Parhaat huomautukset

"harrastaako se tyttö vuorikiipeilyä vai miten sillä on tollaset kädet"

Lähes joka baarikerralla joku kysyy, että mitä harrastan, usein poke :) Kerran eräs tyttönen rupes värväämään mua personal trainerikseen.:rolleyes:

Aika usein myös kysytty treenaanko kisoihin,Hesen kassaki kysy ku ostin pehmistä..

niinpä, ja sit mummi kysy että vieläkös sinä käyt kuntosalilla jumppaamassa... :jahas:

Ja koulussa ihmetellään miten näin pieneen tyttöön mahtuu ruokaa nii paljon :D

Totta olin tänään vähän hämmästyny Q linkussa matkalla kouluun juttelin yhen tutun muijan kaa ja keskustelu siirty Jiipeen salin tilanteeseen ...

-Muija: Menikö sulla rahat nyt siinä jiipee hommassa ?
-MiQulis-: Niin tais vissin käyä että rahat meni ... valitettavasti :nolo:
-Muija : No missä te kehonrakentajat meinaatte sitten alkaa treenaan ?
-MiQulis-: :david: no totta meikä mikään kehonrakentaja oo kuhan vaan käyn salilla että jefussa pärjää paremmin :D
-Muija: No totta sinusta huomaa että salilla käyt
-MiQulis- : :david: :D

Joillaki käsitys kehonrakentajasta vähän eri Q muilla :D

Totta olin tänään vähän hämmästyny Q linkussa matkalla kouluun juttelin yhen tutun muijan kaa ja keskustelu siirty Jiipeen salin tilanteeseen ...

-Muija: Menikö sulla rahat nyt siinä jiipee hommassa ?
-MiQulis-: Niin tais vissin käyä että rahat meni ... valitettavasti :nolo:
-Muija : No missä te kehonrakentajat meinaatte sitten alkaa treenaan ?
-MiQulis-: :david: no totta meikä mikään kehonrakentaja oo kuhan vaan käyn salilla että jefussa pärjää paremmin :D
-Muija: No totta sinusta huomaa että salilla käyt
-MiQulis- : :david: :D

Joillaki käsitys kehonrakentajasta vähän eri Q muilla :D

Tää nyt ei liity mihinkään mitenkään, mut toi X:n ja Q:n viljeleminen foorumikielessä on vitun ärsyttävää. 31 j4X4 41n4 4rp04 377ä m17ä v177u4 511nä 7445 luk33, 31kä 53 0l3 n11n v17un c00L.

Sori oli ihan pakollinen avautuminen... oon c8qcinägllo.

Tää nyt ei liity mihinkään mitenkään, mut toi X:n ja Q:n viljeleminen foorumikielessä on vitun ärsyttävää. 31 j4X4 41n4 4rp04 377ä m17ä v177u4 511nä 7445 luk33, 31kä 53 0l3 n11n v17un c00L.

Sori paha tapa pitäs niinQ vähän vähentää :D

Hohoo, tänään oli salilla joku koululuokka. Itse kyykkäilin ja kuulin toiselta puolelta keskustelua: "...ei ku siellä on joku bodari kyykkäämässä."
Ensimmäistä kertaa joku tuntematon kehtasi sanoa meikäläistä bodariksi, meinas kyykkysarja loppua kun alko naurattaan. :D

Niin - myynnin kannalta :)
Aamen. *taalan kuvia silmissä* ;)

Hajosin!

Ei nyt millään tietty liity iiihan aiheeseen, mutta tuossa kerran fatburner-spinningtunnin jälkeen eräs nainen valitteli jalkakramppiaan, ja totesin, että kropan suolatasapainossa saattaa olla jotain häikkää.

Nainen pohdiskeli vähän aikaa ja totesi innoissaan: haa, nythän mä voin mennä kotiin syömään sipsejä!

...sinne meni sekin rasvanpolttotunnin hyöty. :lol2:

Olin kokouksessa, ja jostain syystä miesten piti ottaa paidat pois. Kun otin paidan pois, niin kuulin takana olevalta naiselta kommenttia. Katsoskaa kun on tolla goljatilla mahtava treenattu selkä! Kyllä lämmitti mieltä :)

Sen jälkeen heräsin, ja huomasin että se olikin unta... :(

Jokatapauksessa kommentti oli hyvä, vaikka se tapahtuikin unessa. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se hyötyhän oli se että pysyy kalorit plusmiinusnollana vaikka saakin syödä sipsipussin :D

Hyvillä sykkeillä se nainen on sitten fättitunnin vetänyt, kun sipsipussissa on energiaa reilusti yli 1000 kcal. :D

Mutta totta tuokin puoli; ilman spinningtuntia olisi nekin kaikki sipsienergia ollut ylimäärää.

Joo, :offtopic: loppuu, lupaan sen. ;)

Hierojan pöydällä kuultua viime maanantaina: "Jaahas, lihasta on, mitä sitä harrastetaan?"

Sählyä jos juomiselta kerkeää.....

No mä varmaa laitan yhden noloimmista kommenteista sitten. Joskus työporukalla kännissä jostain syystä väki alkoi esitellä hauiksiaan joten sitten mäkin... Johon työkaveri alkoi ulvoa että kato sen hauista, sillä on isompi hauber kuin hänellä.

Muuten ei olis mitään noloa, mutta olen vasta aloitellut saliuraani, en ole siis juurikaan lihaksikas, olen nainen, olen keskimittainen ja tuo kommentoija oli mun ikäinen (ja kylläkin myös kokoinen) mies....:nolo:

No mä varmaa laitan yhden noloimmista kommenteista sitten. Joskus työporukalla kännissä jostain syystä väki alkoi esitellä hauiksiaan joten sitten mäkin... Johon työkaveri alkoi ulvoa että kato sen hauista, sillä on isompi hauber kuin hänellä.

Muuten ei olis mitään noloa, mutta olen vasta aloitellut saliuraani, en ole siis juurikaan lihaksikas, olen nainen, olen keskimittainen ja tuo kommentoija oli mun ikäinen (ja kylläkin myös kokoinen) mies....:nolo:

Ihanaa, oli se mies aika kynis. Tai jos ei ollut niin :kuvia:

Treenatun näköiset naiset :love: Tuossa kommentissa ei ole minusta mitään noloa.

Yksi vanha kaveri soitti tuossa muutama viikonloppu sitten. Kello oli jotain 1:00 ja pe-la välinen yö. Juteltiin siinä tovi kaikenlaista ja sitten se kysyi, että lähdenkö baariin nyt. Sanoin, että ei kyllä nyt kiinnosta. Kaveri vastasi tämän jälkeen jotain: "niin ku sä vedät siellä niitä proteiini pillereitä". :lol2:

Koulussa tänä syksynä kuultua:

"Ootko vetänyt jotain hormooneja kesällä?"

Ajoin hiukset vaihteeksi lähes kaljuksi (4 mm). Ei ollut nykyiset koulukaverit minua noin lyhyttukkaisena nähneetkään. Pihalla oltiin siinä viettämässä taukoa ja hörppimässä kahvia.

Kaveri kysyi: "Minkä takia sä hiukset ajoit kaljuksi?"
Minä: "Noh, vaihteeksi, mukava olla välillä näin."
Kaveri: "Ainii, bodarithan pitää aina kaljua."
:lol2:

Tämän huomautuksen aikoihin Roona oli vielä aika lailla anorektisimmillaan. Urheiltua oli tullut ja sen aikaisissa kuvissakin se näkyy, mutta tulee ilmi kanssa, ettei kaikki ruokailun suhteen ollu ihan kohdallaan. Eniveis, kaveri yllättäen;

hyvä kaveri: On sulla kyllä urheilulliset kädetkin, hei!
Roona: No kiitos :)
hk: Joo, näytät ihan sellaselta... mitäs niitä on sirkuksissa....
R: (ylpeänä pullistelee) AI! Niin AKROBAATIL-
hk: - NIIN! APINALTA!

Tänä päivänä Roona painaakin sellaset 13 kiloa enemmän ja punttaa aika lailla reippaammin :D

Tämä lie pikkuisen :offtopic: , mutta käytiin miehen kanssa tuossa männäviikoilla synnärillä tutustumassa, ja sain kätilöltä kehuja, kun olen niin simpsakka, hoikka ja hyväkuntoinen odottaja. (rv30menossa) Tähän mennessä oon saanu vain motkotuksia järettömästä (+20kg) painonnoususta neuvolantädiltä ja vanhemmiltani. Ehkä 85kiloa ei vain näy niin paljoa 173cm varressa. Tai sitten 90% odottajista on vielä ärettömämpiä mursumammoja kuin mie. Mutta lämmitti mieltä. Jos seuraavan raskauden ajoittaminen onnistuu, ei enää ikuna heti -10kg dieetin jälkeen... Kaikkki vertaa vain siihen viimesilleen kiristettyyn runkoon, ei paljo auta sanoa, ettei tässä ole kuin 10kiloa enempi kuin viime jouluna..:wall:

Tyttökaveri huomauttelee joskus et voisin hillitä sitä puntin nostoa ku jatkuvasti oon salilla(3-4krt/vko) :( et ei siinä oo mitään järkeä..

Sit ku yks päivä heitin et lopetan ton reenaamisen ku ei siinä oo järkeä,ni melkein suuttu ja rupes inttää, etten mä sitä voi lopettaa ku noi sun ihanat "voimanpatit" surkastuu!! :thumbs:

Pikkuvelin(15v) kans kävin salilla ni se sit tulomatkalla autossa sano, et ei ihmekää ku nostelet niin isoja painoja ku vedät noita mömmöjä! (lue palkkari)
vaikka aika säälittäviä ne reenipainot vielä on! sellasta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom