Itseasiassa ne reenaa joskus semmosessa kolmen jengissä, missä yks on ihan saatanan vahva ja kaks hieman heikompia.
:D Sittenhän se täsmää: porukkaanhan kuuluu mä (siis kertoja) sekä Raudo ja Testo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseasiassa ne reenaa joskus semmosessa kolmen jengissä, missä yks on ihan saatanan vahva ja kaks hieman heikompia.
Eli ostit farkut?:D
Edelliselle: Mistä tiedät ettei toikin ollu vittuilua? :D
Tänään tapasinkin aika etevän myyjän vaateliikkeessä. Heti ekana kun siinä paitoja ruettiin kattomaan niin alko selittämään että "sulla näkyy noita hartioita olevan jonkin verran että saa olla varmaan aika iso koko". Tottakai siinä sitten naama menee virneeseen ja heti on valmis ostamaan minkä vaan paidan. Aattelin sitten vähän farkkuja katsella kans siinä ja sovittelin niitä niin eiköhän se tule siihen sanomaan kaikkee että "istuu tosi hyvin nuo sulle" jne. Vasta kotona tajusin että selviä myyntikikkojahan nuo on vaan. Minä jo luulin että se oikeesti huomas että käyn salilla.![]()
Jäikö muita vaihtoehtoja? Kehitystä voi kehua, mutta vain kei voi sanoa että on hyvännäköinen. ;)
Jep, ja tuskin sen hauis isompi on, vaan se käsi kokonaisuudessaan. Se mitä se käsi sitten sisältää on eri asia :D.
Etkö sä saa Migelangelo koottua sun ajatuksia yhteen postiin vai miks pitää laittaa 5 postia peräkkäin samaan threadiin?![]()
just siks ku tos aikasemmin sanoin :D et "poistakaa bla bla" ku väsyksissäni onnistuin tyrimää threadin kaa :D
Mun pointtini oli, että jos ostit farkut, niin myyjän kommentit osui ja upposi. :DEn tiiä ymmärsinkö sun pointin mutta siis joo ostin farkut. Meinasin vaan että yleensä pihistelen enkä raaski mitään ostaa. Tuli nyt ihan huolella törsättyä noihin kuteisiin eilen.![]()
Varmaan jossain oppikirjassa ennenkuin astuvat töihin on sääntö yksi, että kehu asiakasta.:D
Mun pointtini oli, että jos ostit farkut, niin myyjän kommentit osui ja upposi. :D
En tosin kiistä, etteikö hänen kommenttinsa olisivat olleet totuudenmukaisia. ;)
Itseasiassa sääntö kuuluu, että myyjän pitää saada asiakas tuntemaan, että on tehnyt hyvän ostopäätöksen. :thumbs: