Parhaat huomautukset

Satuin tänään tapaamaan erään suhteellisen hyvän nettituttuni (kaverin pikkuserkku), joka on minua kolmisen vuotta vanhempi, ensimmäistä kertaa kasvokkain. Noo, myöhemmin illalla kyseinen jannu totesi mesellä seuraavasti: "Luulin, että olisit pieni ja pyöreä. Vaan olitkin kokoluokkaa portsari!" :D Tuli hyvä fiilis.

Yksi kaveri on ehtinyt vahvaksi haukkua, vaikka olen ehkä pykälää vahvempi kynis todellisuudessa, mutta ehkä hänestä vahva :D

Kävin tänään vanhempien luona ja lainasin niiden suihkua. Otin paidan päältä, niin mutsi heitti: "Treenaatko sä yhtään tota sun vyötäröä?"
Havaitsin pienta vittuilua mun jenkkakahvoista :rolleyes:

[Max];1453370 sanoi:
Mie kävin hakemassa eilen Pöntiön Lihatuotteelle kesätöihin. Ne tuumas sielä että "Sinähän pystyt kuristamalla teurastamaan, ei me mitään typpihissiä tarvita :D ". Kai tuo oli pakko kohteliaisuutena ottaa. Siat vois kyllä pistää aika kovin hanttiin :D :D :evil:

Luomuteurastaja! :D

p.s. Ketonen&Myllyrinne, jos ei ole tuttu termi. ;)

Oltiin menossa baariin sisälle...

Kaveri (yllättäen jurrissa): "Hei, mennään El Niñon takana niin ei saada selkään keltään..."

Kai tuo oli kohteliaisuus...

Pitääpä tännekin kirjoittaa, kun kerrankin joltain ulkopuoliselta sai kommenttia. Tuttu tyttö tokasi mut pitkästä aikaa nähdessään mun käsiä katsellen:

"Ootsä lihonu vai bodannu?" Ja sitten vielä jatkoi kaverilleen: "Kato minkä kokoiset käsivarret SledgeHammer82:lla on."

Kai totakin voisi kohteliaisuutena pitää.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Hyvä tuttuni, entinen voimanoston pm-ennätyksen haltija tokas kerran kun yllyttiin leikkimielellä morkkaamaan toisiamme. "Sullahan on kädet paljon kovemmat kun millä jotkut kävelee,------------------ mitä näitä nyt on, västäräkki ja kahlaajat."
Sai perkele viimesen sanan...

Mittailin äsken rinnanympärystä armeijan papereihin (Nyt on jo paksu selitys). No äiti tietysti kysyi, että paljonko on rinnanympärys? Vastasin, että "102 cm. Oli muuten viime kesän alussa 93cm. (10s hiljaisuuutta). Läääskiä."

Äiti ei sanonut mitään, ja hiljaisuushan on myöntymisen merkki... :rolleyes:

Työpaikalla katellaa vähän pitkään aina ku rahtaan aamusta kaupalta ruokaa pienen pahvilaatikollisen kaikenlaista purkkia ja purnukkaa ns. puhdasta ruokaa. Työpaikalla muut mussuttuu lähinnä samaa pitsaa päivästä toiseen ja kerran päivässä.

On siinä 40-50 v. ukoilla ihmettelemistä, että miten voi syödä noin paljon määrällisesti, mutta sisällöllisesti aika suhteellisen niukkaa. Tänään tais tulla kommenttia, että "jaa että noillako meinaat tän päivää pärjätä?" Kaks ukkoa keräänty katsomaan 15 sekunniksi ruokalaatikkoa ja helvetin hämmästynyt katse silmissä ja naamalla.

Muutenkin aika huvittavia ne reaktiot. Oli se työpaikka mikä tahansa. Jos poikkeaa tosta "sämpylä ja pulla päivässä ja kahvia koko loppu aika -linjasta".

Kaikkien aikojen hyperbola:

Katsottiin kaverin kanssa vaihteeksi Conan Barbaaria, jolloin vaimoni totesi mulle: "Sullahan on isommat tissit kuin Conanilla!"

Not. Ehkä ne on edellä muita lihasryhmiä vankan rhp-taustan vuoksi, mutta tota nyt ei usko erkkikään. Lämmitti silti mieltä, vaikka huomautus olikin tarkoitettu treenaamisen lopettamiseksi...

Edit: Ja pakko lisätä, että lätkäporukassa on yksi sälli joka sanoo mulle joka kerta mun suihkusta tullessani yksinkertaisesti "schwartzenegger", eikä muuta. Voi pojat kun olisi edes lähellä sitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom