Parhaat huomautukset

Tänään kun tulin salilta pukuhuoneeseen, siinä oli joku n. 9v poika kenkä kädessä ja kovasti yritti aukausta umpisolmua naruista. Muutaman minuutin kuluttua, kun olin vaihtamassa vaatteita siinä, tuli poitsu kysymään, että voisinko auttaa avaamaan ne. Kyllä oli iso olo, kun sain ihan kokonaisen umpisolmun auki;)

Sankari. :haart:

Äh, mulle ei ole sanottu kyllä mitään hyviä kommentteja.

Perseestähän ne sitten puhuu (ja ottaa kiinni) tytöt :david:.... ja pojat :eek:
Tästä tulikin mieleen että syystä tai toisesta on kännispäiten ollu parin tutun kanssa muutaman kerran "tiukka peppu" -kisa.

Tiedä voiko siitä mitään päätellä mutta voitin molemmat.

Haha, viime lauantaina mun yks kaveri oli ihan vitun kännissä ja heitti jotaan homo läppää. No se sitten nappas perseestä kiinni ja pysähty hetkeks... "Sullahan on oikeesti hyvä perse!". Siinä en tienny mitä vastata, tais naama mennä punaseks ja olin ku en olis kuullu sitä.

Ja joskus pari vuotta sitten seistiin baarin jälkeen (olin kuskina) kavereiden kanssa Hesen jonossa ku pari semmosta 35v tanttaa tuli meidän taakse seisomaan aika hyvissä. Ne siinä jotaan kuiski keskenään. Sitte yks koputtaa mua olkapäähän ja kysyy "voitsä nostaa takkias vähä et saada katella sun persettä?" Johon mä nyt vaan vastasit kauhistuneena että en nosta. Meni minuutin pari ku mä tunnen yhtäkkiä ku takki nousee, tantat halus sitte väkisin nostaa. Samantien tuli feedbackia... "Ohan se ihan okej, mutta vähä liian löysät housut!!" ööh... kitti vaan.

Miten tää toimii käytännössä? Pyllyt paljaaksi vai housujen läpi koettelemalla? Kuka toimi tuomarina?
Housut pysyi jalassa koko toimituksen ajan eli ihan vaatteiden läpi tunnustelemalla, oltiin sentään ihan julkisessa ravitsemusliikkeessä. Tuomarina toimi eri kerroilla eri naisihminen.

Jääköön kertomatta miten näihin tilanteisiin on päädytty...

Vastaavat tilanteet riittävät pelastamaan koko vituiksi menneen päivän. :)

Todellakin, itsellä tuli pari vuotta sitten samanlainen tilanne vastaan uimahallilla. Joku todella nuori poika tuli kysymään että anteeksi, voisitko solmia rusetin verkkareiden nauhoihin. Kysyin sitten että eikö sulla ole isää mukana solmimassa? Poika vastasi että ei, on äidin ja siskon kanssa liikkeellä ja hän on yksin miesten puolella. Tuli sitten todettua että tottakai voin solmia ja kyllä hymyilytti koko päivän. Juuri tuollaiset pikkuasiat piristää kummasti omaa päivää ja vahvistaa omaa halua olla joku päivä isä itsekin. :)

Housut pysyi jalassa koko toimituksen ajan eli ihan vaatteiden läpi tunnustelemalla, oltiin sentään ihan julkisessa ravitsemusliikkeessä. Tuomarina toimi eri kerroilla eri naisihminen.

Jääköön kertomatta miten näihin tilanteisiin on päädytty...

...ihan hyvä että tulee käytyä baarissa ehkä 3 kertaa vuoteen :D

En muista vuosien varsilta mitään kovin mainittavaa, mutta 1 juttu on huvittanut.
Viimeinen kyykkytreeni ennen MM-kisoja ja kyykkytangossa oli lastattu 320-330kg ja istuskelen siinä odottaen, kohta tulevaa nostoa. Sitten joku sen näkönen hippikynis, joka ei ole ikinä ollu varmasti salilla, sanoo, että voisiko hän ottaa mun kyykkytangon, koska penkkitangot on varattu kaikki :hyper: :)
Kyllä nauratti jälkeenpäin vähän tollanen :D

En muista vuosien varsilta mitään kovin mainittavaa, mutta 1 juttu on huvittanut.
Viimeinen kyykkytreeni ennen MM-kisoja ja kyykkytangossa oli lastattu 320-330kg ja istuskelen siinä odottaen, kohta tulevaa nostoa. Sitten joku sen näkönen hippikynis, joka ei ole ikinä ollu varmasti salilla, sanoo, että voisiko hän ottaa mun kyykkytangon, koska penkkitangot on varattu kaikki :hyper: :)
Kyllä nauratti jälkeenpäin vähän tollanen :D

Mikä siinä nyt nauratti? Pitäskö sillä hippikyniksellä olla kristallipallo, jotta tietää koska sun sarjat on tehty?

Toinen tulee reilusti kysymään tankoa ja sä kattelet, että voi helvetti mikä kynis. Taas mietityttää miksi voimailijoita/bodareita pidetään ääliöinä :david:.

Eilen töissä kun ruokatunnilla olin syömässä ite kokkaamaani pöperöö vanhasta mansikka-hillo purkista, ni tuli työkaveri siihen ja ensin katto mua pitkään ihan hiljaa ja sen jälkee kysy et "saako hormooneja nykyään purkissa?"

Menin ihan hiljaseks ja mietin et WTF???

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Jakob: Vitsi piilee siinä että Janilla on tangossa yli 300kg ja äijä pyytää tankoa "koska muut on varattu", siitä saa sellaisen kuvan että hippi oletti ettei sillä kyykkytangolla aiota mitään tehdä.

Olin menos tekeen pystärii, niin joku siinä oli, aloitti just samaan aikaan tekeen lämmittelyjä tangolla, kysyin et voinks tehdä ensin yhden sarjan
Jalkakyykkyä ? - se kysy, vastasin et ei kun pystypunnerrusta
Sitten kun olin tehnyt niin se kysy miks teet noin isoilla painoilla ?
:piis:

Jos irrottais ton asiayhteydestä ja sanois vaan et miks teet noin isoilla painoilla, niin kuulostais aika :david: :eek:

Olin just loppuverryttelyjä tekemäs kun pappa tuli höpisemään niitä näitä kolotuksista sun muista, siinä sitten nyökyttelin ymmärtäväisenä ja kun olin valmis sanoin et jaahas taidan tästä lähteä kotiin päin..Pappa oli ihmeissään ja kysy et "etkös sä olekkaan se kuntosali ohjaaja" :)

Mie kävin hakemassa eilen Pöntiön Lihatuotteelle kesätöihin. Ne tuumas sielä että "Sinähän pystyt kuristamalla teurastamaan, ei me mitään typpihissiä tarvita :D ". Kai tuo oli pakko kohteliaisuutena ottaa. Siat vois kyllä pistää aika kovin hanttiin :D :D :evil:

Pari päivää sitte tein salin jälkeen vielä vatsoja.. dragon flageja eli niiä Rocky Balboan kokovartalojuttuja. En tehnyt kun pari lyhyttä sarjaa kun yks kolmekymppinen tuttu miekkonen siinä katto vähän aikaa ja tokas sitte: "Kova jätkä. Toi XXXX ei tuohon pystykään." ja osoitti vieressä ollutta kaveriani :D:D ei se nyt niin kova ollu... Onmneks kaverikin vaa nauro!

Olin kävelemässä eilen illalla kun sellainen ehkä 5 vuotias pikku poika osoitti sormella ja sano äidilleen:"Mamma titta! Muumi-Pappa!
Voi s***tana!! Nyt on kaikki kuultu....:itku: :itku: :itku: :itku:

Olin kävelemässä eilen illalla kun sellainen ehkä 5 vuotias pikku poika osoitti sormella ja sano äidilleen:"Mamma titta! Muumi-Pappa!
Voi s***tana!! Nyt on kaikki kuultu....:itku: :itku: :itku: :itku:

Haha, otaksun että olet Metal Gymin "Cartman", koska kuulin tuon jutun siellä tänään.. hieman nauratti :D

Eipähän oikeestaan liity lihasmassaan mutta mutta...

Jonotettiin lippuja kavereitten kanssa yhteen tapahtumaan 3h. No ku oltiin siinä liput kourassa ni kaverit rupes miettimään että mentäiskö syömään viereiseen kahvioon. Ja mähän pidin sen itsestään selvyytenä että me mennään joten en sanonu ensiks mitään ja rupesin kävelemään sinne päin. Johon sitte yks kaveri tokas että
"Hei, ei me mennäkkään vielä syömään ku kenelläkään ei oo nälkä!"
Johon minä "No mulla on ainakin hirvee nälkä!!"
"Nojoo hei, mutta sulla nyt on aina nälkä joten sitä ei lasketa! Jos me käytäis mäkissä syömässä ni ennen ku me käveltäis Hesen ohi sulla olis taas nälkä..." ja sitte me ei mentykkään syömään, vaan jouduin näkemään nälkää 15min pidempään :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom