Parhaat huomautukset

En kyl ollut. Oli kuulemma antanut toi omakin terkkari yhdelle murtuneeseen käteen mobilaattia. Ei se tietysti varmaan mikään retkottava murtuma ollut, vaan sellanen siisti ja huomaamaton. Kyllä ne terkkarit osaa :worship: .

Meitsille! Mistäs päin oot?

Onneks tajusin mennä oikealle lääkärille muutaman päivän sisään, niin ei kerinnyt luutumaan vinoon! Tai hommasta on jo vuosia aikaa, niin siltikin ranne kipuilee välillä!

joo ala-asteella terkkari pisti kaverin jalkaan jonkun puristussiteen nilkkaan ja anto buranan kun kaveri loukkas jalkansa hiekkakentällä juostessa liikuntatunnilla.

seuraavana päivänä kaveri vietiin sairaalaan kun jalka vieläkin tosi kipeä ja "oho, täähän on murtunut, pistetääs tää nyt heti kipsiin"

Yläasteella aikanaa terkkarin vastaus joka vaivaan oli: "Oothan varmasti syöny hyvin?" Aivan sama oliko pää kipeä vai vatsa.
Kerran sattu, että kaverin käsi katkes kesken kädenväännön ja luu pukkas ulos kyynärpäästä. Siitä tuli sitten kestoläppä, että tähänkin vaivaan terkkari lienee määrännyt kaverin syömään. :D

Tyttö kyllä vielä jatkoi siihen, että "I like muscles."
Olihan se ihan hauska kokemus:)
Et kai sitten itse jättänyt hommaa puolitiehen? ;) :lol2:

oho.gif

(pakko oli toi hymiö saada laittaa johonkin :david: )

Paras huomautus tuli muutamaa päivää sitten faijalta kun olin menossa ensimmäisiä rusketuksia takapihalle paidatta ottamaan: "Sulla on selkä levinny ihan sairaasti" :D . Kylläpä tuntuikin hyvältä. Teki mieli sanoa että ei vielä tähän jää.

Paras huomautus oli tossa eilen ku oltii lätkäjengin palaverissa. Puhuttiin siinä kesäharjoittelusta ja puntilla käynnistä. Koutsi tokasi vaan että toiset käy enenmän ku toiset ja "et tää reebook paitanen kaveri on näköjään tehny muutakin ku soittanu viuluu".

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Noista terkkareista. Siis pakko sanoa, ne on oikeesti vitun määlyjä. Ykskin joka kerta, siis mitä nyt muistan, niin sanonu vaivaan kuin vaivaan " kattellaan jos vielä viikon päästä on jotain, niin jutellaan lisää " Kerran sanoin, että on ollu unettomuutta joku puolisen vuotta tässä taas, että mitäs teen. " tuu viikon päästä uudelleen " Viikon päästä tulikin mieleen, että olen muuttanut, niin hän ei pysty enää lähettää paikalliseen terveyskeskukseen. Onneks muijalla oli jonkin verran unilääkkeitä, niillä tuli pahimmat kerrat hoidettua.

Ei terveydenhoitajan koulutus niin kummoinen ole että mitään juuri pitäisi tietääkään :D Lääkärin hommia on iso osa jutuista

Noista terkkareista. Siis pakko sanoa, ne on oikeesti vitun määlyjä. Ykskin joka kerta, siis mitä nyt muistan, niin sanonu vaivaan kuin vaivaan " kattellaan jos vielä viikon päästä on jotain, niin jutellaan lisää " Kerran sanoin, että on ollu unettomuutta joku puolisen vuotta tässä taas, että mitäs teen. " tuu viikon päästä uudelleen " Viikon päästä tulikin mieleen, että olen muuttanut, niin hän ei pysty enää lähettää paikalliseen terveyskeskukseen. Onneks muijalla oli jonkin verran unilääkkeitä, niillä tuli pahimmat kerrat hoidettua.
Jep, toisten reseptilääkkeet naamaan vaan, todella fiksua...

Kyllä vain joppe. En tiedä, mikä oli tyypillä luissa vikana, mutta kyllä vain hurjan kädenväännön seurauksena pasahti kyynärvarsi poikki. :eek: Oli tainnut jäädä maito juomatta.

Ehkei nyt IHAN noin hurjasti luu törröttäny kuin tuossa vaahtosin, mutta kyllä se kuulemma näkyvissä oli. Luultavasti ihon läpi, kuten isoveljelläni, joka juoksi kukkotaisteluparruun joskus ala-asteikäisenä. :D

No ite oleskelen Sipoossa eli ei nyt kauheen lähellä Kallavettä :D . Näyttää siis olevan terkkarit ihan samanlaisia joka puolella.

Jaa, no itse oleskelin Keski-Suomessa silloin...Harmi, hetken kun luulin että musta on tullu legenda:david:

Terkkareist vaa sen verran et jos kaikki on samallaisia niinku kummankaa ohjelman terkkari ni.. :D

kyllä, olen katsonut kyseistä ohjelmaa :nolo:

Lyhennetty mese keskustelu kaverin kanssa... Nimet muutettu yksityisyyden takia:D ja hymiöt lähteny ja niitä oli kyllä paljon:lol2:

ED sanoo:
töissä muuten tuli kommenttia ettei saa enää treenata.
EDsanoo:
sanovat että jankin saisi jo rajoittaa.
Janpa sanoo:
ja minä en kehity tässä paskassa enään paskaakaan ellen ala panostamaan
ED sanoo:
se on hyvä.!
ED sanoo:
olet kuulemma jo varsin harteikas..ja pelottavan näköinen.
Janpa sanoo:
ei vittu
Janpa sanoo:
ED sanoo:
varsinkin kun olet yksin niin luot kuulemma ihmisiin pelottavia katseita.
ED sanoo:
sitten salilla kuulemma kyyläät ihmisiä erittäin pahasti.

Ei vittu että repesin kun luin ton:lol2:

Kaikkea hämärää on tullut kuultua, mutta ehdottomasti hymyä herättävin keskustelu käytiin avovaimon mummin luona jokin aika sitten.

Olimme "tarkkailukäynnillä" mummin luona. Mummi hääräili kahvia sekä ainakin kymmentä erilaista piirakkaa ja leivosta pöytään ja samalla kyseli vieläkö Minna (nimi muutettu) käy siellä punttisalilla. Päällä Minnalla oli toppi koska mummi ei oikein huomaa aina säätää termostattia joten huoneistossa saattaa olla himppasen kuuma/ kylmä.

Minna: kyllähän siellä tulee käytyä

Mummi: minä tässä katselin että pitäisikö sitä vähän jo alkaa rajoittaa

Minna: jaa, kuinka niin?

Mummi: se ei kyllä ole yhtään naisellista. Nuo sinun käsivartesi ja hartiat alkavat olemaan kuin miehellä

Minna: niin.. mutta ei sieltä oikein osaa olla poiskaan

Mummi: Ne lihakset, ne eivät kyllä sovi naisille yhtään. Ethän sinä vaan ala kasvattamaan mitään lihaksia. Älä Minna kasvata niitä lihaksia enää yhtään kun ei tuo Pedrixkään varmasti tykkää semmoisista tytöistä, vai mitä? Ethän?

Minä: Noo, tuota kyllä minusta jokainen saa näyttää miltä haluaa..

Mummi: Kuulitkos Minna? Ei tuo Pedrixkään tykkää niistä muskeleista tytöillä. Älä sinä Minna vaan enää kasvata niitä lihaksia tai lähtee tuo sulhanen menemään kun kerrankin olet noin hyvän löytänyt. Kyllä ne lihakset ovat hirvittävän rumia.

Minna: (Hymyilee mummille ja yrittää peitellä somia pikkuisia ojentajiaan :haart: )

Mummi mutisee vielä hetkisen itsekseen kuinka inhottavilta patit näyttävät ja alkaa järjestelmällisesti selostamaan koko taloyhtiön eläkeläisten sairauksia.

Paras huomautus tuli tässä jonkin aikaa sitten:

Kaveri: "Poltatko sinä?"
Minä: "En. Se vaikuttaa negatiivisesti lihasten kasvuun"
Kaveri: "No et kyllä sitten oo näköjään polttanu"

:hyper: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom