Parhaat huomautukset

Tänään koulussa tuli vähä jotain pientä leikkimielistä tönimistä ja kaveri sano että ''vitun bodari, ethän sä liiku mihinkää'' :D

Meillä oli tässä keskiviikkona koulus tälläne liikunta/urheilu päivä (tjsp :) )
ja oltiin salilla pienen ryhmän kans ja sit siihen tuli "meiän luokan" opettaja ja lyllersi sinne tunkkasen salin perälle istahti scotti penkkiin ja katto mua ja kysy "Paljon nousee penkist?"
vastasin tuloksen minkä luulen että tällä hetkellä se maksimi olis (ei oo koitettu hetkeen)
niin tämä pisti silmät pyöreen "Oho :eek: "

:rolleyes: Ehkä oon vaan sit niiin pienen näkönen :D

Minä: Kävin ostaa tänään proteiinijauhetta ja kreatiinia.
Kaveri: Onks toi nyt ihan viisasta?

Olen soittajia ja aika paljon kuulee, kuinka soittotekniikka ja "tatsi" huononee, jos käy salilla. Plaah. paljon on huippusoittajia, jotka ovat treenattuja.

Oma PT kerran sitten tapattu selkään ja totesi on ne mavet tuottanu tulosta. Itse sitten tosin vaan totesin, että totta on sinne läskiä ja nestettä alkanut kerääntyä offilla.:jahas:
Kaikista paras mitä oon ikinä kuullu on tutun voimannostajan laudahdus. Mies sanoi, että juma että oot kehittyny ja mä olin suu auki, kun ajattelin, että mikä tän homman idea on. Noh meni sekuntti ja mies totesi, joo ei ku sama kynis siinä siltiki töllöttää. :D

Tänää yksi meidänluokkalainen ihmetteli mun forkkujen kokoa ja muotoa, mun käsivarsis on kuulema omituista turvotusta :D

Otin sen kehuina :rock:

No tossa yks päivä keitettii koulussa kahvia ja jauhettii jotain paskaa kreatiinista sitte ku saatin kahvit kuppeihi ja mentii istumaa nii eiköhä sielt yks kynäriperse tule kyselemää et juodaanko me kreatiinia 2min jälkeen tuli sitte toinenki sälli vielä kysymää onko meillä kreatiinia kupeissa.:thumbs:

Olen soittajia ja aika paljon kuulee, kuinka soittotekniikka ja "tatsi" huononee, jos käy salilla. Plaah. paljon on huippusoittajia, jotka ovat treenattuja.

Niitä vaa vituttaa, ku jätkä skulaa skebaa haba pullottaen ja kynis soittajilla ylikokoinen ac/dc -bändipaita roikkuu päällä kuin lakana pyykkitelineellä :lol2:
:rock:

Kaverille heitti entinen luokkalainen että "jumalauta, kenet sä oot syöny".

Alettiin sitten miettimään että tota pitäs varmaan alkaa sanomaan tietyille naishenkilöille jotka ennen oli solakassa kunnossa ja nykyään on alkanu kerää painoa ... h0h0h0

Niimpä. Olen soittajia itsekin ja esimerkiksi Zakk Wylde katkois lespojansa pelkillä sormilla mut tatsi ei kyllä ole ollenkaan huono! Mitäs sinä soitat?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eilen treeneissä pyysin yhtä reippaasti isompaa kaveria varmistamaan penkkiä, sain vedettyä siinä sitten kaksi sarjaa 100 kilolla, 4 ja 5 toistoa. Noitten jälkeen tyyppi sanoi että hyvin nousee, hän itse nostaa "vain" 4*100. Kyllä hymyilytti tuon jälkeen, lihasta kyseisellä kaverilla oli kyllä reippaasti enemmän mutta näköjään tämä hermotus on alkanut vähitellen toimia. :)

Kummityttö katsoi mua kerran pitkään ja huokaisi, "sulla on kyllä isot haulikset" :haart:

Taas yksi huomautus vaateostoksilla:
Olin siinä ostanut jonkinlaiset tuulipuvunhousut, että tarkenee talvella hipsiä salille, ja menin kassalle maksamaan. Myyjä vilkaisi housujen kokoa ja kysyi vähän epäuskoisen kuuloisena: "Kokeilithan sä näitä housuja?"
Minä siihen: "No, tottahan toki.":)

Ei vissiin ollut ennen nähnyt xl-kokoisia housuja ostavaa miestä. L-koon housut vain jäivät kiinni reisistä:rolleyes: .

Kaveri kehu vatsalihaksia ja sen käsi oli varmaan puolet illasta mun paidan alla.:)
Niin ja oli sitten ihan naispuolinen kaveri.:lol2:

Exä tossa pari viikkoa sitten: "susta on tullu hirvee läski."

SANO MUA LAARDIPERSEEKSI!!:whip:

Mutsi tokas eilen kun tuli salilta!

Mutsi: Lopettaisit jo ton salilla käynnin, sä alat paisua liian isoksi!

Ei siinä voinut muutakun nauraa :hyper: :D :lol2:
:thumbs: :thumbs:

Vanhojen jatkoilla eilen tärähti muutama mimmi kainaloon, tytöt halus sit kokeilla vatsoja ja rintalihaa. Toinen kyseisistä tyttösistä huudahti heti "Hirvee telaketju! Nyt se paita pois!" Tytöt lähtivät yhdessä nykimään paitaa päältäni...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom