Parhaat huomautukset

- Ootsä joku yleisurheilija?
- Ootsä voimistelija?:wall:
-Näytin kaverille selKÄkuvaa ja yhtä toista:
-Onks toi JWO?? VAI SINÄ???????? OUMAIGAAD, SUN REIDET! Jösses ne on kasvanu ihan sikana! Vähän ne on isot! (:D :whip: )
-Sulla on ihan miehen selkä!
-Näytät koht ihan miehelt!
- Mikä podari susta on tullu??
-Meah, pelotat mua.
:jahas:
Vanha kuva jossa näytän laihalta: (olen laiha)

Kaveri: Voi sä oot niin pikkunen täs! (: oot paljo pelottavampi nykyää!

e: välillä kyllä noi kommentit pistää katsomaan peiliin, että onko sielä joku mörkö nykyään mun entisen "kauniin ja laihan" olemuksen sijaan. Ei, sielä on edelleenkin pikkuruinen pulkannaru.

Tänään salin pukukopis yks isomahainen mies sanoi että ookko kisoihin menos :eek: :lol2: Ei luulis vähä yli vuoden säännöllisellä treenillä olevan lähelläkään kisakuntoa:D

"Nyt saat vaikka sitten olla piereskelemättä."

- kaveri, joka otti asiakseen alkaa tehdä vatsoja metrin mun takana, kun olin kyykkäämässä. Leiskautti tuon just kun olin pahimmassa ponnistusvaiheessa.

Eräältä ehanalta tytöltä
-Just, täyttä lihasta! (Mainitsin painoni)
-Ai aloit VÄHÄN käymään puntilla? ( kun mainitsin joskus nuorena aloittaneeni salilla käynnin)
- Tommonen lihaskimppu nykyään
Jne :)

Yks tuntematon sälli.
- On se härskin näköistä kun bodari heittää voltin.

Sitten sellaisia yleisiä
- Pikkasen sä olet muuttunut!!!11!! En ollut tunnistaakkaan!

äitini kyselee joka toinen viikko käytänkömä hormooneja ku sellaisa lehtiäkin lueskelet... vaikka en tiedä saako minusta tekemälläkään lihaksikasta muistutan ennemminkin jotai halppis jauhomakkaraa:david:
onko se niin että jos käy salilla ja reenaa suht tosissaan että heti vedetään roinaa naamarii??? aidinmielestä vissiin jooo...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kerran salilla joku huomautti että minulla on housut väärinpäin :jahas:

Ei mulle ainakaan oo kertaakaan huomautettu tommosista :(

huomaa virheensä yleensä kyykkyä alottaessa kun housut tuntuu hassuilta

Pikkuveli kehui persettä tosi rumaksi ja finniseksi.
Kehu mikä kehu :rolleyes: . Itseäni ei hirveesti yleensä innosta jos kehutaan hartioita leveiksi ym., varsinkin kampaajalta heruu ylisanoja paljon.

Tänään kun tulin salilta pukuhuoneeseen, siinä oli joku n. 9v poika kenkä kädessä ja kovasti yritti aukausta umpisolmua naruista. Muutaman minuutin kuluttua, kun olin vaihtamassa vaatteita siinä, tuli poitsu kysymään, että voisinko auttaa avaamaan ne. Kyllä oli iso olo, kun sain ihan kokonaisen umpisolmun auki;)

Tänään kun tulin salilta pukuhuoneeseen, siinä oli joku n. 9v poika kenkä kädessä ja kovasti yritti aukausta umpisolmua naruista. Muutaman minuutin kuluttua, kun olin vaihtamassa vaatteita siinä, tuli poitsu kysymään, että voisinko auttaa avaamaan ne. Kyllä oli iso olo, kun sain ihan kokonaisen umpisolmun auki;)

Vastaavat tilanteet riittävät pelastamaan koko vituiksi menneen päivän. :)

:D No jos joku mutsi/sukulainen/vastaava sanoo noin, niin tuskin vittuilee puutteellisesta alakropan kehityksestä. Kampaaja on nähnyt X ihmisen hartiat, kun kohdalle osuu leveämmät, niin kai se pistää silmään. Olet siis keskivertoa leveämpi, onnittelut. :arvi:

harteikkaaksi on haukuttu.

Viime viikonloppuna oli yks tyttönen lyyä kaapin ovella päähän. Sitten siinä ohimennen kehu selkälihaksia. Myöhemmin sitten tuli toinen tyttönen otti käestä kiinni ja sano " eihän tää nyt niin iso ole. Jännitäpä!" *jännitin* "KAUHEE!!!"

Perseestähän ne sitten puhuu (ja ottaa kiinni) tytöt :david:.... ja pojat :eek:

Isän kaveri tuijotti mun kyynärvarsiani pitkään, ihmettelin jo että mitä nyt, lopulta se sai sanottua että jotain muutakin on vissiin tullut tehtyä kuin marjoja poimittua. :D Ei mulla kyynärvarsissa oikeasti kyllä juuri kokoa ole, mutta suonet nyt ehkä näkyy jonkun verran, ehkä se luo jotain illuusiota...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom