Parhaat huomautukset

Kyllä se isä pappa osaa sen jalon taidon antaa negatiivisia kommentteja aina.
Viimeks palautus maan pinnalle tuli (ei sitä kyllä missään pilvissäkään todellakaan leijuta) kun kateltiin Super Bowlia teeveestä. Siinä sitten tuli kommenttia että että "Onska sut vietäs baareilla sairaalaan tajuttomana jos sä tuol menisit". No ei siinä mitään tuli aika hiljasta ja mietin taas että :( . Ei siinä muuta mutta kun uhraa paljon suuren osan elämästään ja silti saa tonlaista kommenttia niin. Pistää toisaalta vihaks ja kasvattaa motivaatiota ja kiukkua mut toisaalta saa tuntemaan kuinka pieni ja mitätön sitä on. No sain jotakin vastattua että "no katotaampa vuoden päästä" ja nyt se todellakin on vuoden päästä eikä murehdita sitä mitä se todella vaatii. Vittu sentään.

Onska sanoi:
"Onska sut vietäs baareilla sairaalaan tajuttomana jos sä tuol menisit".
Ikävä kyllä tuo on ihan totta. Ihan sama se on vaikka olisit kuinka iso - ja kokemattomana heitetään pelamaan fudista super bowliin - niin turpaanhan siinä tulee - ja lujaa tuleekin. Eli ukkos on kyllä ihan oikeassa. :)

Painosta tulee joskus ihmettelyä. Esim kun käviin rasvaa mittaamassa niin rouva siinä kyseli tietoja:
-Ikä
-26
-Pituus
-193
-Paino
-108
...
...
-Siis missä sulla sen verran on? Painatko sä yli sata?

Todella usein porukka veikkailee painoksi jotai 90-95-100. Tiedä mistä sitten johtuu, osalla porukasta se 100 on sellanen maaginen luku jonka painaa vaan kauheet kasat tai jotku hormonikeekoilijat lavalla rasvattuna.

Varmaan kuka tahansa iso jätkä tältä foorumilta lähtis paareilla pois super bowl kentältä. Ei siinä paljon auta olla 120 kilonen lihaskasa kun 10 sellasta rynnii päälle :D

tuttu muija menossa aerobikkiin ja mä salille-"ai sä käyt salilla"
-"joo"
-"ei kyllä huomais"
sali reenit vedettii sitten verisuonet pullistuen, tajuttomalla raivolla itku kurkussa..:jahas:

tuttu muija menossa aerobikkiin ja mä salille-"ai sä käyt salilla"
-"joo"
-"ei kyllä huomais"
sali reenit vedettii sitten verisuonet pullistuen, tajuttomalla raivolla itku kurkussa..:jahas:

Mikä ämmä. Ei noin saa sanoa vaikka ei oikeasti huomaiskaan :D Olisit haukkunu sen läskiks!

Tiedä sitten kuuluuko nämä tänne. Tossa menneenä viikonloppuna.

"Vieläks sul on se laihis?" - Mul mitään laihista oo siistin vaan ruokavalion.

Johon toinen heittää

"Mun kaks kaveriiki käy mäkissä joka päivä ja salilla kaheksan kertaa viikossa ja on kauheita kaappeja.. sää mitään laihista tartte" - Nii-i..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Paras kommentti tuli aikoinaan opiskelija-aikoina joitain vuosia sitten, kun kesken tunnin (olin luokan ainut mies, hoitajaksi opiskelemassa) yks tytsy kysy selkeen kovalla äänellä, et "onks sulla iso kulli?" :)

Näkyköhän se jotenkin päällepäin..? ;)

Paras kommentti tuli aikoinaan opiskelija-aikoina joitain vuosia sitten, kun kesken tunnin (olin luokan ainut mies, hoitajaksi opiskelemassa) yks tytsy kysy selkeen kovalla äänellä, et "onks sulla iso kulli?" :)

Näkyköhän se jotenkin päällepäin..? ;)

Tuskin se 10cm hirveesti pullottaa.. :D

Kävin tänään pitkästä aikaa entisellä duunipaikalla treenaamassa ja tuli aika mukavaa kommenttia; "Jätkä on kunnossa", "osta isompi paita", "mitä sä oot sekottanu siihen vesipulloon" ja sellasta.. Kyllä se vaan motivaatiota nostattaa kummasti :)

heh. en tiiä oonko pistäny aikasemmin mutta naisten suusta kuultuja nämä :
-Sul on ihan järkyttävät noi olkapäät muuhun kroppaan nähden!
-sul on hartiat leventyny viimenäkemältä
sit tää perus oman muijan suusta "sä oot nyt just sopivan lihaksikas elä käy enää salilla

sit miesten suusta kuultuja:
-mihin sä tunget tota ruokaa :D
-sulla on tommonen naistenmielestä unelmakroppa

ja onhan noita mutta ei nyt tuu mielee :)

-Systeri jaksaa muistuttaa että sä oot jo hyvässä kunnossa, ei sun tartte enää itteäs kasvattaa - ja paskat, ihan tikku sitä vielä on.
-Yksi kaveri on kans monta kertaa baarissa heittänyt: miltä tuntuu ku sä saisit minkä vaan naiset täältä baarista - aika hilajaista on ollut. :D
-Lisäks painoa kans ihmetellään, painaks sä muka 86 kiloa no painan prkl.

Kaverille valitin tuossa viikonloppuna kun liikenteessä olimme ja palailemassa että kun on niin kova nälkä taas, olis pitäny ottaa evästä, niin kaveri siihen että "käyppä vielä enemmän salilla.." - voi kyllä käyn!:evil:

Meilläpäin taas terveystiedon tunnilla joskus vuosia sitten oli aiheena horkat ja kehonrakennus liittyen sivuaiheena huumeisiin ja muihin päihteisiin, niin tuli epämääräsiä katseita, kun olin luokalta ainoa joka harrasti raskaasti salia.

Pari vuotta vanhempi ja kolme kertaa niin iso kuin pienemmät luokkalaiset. Yllättäen aiheenta oli sukuelinten pienentyminen ja murhaavia ja ivallisia katseitahan siellä tuli jokatapauksessa kun ihmiset yhdistivät taas salin suoraan horkkaan ja sitä kautta seurauksiin, vaikka puhtailla tässä mennäänkin.

Meilläpäin taas terveystiedon tunnilla joskus vuosia sitten oli aiheena horkat ja kehonrakennus liittyen sivuaiheena huumeisiin ja muihin päihteisiin, niin tuli epämääräsiä katseita, kun olin luokalta ainoa joka harrasti raskaasti salia.

Pari vuotta vanhempi ja kolme kertaa niin iso kuin pienemmät luokkalaiset. Yllättäen aiheenta oli sukuelinten pienentyminen ja murhaavia ja ivallisia katseitahan siellä tuli jokatapauksessa kun ihmiset yhdistivät taas salin suoraan horkkaan ja sitä kautta seurauksiin, vaikka puhtailla tässä mennäänkin.

oisit lyöny letkun pulpetille ja sanonu että ei tää mihinkää tästä oo kutistunu :D niin ois tullu tommosia katseita --> :eek: tai sit ---> :hyper:

Äsken tuli pari järkevää kommenttia, jotka pisti hymyilyttämään.
Kävelin kaupungilta kotiin ja vastaan tulee pari jotain teiniritsaa. Mun kohdalla ne sit kattoo toisiaan ja toinen sanoo "Hiton komee". Meinasin revetä siinä vaiheessa:D

Soittelin äipälle ja tuli puhetta sen kanssa jotain vaatteista ja kun on vaikea löytää sopivia. Niin sit se tokas, että meilläkin yks työkaveri kyllä käy salilla mutta se ei oo kasvattanut tollasia olkapäitä kun sulla on:D

Tähän mennes paras löytyy varmaa sigusta :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom