Parhaat huomautukset

Piti sit näköjään rekisteröityä uudestaan kun en muistanut enään salasanaani, ja maili osoite, mihin sen olis voinu lähettää on vanhentunut :(

enivei, kerrotaan pieni tapaus tuolta eräästä Tampereen farkku-putiikista: Menin sinne tarkoituksena siis ostaa uudet farkut. Kokeilin siinä myyjän(oikein kaunis neito) avustamana useampiakin farkkuja, mutta ei vaan meinannut löytyä, halusin toki sellaiset housut, jotka istuisivat, mutta reiteni olivat ilmeisesti erimieltä :D
No jälleen yksien farkkujen jälkeen myyjä meni etsiin uusia kokeiltavaks, ja hämmästeli siinä samalla 'miksei meinaa löytyä sopivia...', heh, no olin vähän läppä tuulella, joten astelin sieltä pukukopista boksereillani ja pistin kunnon reisi-poset siihen sen nenän eteen ja tokasin et 'saattaa johtua näistä pirun reisistä'... ;)

Neidon ilme oli jotakuinkin tommonen ---> :eek: :eek: :eek:
ja jotain se yritti sanookin et 'mitä v....', mutta en enää oikein muista.
loppu shoppailu kuluikin pienet virneet naamalla.. hoh :D

et sellasta:whip:

Terkkari : Käytätsä hormoneita? Oletko aivan varma?

Melkein sama juttu, kun kävin sairaalassa saamassa lähetteen laboratorioon verinäytteitä varten (kolesterolitaso). Siinä samalla mitattiin verenpaine, niin totes se lääkäri sit samalla et "näköjäs muutakin oot tehny ku musiikkia vääntänyt" ja sen jälkeen perään kysymys "Käytätkö jotain hormooneja?".
Vähintään hämmentynyt olo.

Kysyvät muuten aina oletuksena terkkarissa ja sairaalassa hormoonien käytöstä kun tulee ilmi että potilas bodailee, kun ne voivat vaikuttaa vaivan a tai ö hoidossa tavalla å.

Masentavaa kun on tullu intin takia jo lähes kuukauden tauko salilta. Onneks on sentään mieltä lämmittäviä kommentteja tullu niin on jaksanu porskutella eteenpäin. Parhaimpana muistuu mieleen kun tupakaveri sano että "saatana äijällä on paksumpi reisi kun tuon X:n maha". Kyllähän tuolla vähän joka toinen tyyppi tuntuu huomauttelevan asiasta mutta toivottavasti pääsee salille taas pikkuhiljaa niin saa lisää massaa vaan. :)

"sulla on vitun kova voimataso":)

sanoi varmistaja, kun väänsin penaa 0.1 tonnilla.

wtf? 14 vuotias ja vääntää penaa satasella :eek: .missähän ne sukkapuikot olikaan? Taidan vaihtaa harrastusta

Puoltoista vuotta oon vasta salilla käyny(maaliskuussa vasta täytän 15) ja koulussa on näköjään huomattu, kun jotkut on keksiny mulle lisänimen ''bodari'' ja jotku tytöt(kin) on tullu sanomaan että ''jännitä hauis'' tai sitten ne tulee puristelemaan mun habaa. Salia oli tässä kuun alussa ja yks kaveri sano ''meeppäs bodari tohon ja nosta toi ylös''(tangossa oli 75kg) nostin sen kevyesti ylös ja ympärillä olevat 5 jätkää kahto hiljasena ja yks sano vähän ajan kuluttua ''kauan sä oot käyny salilla'' ja melko usein tullaan kyselemään penkki tuloksia. Yks hyvistä kommenteista:

-Mahut sä nyt varmasti kävelemään noitten hartioittes kaa tällä käytävällä? (sellanen 3-4m kevee käytävä)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Omasta mielestäni oon tämmönen ruikku mut tämmönen tapahtu täs pari viikkoa sitten.
Kaverin mutsi huomautti että: "Ootko reenannu enemmänki hartioita, säähän ootko kaappi" lol
oma mutsi: "Mitä enemmän käyt salilla ni sitä lyhyemmältä näytät" :jahas:

Muita kun epäillään joka käänteessä steroidien käytöstä tämän threadin mukaan, niin mulla on erilainen kokemus kommenteista.

Kaverin luona oltiin saunaan oltiin saunaan menossa ja kaveri (joka ei harrasta liikuntaa) katsoi uteliaana ja totesi:
Kaveri:"Missäs ne sun lihakset on?"
Minä:"Ei ne lihakset ny iha lyhyellä treenaamisella kasva hetkessä isoiksi ilman steroideja"
Kaveri:"Kannattaisiko alkaa käyttään?"

Heheh... että semmosta kommenttia :rolleyes: :D

vaikka mä nyt oon tämmönen kynis niin on kavereilta tippunu vähän kaikenlaista kommenttia. kesällä yks kaveri joka ite käy salilla vaan totes "sulla on aika isot tissit". ja tänään yks nuorehko nainen kysy koulussa "oot sä vahva? näyttää siltä, vai onko noi lihaksia?". masentavin lienee kuitenkin mutsin mielipide "toi alkaa näyttää rumalta".:(

Tää on vaikeeta ku koko ajan tulee lisää sääntöjä.
Ihmisiä olisi helpompi hieroa jos jokaisella olisi samaa mieliteko. Ehkä sekin auttaisi jos oppisi hieromaan kunnolla ettei tarvitsisi hieroa tuntumalla jne.

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne.
Mutta tuossa Turku miitin aikana sitä tuli muutama kerta ihmeteltyä x-taviksen hartioita. Ja en kuitenkaan sitä tarpeeksi selvästi sanonut.
Upeaa katsottavaa oli kun ihmisellä oli oikeasti jotain muotoa.
Monta kertaa tuli olo että mitä kyyläät kun ihailin neitosten treenien tulosta.
Kyllä se on vain niin että treenattu ihminen on oikeasti kaunista katsottavaa

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne.
Mutta tuossa Turku miitin aikana sitä tuli muutama kerta ihmeteltyä x-taviksen hartioita. Ja en kuitenkaan sitä tarpeeksi selvästi sanonut.
Upeaa katsottavaa oli kun ihmisellä oli oikeasti jotain muotoa.
Monta kertaa tuli olo että mitä kyyläät kun ihailin neitosten treenien tulosta.
Kyllä se on vain niin että treenattu ihminen on oikeasti kaunista katsottavaa

Woooot?Hyvänen aika mikä julkinen kohteliaisuus :nolo:!En itseasiassa edes muista, että olisin huomannut mitään tuijottelua. :lol2:

Woooot?Hyvänen aika mikä julkinen kohteliaisuus :nolo:!En itseasiassa edes muista, että olisin huomannut mitään tuijottelua. :lol2:

Meikä onkin first class kyylä. :D
Tuijotus ihan omalla tasollaan ja sitä rataa.

...halusin toki sellaiset housut, jotka istuisivat, mutta reiteni olivat ilmeisesti erimieltä :D
No jälleen yksien farkkujen jälkeen myyjä meni etsiin uusia kokeiltavaks, ja hämmästeli siinä samalla 'miksei meinaa löytyä sopivia...', heh, no olin vähän läppä tuulella, joten astelin sieltä pukukopista boksereillani ja pistin kunnon reisi-poset siihen sen nenän eteen ja tokasin et 'saattaa johtua näistä pirun reisistä'... ;)
Heheh, aika äijä veto tuo, itselläni ei olisi pokka riittänyt. :thumbs:
Mutta tuo istuvien farkkujen löytäminen on kyllä todella vaikeaa ja aina vituttaa kun saa kaupassa tuskailla sen kanssa. Tehdäänkö oikeasti kaikki vaatteet joidenkin salibandymiesten mittojen mukaan?
Meni vähän :offtopic: , jatkakaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom