Parhaat huomautukset

Yks tuntematon muija: "Mitä muuta harrastat kuntosalin lisäksi?"
(en ollu edes maininnut käyväni puntilla, näky kuulemma päällepäin :kippis1: )

kerran kävelin tuossa meitin pihatiellä ja siihen ajaa semmone nuori jätkä saabilla, himmaa vauhtia, avaa ikkunan ja toteaa mulle " sä kait käytät huumeita ku oot noin laiha. ollaan meinaan kaverin kanssa mietitty tätä jo vähän aikaa... ei millään pahalla siis! meki käytetään, eli samas venees ollaan ^^" sitten se toivotti päivän jatkoja ja lähti pois :D

sen jälkeen mä rupesin syömään ja käymään salilla:lol2:

Tanssitunnilla opettajan suusta: "Kato nyt tuota niskaa sehän on helvetin vahva. Et sä sitä saa rikottua." Eräs tyttö epäili että menen palasiksi jos hän ottaa tukea niskastani eräässä nostossa. Eihän mun niska nyt mitenkään erityisen paksu ole, mutta erottuu edukseen yleensä tanssimaailmassa :lol2:

-"Koskas sä nyt yhtäkkii oot alkanu lihaksii kasvattamaan?"
-"Sun pitää vissii laihuttaa ku ei toi paitakaa mee päälle enää."
-"Eiks toi jo vois riittää?"
-"Sul on niin leveet hartiat ettei meil oo työliiveikää sulle."
-"Sikaniska!"
-"Kynis!"

Työkaverit koittaa väkisin tunkea pullaa päivästä toiseen naaman eteen ihan piruuttaan, koska tietää etten syö mitään makeita leivoksia.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mullekki aina äiti sanoo että "miks sä meet" "älä mee - käy huonost lehes luki" ynnä muuta. Ja sit tietenki äitin ja siskon huomautukset "on sul habaa" "koht sust tulee niitten kehonrankentajien näkönen." Joo tämmöst :D

Menin tässä vuoden alusta yhtiin kotibileisiin. Sattu käymään niin että ovikello rikkoutu sen kämpän ovesta ja siihen syöksy yks helevetin hyvän näkönen blondi ja anto mulle sen kellon ja sano että sä osaat korjata tuon. Sanoin vaan että en mä osaa tätä korjata niin tyttö kävi kimppuun ja puristeli käsivarresta ja rinnoista että on se kumma jos miehellä on näin paljon lihaa niin ei osaa tämmöistä korjata :rolleyes: Kyllähän mä sitten miestä leikin ja korjasin sen kellon...loppuillan tyttö oli koko ajan iholla kiinni ja puristeli reisistä ja pakaroista ja sano että mulla on kotibileitten lihaksikkain äijä :D No loppua ei viiti paljastaa kun ei edes mennyt aikuisviihteen puolelle:hyper:

Menin tässä vuoden alusta yhtiin kotibileisiin. Sattu käymään niin että ovikello rikkoutu sen kämpän ovesta ja siihen syöksy yks helevetin hyvän näkönen blondi ja anto mulle sen kellon ja sano että sä osaat korjata tuon. Sanoin vaan että en mä osaa tätä korjata niin tyttö kävi kimppuun ja puristeli käsivarresta ja rinnoista että on se kumma jos miehellä on näin paljon lihaa niin ei osaa tämmöistä korjata :rolleyes: Kyllähän mä sitten miestä leikin ja korjasin sen kellon...loppuillan tyttö oli koko ajan iholla kiinni ja puristeli reisistä ja pakaroista ja sano että mulla on kotibileitten lihaksikkain äijä :D No loppua ei viiti paljastaa kun ei edes mennyt aikuisviihteen puolelle:hyper:

teit kyllä maailman suurimman virheen.. toivottavasti oot niin nuori että sulla ei oo vaan kokemusta. kaks asiaa mitä mies ei koskaan sano naiselle: "toisitko käyttöohjeet" ja "en mä osaa korjata ..."

jos ei osaa ni pitää sen omana tietonaan ja murisee vaikka itekseen "saatanan kiinalaiset eivät osaa tehä ees ..."

Liikunnan opettaja kerto todistukseen tulevia numeroita ja sano mulle että ''sulla on numero nousussa, oot sä alkanu käymään salilla vai?''

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom