Molempi parempi! :lol2:Vai että on tekemässä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Molempi parempi! :lol2:Vai että on tekemässä ;)
Totta olin tänään vähän hämmästyny Q linkussa matkalla kouluun juttelin yhen tutun muijan kaa ja keskustelu siirty Jiipeen salin tilanteeseen ...
-Muija: Menikö sulla rahat nyt siinä jiipee hommassa ?
-MiQulis-: Niin tais vissin käyä että rahat meni ... valitettavasti![]()
-Muija : No missä te kehonrakentajat meinaatte sitten alkaa treenaan ?
-MiQulis-:no totta meikä mikään kehonrakentaja oo kuhan vaan käyn salilla että jefussa pärjää paremmin :D
-Muija: No totta sinusta huomaa että salilla käyt
-MiQulis- ::D
Joillaki käsitys kehonrakentajasta vähän eri Q muilla :D
Tää nyt ei liity mihinkään mitenkään, mut toi X:n ja Q:n viljeleminen foorumikielessä on vitun ärsyttävää. 31 j4X4 41n4 4rp04 377ä m17ä v177u4 511nä 7445 luk33, 31kä 53 0l3 n11n v17un c00L.
Sori oli ihan pakollinen avautuminen... oon c8qcinägllo.
Aamen. *taalan kuvia silmissä* ;)Niin - myynnin kannalta![]()
Hajosin!Tää nyt ei liity mihinkään mitenkään, mut toi X:n ja Q:n viljeleminen foorumikielessä on vitun ärsyttävää. 31 j4X4 41n4 4rp04 377ä m17ä v177u4 511nä 7445 luk33, 31kä 53 0l3 n11n v17un c00L.
Sori oli ihan pakollinen avautuminen... oon c8qcinägllo.
...sinne meni sekin rasvanpolttotunnin hyöty. :lol2:
Sen jälkeen heräsin, ja huomasin että se olikin unta... :(
Se hyötyhän oli se että pysyy kalorit plusmiinusnollana vaikka saakin syödä sipsipussin :D
No mä varmaa laitan yhden noloimmista kommenteista sitten. Joskus työporukalla kännissä jostain syystä väki alkoi esitellä hauiksiaan joten sitten mäkin... Johon työkaveri alkoi ulvoa että kato sen hauista, sillä on isompi hauber kuin hänellä.
Muuten ei olis mitään noloa, mutta olen vasta aloitellut saliuraani, en ole siis juurikaan lihaksikas, olen nainen, olen keskimittainen ja tuo kommentoija oli mun ikäinen (ja kylläkin myös kokoinen) mies....![]()