Parhaat huomautukset

Paino pudonnu ~2kg (98) Täti tänään näki mut saunatakissa (:jahas: )
"Syötkö sinä enää mitään? Älä enää laihduta susta tulee luuranko"
:D :jahas: ;) :( :david:

Tämä huomautus ei tullut itselleni, mutta salilla kuitenkin tapahtui.
Reenailen Jkl:ssä monnarilla, jossa reenaa paljon näitä SM-tason yleisurheilijoita ja niiden reenejä kyllä saa ihmetellä aika usein.

Joka tapauksessa tuossa äskettäin siellä reenas taas näitä valmentajansa kanssa ja sitten kesken niiden reenin yks roisi iso jannu meni sitten kysymään niiden valmentajalta: "mitä helvettiä te oikeen teette?"
:lol2:

Eipä ollu vastausta kuulunu... joka tapauksessa näistä punttitreeneistä jo näkee hyvin osasyyn miks suomalaiset ei tässäkään lajissa pärjää. Reenataan aivan päin persettä.

reilu vuosi sitten tein salilla 5x3 systeemillä. nooh joku kehäkettu tuli siihen että painoja pitää vaihdella että tulee kehitystä.

Hieroja kehu, että onpä täällä pohkeessa lihaa. :D
Heh heh, mun pohkeet on äärimmäisen pienet ja oon kurittanut niitä tosi paljon ja tuosta johtuen ne olikin sitten ennätys jumissa. :lo2:

Noin kuusi vuotta sitten kun asuin vielä himassa, äitini sai selville että olin syönyt kreatiinia kaksi viikkoa. Kreatiinista todella paljon "tietävänä" siitä syntyi kunnon "keskustelu".. Seuraavana päivänä tunsin pistämistä rinnanssani (lenkin jälkeen siis) ja typeränä sanoin sen ääneen, siihen äiti heitti kuolemattoman: "Sun sydämes se vaan on kasvanut sen kreatiinin vaikutuksesta niin paljon että kuolet" :lol2:
Ettäs tiedätte sitten! :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Viime la oli "haukkapaita" päällä taas vaihteeksi. No yks tuttu muija heitti heit ku näki mut "Mitä vittua? Koska sä tommoset olet kerenny kasvattaa?" Sitte pari muutakin kaveri innostu ja rupes kyselemään treeneistä jne. Lopulta tuli se legendaarinen "Siis syötsä semmosia hormooneja? Kyllä sä voi mulle kertoa..."

Ja voi kertoa että mun haukkari on ehkä 38cm... että ei se kyllä kauheen iso ole. Ja mä vedän roideja... hehe :D

Onhan noita tullu....mut yks jääny hyvin mieleen.

Vokottelin yhtä tyttöä baarissa: että lähetään nyt teille tjsp...
Se sit heitti että: en voi lähtee sun kans kun sulla on isommat rinnat ku mulla... :wall:

Alkaa kyllä joskus aina pikkusen nyppiä se, että jos saa negatiivista palautetta siitä, että jaksaa painaa päivistä toiseen itselleen rakkaassa hommassa. Monet kerrat kuullut ihmeellistä itkua siitä, että taas menee niin paljon rahkaa ja taas menee niin paljon ruokaa ja "taasko sinä olet sitä ja tätä ja lässyti lässyn". "Ei pitäisi vetää niin kovaa, hirveä pakkomielle tuo sinullekin."

Lohduttavaa sinäänsä, että tässä kuulin, että "olisiko ehkä jo rauhoittaa sitä salia, ettet nyt niin isoksi enää kait yritä". "Ei kai enää?" Perjantaina erehdyin kertomaan että kävin salilla, niin jo alko se itku taas. "Olisit voinut kyllä jättää väliin ja eikö sun kannattas keksiä jotain muuta sen tilalle."

Ehkä kyllä todellakin lopetan, ja vetäydyn lapin jylhille tuntureille keräilemään postimerkkejä ja keittelemään puroveteen porokahvia. :D

On ehkä totta, että käytän paljon ajastani saliin ja myöskin asiaan kuuluvien asioiden tutkimiseen, mutta aina yhtä hauskaa kun joku koittaa lytistää koko ajan, että lopettaisin. Ihmiset taas jotka oikeasti harrastavat vaikkapa juuri kuntosaleilua tai ylipäänsä fyysistä, kyllä antavat aina positiivista palautetta ja taas ne jotka eivät yrittävät jostain kumman syystä lähes aina lytistää.

Vituttaa se, että ihmiset, jotka ei tiedä mistään mitään, kommentoivat kuin asiantuntijat.

No se siitä. Avautuminen suoritettu.

Yks tuttu sanoi, että miten sä pystyt olee noin laiha. Kun kerroin, että painan vaan 4kg vähemmän kuin mitä sillo pullapoikana niin se meni ihan :eek:
Vihdoinkin asiallista kommentia. :D

Kaverini oli puhunut erään opiskelututtumme kanssa, jolloin mä olin kuulema tullut sivulauseessa puheeksi. Kuulema tämä tuttu oli viitannut muhun kysymällä: "Ai tarkotatko sitä tyttöä, jonka on tän muotonen (aloittaa liikkeen ylhäältä kuvitelluista hartioista ja tekee kapean vyötärön ja leventää taas lantion kohdalta eli x-muoto).

Mä olin todella otettu tuosta kuulemastani kuvailusta, vaikka vartaloni ei todellakaan vastaa tarpeeksi kuvailua. :rolleyes:

No se siitä. Avautuminen suoritettu.

tuttu tunne! saavat monet ihmiset melkeen tuntemaan syyllisyyttä että tekee sitä mistä tykkää. kyl mun puolesta saa kysyä et miks teet noin ja noin , mut sen kyseenalaistaminen taas ottaa nupperoiseen.
näille jotka tilittää et "taasko sun pitää sinne salille mennä" oon vaan sanonu et "ei mun pidä,meen koska haluan, tää on mun juttu, sun juttus on selvästi joku muu"
eipä oo vähään aikaan kukaan vikissy, mut vois seuraavalla kerralla kokeilla ettei sanois mitään, leikkis ettei ois kuullukkaan koko juttua :rolleyes:

Olin kesällä ilman paitaa pihalla serkun kanssa, serkun äiti tuli ja tokas pojalleen että: kato nyt, sinullakin Voisi olla yhtä suuret lihakset kun tuolla(minulla). Serkkuni vaan vastasi että: niin Voisi.

Yks tuttu sanoi, että miten sä pystyt olee noin laiha. Kun kerroin, että painan vaan 4kg vähemmän kuin mitä sillo pullapoikana niin se meni ihan :eek:
Vihdoinkin asiallista kommentia. :D

Oleksää sitten ollut pulskassa kunnossa joskus?
Ja sit rupesit käymään salilla, että pulla muuttuu patiksi?

Ihan kuin minä nuorena, niitä patteja vaan vielä oottelen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom