Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tuun joskus saunomaan, ok?Tottakai! Eikös se ole ihan normi käytöntä suomessa? Siskokin löytyy :whip:

Mulla on kuulemma koulun isoin ja paras perse, tosin tämä oli samaa sukupuolta olevan suusta :(
Adoptoikaa mut Benu jooko? Lupaan viedä vain vähän tilaa komerosta taikka sängyn alta ja vähäruokainenkin olen :D
Tuun joskus saunomaan, ok?![]()
Ei voi muuta kunHaha, tuu vaan :D Ei mun sisko ole ujo, jos se nyt vaan on kotona vanhempien luona ku tuut käymään :thumbs:
, oot kyllä reilu kaveri!! 
)Ei voi muuta kun, oot kyllä reilu kaveri!!
![]()
On se hyvä jätkä ku siskon ja mutsin tosta noin vaan pistää nettiin tarjolleJa 40+ onkin just se kiehtovin ikäryhmä eli mamman luokse saavun ja pumper ottaa systerin ja kaik o tyytyväisii ;)

Sukulaisilla kun oli niin serkut kysyivät penkkiä ja sanoivat, että kyllä vähän massaa on tullut. Sitten tänään yks tuttu sanoi, että hei meidän baletti tanssiahan voisi hotaa tämän asian, siis yks nainen. Noh toi balettitanssia on aika lähellä meikän kuntoa. :D

Sukulaisilla kun oli niin serkut kysyivät penkkiä ja sanoivat, että kyllä vähän massaa on tullut. Sitten tänään yks tuttu sanoi, että hei meidän baletti tanssiahan voisi hotaa tämän asian, siis yks nainen. Noh toi balettitanssia on aika lähellä meikän kuntoa. :D

Löysihämpähän syyn tilöata ensi viikolla VIPit.. ;)Täällähän on enemmän ja vähemmän porukkaa kaljaspäissää. ;) Noiden kuvien paikka on naistenkuvien threadeissa. :D
täh?NGV sanoi:Sukulaisilla kun oli niin serkut kysyivät penkkiä ja sanoivat, että kyllä vähän massaa on tullut. Sitten tänään yks tuttu sanoi, että hei meidän baletti tanssiahan voisi hotaa tämän asian, siis yks nainen. Noh toi balettitanssia on aika lähellä meikän kuntoa.![]()
fedit: Eka viesti Pakkikselle. Terve vaan joka iikalle!