysäsi kahvipöydässä, että "vieläkös sinä Jace syöt niitä proteiinijauhoja?" Aattelin heti, että mitähän saarnaa tässä ny on luvassa, mutta myönsin kuitenkin. Suureksi yllätyksekseni mummo tokasi: "hyvä juttu, kun niillä tulee noin miehekkäät hartiat". Olin aika äimistynyt asennoitumisesta.

No ite oleskelen Sipoossa eli ei nyt kauheen lähellä Kallavettä :D . Näyttää siis olevan terkkarit ihan samanlaisia joka puolella.

Ei saatana voi olla mahdollista! Vittu, kun mä luin ekaa kertaa tuota sun mobilaatti-juttua niin mietin, että kyllä kuulostaa vaan niin perkeleen tutulta. Meinasinkin kysyä, että et kai satu asumaan Sipoossa...eikai kyseessä oo tää legendaarinen terkkari Perttu?

Oon ite asunu 20 ekaa elinvuottani Sipoossa ja toi mobilaatti+jumppa on tullu turhankin tutuksi...

Käytiin yx päivä työkaveri kaa treenaa. Se ei oo käyny puntilla n.3v. On nähny mua töissä vaatteet päällä, mut ei ilman paitaa. Pukkarissa oltiin vaihtaa vaatteita ja otin paidan pois. Kaverin ilme oli :eek: WTF. Sit se kysy, mitä sulle on tapahtunu. Miten sä oot noin "turvoksissa." :rolleyes:

Yx muija katto mun käsiä ja kysy: "mitä v***n hevoshormoonia sä oikein syöt ?

Käytiin yx päivä työkaveri kaa treenaa. Se ei oo käyny puntilla n.3v. On nähny mua töissä vaatteet päällä, mut ei ilman paitaa. Pukkarissa oltiin vaihtaa vaatteita ja otin paidan pois. Kaverin ilme oli :eek: WTF. Sit se kysy, mitä sulle on tapahtunu. Miten sä oot noin "turvoksissa." :rolleyes:

Yx muija katto mun käsiä ja kysy: "mitä v***n hevoshormoonia sä oikein syöt ?

"no en sentää, 1ml sustaa e3d menee"... anna mä arvaan, et vastannut noin? :D

Se on kyllä aina hyvä heittää horkkaepäilyihin aina, että joo menee viikossa sitä ja sitä sen verran ja sen verran. Voin sanoa, että ne ilmeet on priceless. Meikäläistä ainakin nuo terkkarin vanhemmat mammat terveystarkastuksissa sun muissa kyttää kuin sika limppua. Nuoremmat sitten jo kyselee että mitä harrastaa. Terkkarin tarkastus ei ole kyllä ehkä se paras paikka tuolle läpänheitolle.;)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Koulussa yheltä tytöltä kun puhuttiin ruuasta:
Minä: "söin eilen 400g broilerin marinoituja suikaleita ja 4 desiä riisiä"
Tyttö: "mihin sääki sitä ruokaa oikein varastoit? Noihin käsivarsiinko?"

Ehkä se meinas vaan, että mun kädet näyttää siltä, että ne ois täynnä perunamuusia:jahas:. Taidan ottaa kohteliaisuutena kuitenkin:D

Ei saatana voi olla mahdollista! Vittu, kun mä luin ekaa kertaa tuota sun mobilaatti-juttua niin mietin, että kyllä kuulostaa vaan niin perkeleen tutulta. Meinasinkin kysyä, että et kai satu asumaan Sipoossa...eikai kyseessä oo tää legendaarinen terkkari Perttu?

Oon ite asunu 20 ekaa elinvuottani Sipoossa ja toi mobilaatti+jumppa on tullu turhankin tutuksi...

Sama täti :D . Luulin aina, että se ois ainut sellanen, mutta onhan noita näköjään muuallakin.

Taisi muuten Perttu saada pari vuotta sitten kunnalta jonkun kunniapalkinnon ansiokkaasta työstä kouluterveydenhoidosssa :thumbs: .

Tänään salilla kaverit kehu mun lihaserottuvuutta ;) :D :rock:

Edit: ja toinen sano että saispa tollaset ojentajat ku mulla :D

Sama täti :D . Luulin aina, että se ois ainut sellanen, mutta onhan noita näköjään muuallakin.

Taisi muuten Perttu saada pari vuotta sitten kunnalta jonkun kunniapalkinnon ansiokkaasta työstä kouluterveydenhoidosssa :thumbs: .

Olisko palkinnon sponsoroinut Mobilatin valmistaja :D Se on varmaan edistäny sen tuotteen myyntiä enemmän kuin kukaan muu yksittäinen henkilö :whip:

Se heitti kanssa aikoinaan broidille, että käytätkö sä horkkaa...ja mun broidi ei tosiaan oo mikään lihaksilla pilattu kaveri. Ammattitaitoa siis löytyy...

Työkaveri: "onko sulla taas siellä sitä valkoista töhnää?"
Työkaveri2: "älä pilkkaa sitä, sillä valkoisella töhnällä näköjään kasvaa tuollaiseksi!"

Tarkoitti siis rahkaa.

:eek: Jo toisen kerran sain kuulla että ovatko hartiani leventyneet. :haart: Kai ne sitten tosiaan ovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom