Parhaat huomautukset

Edelliselle: Mistä tiedät ettei toikin ollu vittuilua? :D

Tänään tapasinkin aika etevän myyjän vaateliikkeessä. Heti ekana kun siinä paitoja ruettiin kattomaan niin alko selittämään että "sulla näkyy noita hartioita olevan jonkin verran että saa olla varmaan aika iso koko". Tottakai siinä sitten naama menee virneeseen ja heti on valmis ostamaan minkä vaan paidan. Aattelin sitten vähän farkkuja katsella kans siinä ja sovittelin niitä niin eiköhän se tule siihen sanomaan kaikkee että "istuu tosi hyvin nuo sulle" jne. Vasta kotona tajusin että selviä myyntikikkojahan nuo on vaan. Minä jo luulin että se oikeesti huomas että käyn salilla. :david:

Sama käynyt itsellänikin, tosin vasta maksutiskillä.. Ehkä siinä turvataan tulevia ostoja kehumalla skrodeksi..

Yleensä kauniit naiset sanovat noita ;). Ja miesten käymillä ostopaikoilla useiten. Varmaan jossain oppikirjassa ennenkuin astuvat töihin on sääntö yksi, että kehu asiakasta.:D

Nätti farkkumyyjätäti totesi edessäni polvillaan ollessaan, että istuu tosi hyvin :kuola:

se siis laittoi merkkiä niihin, että mistä kohtaa pitää lyhentää.. :D Pakkohan ne sit oli ostaa kun tyttö sai tuhmat ajatuksetkin liikkeelle :whip:

Nainen polvillaan on maailman ihanin näky :haart:

Aika vakio juttu mitä kuulee on et "mitä roinaa jätkä on ruvennu syömään". Ihan natuna olen 5 vuotta reenaillut ja viime vuoden aikana tuli parhaat tulokset, johtuen myös säännöllisimmistä reeneistä ja paremmasta ruokavaliosta. Nii en tiedä onko kohteliaisuus kun huomautetaan tuloksista roinamielessä, eikö porukka usko että natunakin voi kehittyä!? No jokatapauksessa kun huomautuksia tulee voi todeta et kehitystä sit on tullut...

Olen sit natu-roinaaja!

Mummi päräytti tänään sellaisen sammakon suustaan että!

Oltiin siinä syömässä ja sitten se sanoi pikkubroidille jotain että sen pitäis syödä enemmän koska on aika laiha. Jatkoi siihen, että parempi olisi kun olisit tuollainen pullukka kuin nigster. Ukko ja pikkuveli repesi välittömästi. Kyllä se jotain koitti selittää, että mitä se sillä tarkoitti...

...sitten mä potkaisin sitä suuhun ja kuristin sen ;).

sain koulun päätösjuhlissa läppä palkintojako-gaalassa palkinnon:

vuoden pakkotoisto (purkki raejuustoa) :D
olen siis meidän koulun massiivisin (kynis koulu, I know)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Jäikö muita vaihtoehtoja? Kehitystä voi kehua, mutta vain kei voi sanoa että on hyvännäköinen. ;)

kyllä mä voin sanoa noin jos esim kaveri on laittautunu ja ollaan lähös johonki, enkä tod ole gay.

sitte näitä perus:

Broidi: Mikko, onneks oot taas massiivine ( ku alotin dietiltä massan ja pääsin treenaa taudin jälkee, sitä enne: vittu oot laihtunu kynikseks)
kaveri: Näytät nyt paljo järkevämmältä ku sul on tota massaa taas (sen saman taudin jälkeen)
Faija: OHO, sähä oot kasvattanu oikee selän, ku levis jotenki vahingos kahvia annostellessa.
Muijat: blaa blaa bodari oot kunnos, kyl heruu. (oon naurettava siima)
koulutover: habas on taas kasvanu vitusti lisää.
Mutsi: sä syöt mut konkurssiin (Ku asuin viel himas) + ootko vetäny jotai mömmöjä ku susta on tullu tollane raivohullu (olin alkamas tappelee kynisfaijapuolen kaa ku kävi käsiks)

HAHAH ja pakko lisätä, eräs opettajamme kuulemma aina vittuillut selän takana kun olen myöhässä tai lintsaan.
seuraavassa parhaimpia:
"taitaa mikko olla taas pumppaamassa kun ei näy tunnilla" (näyttää samalla käsillä hauisliikkeitä luokan edessä
"mikko onko toi limu sun PALAUTUMISTAvarten"
-ei
"no pistä se sit pois"
keskusteltiin ruokakortista tunnilla ja tuli puheeksi että ne sai 400g jauhelihaa kuukaudessa tms.
"mikko miltä tää sun korviin kuulostaa?"
-täysin naurettavalta
"paljonkos itse kulutat sitten jauhelihaa päivässä"
-noo jopa 800g jos on massakausi ja muuta lihaa ei ole saatavilla
"PFÖFFÖFFÖF SADASDASD" opettaja laukesi.

ja tämä "onkohan mikko raudan maailmassa" """läppä""" on kuulemma aina mennyt siellä kun en ole ehtinyt aivan tunnin alkuun :D

nyt: yöt

Heh, sattupa hyvin. Satuin töissä nostelemaan jotain painavia laatikoita, niin naispuolinen työkaveri tokaisi että "Sä varmaan käyt salilla?". Siihen että "joo, mitä nyt kerkeää". Johon hän "Joo eikun mietin että saatais **** (paikallinen kuntosali) alennusta 30%, aattelin vaa ettei mee sul hukkaa".

Kyllä, pienestä se on ilo revittävä.

Etkö sä saa Migelangelo koottua sun ajatuksia yhteen postiin vai miks pitää laittaa 5 postia peräkkäin samaan threadiin? :rolleyes:

just siks ku tos aikasemmin sanoin :D et "poistakaa bla bla" ku väsyksissäni onnistuin tyrimää threadin kaa :D

En tiiä ymmärsinkö sun pointin mutta siis joo ostin farkut. Meinasin vaan että yleensä pihistelen enkä raaski mitään ostaa. Tuli nyt ihan huolella törsättyä noihin kuteisiin eilen. :)
Mun pointtini oli, että jos ostit farkut, niin myyjän kommentit osui ja upposi. :D

En tosin kiistä, etteikö hänen kommenttinsa olisivat olleet totuudenmukaisia. ;)

Varmaan jossain oppikirjassa ennenkuin astuvat töihin on sääntö yksi, että kehu asiakasta.:D

Itseasiassa sääntö kuuluu, että myyjän pitää saada asiakas tuntemaan, että on tehnyt hyvän ostopäätöksen. :thumbs:

Mun pointtini oli, että jos ostit farkut, niin myyjän kommentit osui ja upposi. :D

En tosin kiistä, etteikö hänen kommenttinsa olisivat olleet totuudenmukaisia. ;)

Itseasiassa sääntö kuuluu, että myyjän pitää saada asiakas tuntemaan, että on tehnyt hyvän ostopäätöksen. :thumbs:

Vai että on tekemässä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom