Parhaat huomautukset

Tyttökaveri huomauttelee joskus et voisin hillitä sitä puntin nostoa ku jatkuvasti oon salilla(3-4krt/vko) :( et ei siinä oo mitään järkeä..

3-4 kertaa viikossa käyt salilla ja muijas valittaa siitä? :hyper:

Vaihda kuule lajia vaikka maantiepyöräilyyn ja alat treenata 10 tuntia viikossa. Saapa nähä, mitä mieltä muijas siitä on.

Heh. Semmosta naikkosta ei kannata etsiä joka ei ymmärrä koko harrastusta:D. Siinä sitten menee kyllä sukset ristiin pahemman kerran harvasen päivä.

Eilen illalla tuli hyvää kommenttia kun kävelin kaupasta kotiin. Tiellä vastaan käveli kaksi nuorta neitokaista joiden keskustelu kulki seuraavalla tavalla:

Muija1: Kato mikä sikaniska.
Muija2: NO HYI VITTU!

:hyper:

Täytyy sanoa, että oli ehkä rakentavinta palautetta ikinä.

Eilen illalla tuli hyvää kommenttia kun kävelin kaupasta kotiin. Tiellä vastaan käveli kaksi nuorta neitokaista joiden keskustelu kulki seuraavalla tavalla:

Muija1: Kato mikä sikaniska.
Muija2: NO HYI VITTU!

:hyper:

Täytyy sanoa, että oli ehkä rakentavinta palautetta ikinä.

PARAS! Ja voitto menee naruollille vuoden parhaasta nimikkeestä:D ;)

Nimikkeestä? No kiitos kuitenkin:D

raksalla kesätöissä:
mulkku(pomo):david: :tän ku teet niin ei sunkaan täydy mennä illalla salille(lapiointia)
fatass:emmä siellä sen takia käy että täytyis vaan siksi että se on hauskaa
mulkku:kyllä ihminen voi olla tyhmä
fatass:täh?
mulkku:mä ainakin tykkään ittestäni niin paljon etten kiduttais itteeni jossain hikisellä salilla pullistelevien pellejen kaa
fatass:jaa...
mulkku:niin en oo ikinä salilla käyny ja oon näin hyvässä kunnossa muutenkin
fatass:jaa...
mulkku:kato(näyttää hauistaan joka on noin 25cm)
fatass:jepjep(lähden nauraen paikalta):

Isoveli: "Jaa Valtterilla selkä levenny, painoki varmaan noussu."
Mä: "No nyt on 63kg"
Isoveli: "Se on yhtä paljon ku mulla viime keväänä."
Mä: "No mutta katotaanpa vuoden päästä."
Isoveli: "Sillon varmaan 73kg."

Huom. Mulla pituus 165cm ja Veljellä 175cm

Tapahtui jatkoilla joskus, tuli mieleen tuosta "Onko lihaksista hyötyä threadistä".

Heräsin hotellihuoneesta kun kaverit raahas jotain randomkissoja jatkoille. Myös eräs raahaajien etujoukossa ollut kyndi ehti heittää paidan pois, ilmeisesti oli tarkoitus esitellä juuri -10%:n rasvoille dietattua kroppaa.

Yks mimmi joukosta: "Ooh, täällähän on puolialastomia miehiä!" Käänty muhun päin ja jatko: "Mut sä oot kyllä parempi ku sulla on vähän tota läskiäki."

:haart:

edit: lihaksista se ei kyllä puhunu mitään, mut mä pohjaankin tässä tuohon "läskiäKIN"-kohtaan.

Isoveli: "Jaa Valtterilla selkä levenny, painoki varmaan noussu."
Mä: "No nyt on 63kg"
Isoveli: "Se on yhtä paljon ku mulla viime keväänä."
Mä: "No mutta katotaanpa vuoden päästä."
Isoveli: "Sillon varmaan 73kg."

Huom. Mulla pituus 165cm ja Veljellä 175cm

Alko pelottaan toi. :eek: Munkin nimi on Valtteri, oon 169cm pitkä painan 63kg ja isoveli sano muutama viikko sitten, että näkee selästä jo että oon tehnyt jotain. :hyper:

Hassuja yhteensattumia. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Hehe, mainittakoon selvennyksenä; lähinnä tarkotin, että "alle" kympin rasvoihin. :D

Mua vieläkin huvittaa, kun muutamia viikkoja sitten yksi miespuolinen vanha tuttu totesi, että "vitsi sä oot hyvässä kunnossa".. Sitten tyyppi katsoi mun hartioita/olkapäitä ja totesi, että "..ja hartiatki ku kehonrakentajalla" :lol2: . Nauratti kyllä kovasti, mies kun on itse kestävyysurheilija enemmänkin, niin kai piti niitä pieniäkin lihaksia naisella jotenkin "hurjina" :lol2: .

Ensin pieni pohjustus:

Olin viime sunnuntaina puntilla tekemässä jalkoja. Viereisessä jalkaprässissä oli mies, ehkä 35-40 vuotias. Olin tehnyt jotain 2 sarjaa ja aloittelemassa juuri kolmatta kun tämä mies kysyy minulta ”hintillä” äänellä että ”mitä muuta lajia harrastan kuin punttia?”. Siihen sitten sanoin että kesällä höntsään jalkapalloa. Jatkoin reeniä ihan normaalisti ja ennen neljättä sarjaa mies tulee nojaamaan meikäläisen koneeseen ja kysyy, ”mitä mä teen väärin kun mua sattuu vasempaan polveen aina kun teen prässiä?”, siihen sit sanoin että sulla ei oo varmaan tarpeeks voimaa, että koita ottaa kiekkoja pois jos helpottais. Tämän jälkeen tein sarjani loppuun.

Siitä siirryin Hack:iin tekemään pohkeita. Sen takana on peili josta näkyy mitä takana tapahtuu. No, aina kun tein sarjoja niin tämä kyseinen mies käveli takaani ja katsoi joko, a) Persettäni, b) Pohkeitani, c) Jotain muuta!!

Se oli siis Sunnuntaina, no, Tiistaina olin lähdössä töistä kotiin iltavuorosta. Olin pukuhuoneessa ja istuin penkillä kengät edessäni. Ihmettelin että mikä lappu kenkäni sisällä on. Otin sen käteeni, avasin ja luin: ”Timmi kroppa. Ilmottele jos haluat hierontaa tai jotain”!!!! Siinä oli vielä sähköposti osoite mukana!!!! :eek: ja heti perään :urjo:

Hyi vittu millä uskallan enään mennä sinne puntille jos siellä joku äijä kyylää mua!!!:wall:

Kai mun pitää ottaa toi imarteluna?! :curs:

Sori :offtopic: ei toi ny mikään PARAS huomautus ollu mut kumminki!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom