Parhaat huomautukset

Mutsi totesi taannoin että: "Susta on jotenki tullu vantteramman näkönen" (taisin olla t-paita päällä joten puhu varmaan niska/yläselkä/hartia seudusta :haart: vissiin on mavet & leuat ottanu sinne mihin pitääkin \o/). Itsekkin olen tämmöistä peilissä ollut huomaavinani, ja tämä vahvisti epäilykseni. Olin mielessäni aivan :hyper: .

Feels good, ehkä sitä kehitystä tapahtuu (5kk +7kg (läskiäkin on kyllä tullut)...

Kaveri heitti kyllä ihan hyvän tuossa kun otettiin olusta..

"Ootko käyny salilla?"
-Mitenni?
"No tissit.."

:B
Siinä tilanteessa ihan hupaisaa.

salin pukuhuoneessa:
kaveri:jätkällä on jalat kuin oluttynnyrit
Alec: :lol2:

Ensimmäistä kertaa sain kuulla tällaista, eräs tyttö sanoi että minulla on leveät hartiat!
Tosin äiti kerran käski varoa ettei tule ylipainoa! :hyper:
:lol2:

Kävin tossa alkuviikosta parturissa, otin takin pois ja tuttu parturitypy kysy ekaks.
"Onks sulla siskos paita?"
"Ihan oma on, kuin"
"ON VÄHÄN SELKÄ LEVINNY!:whip: "

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kaverit lähti baarii ja mä heitin ne samalla sinne ku menin ite salille. Noh sitten muutaman tunnin päästä itsekkin menin samaiseen baariin (limulle) ja kaveri oli heti oven jälkee vastassa ja sano että reenasitko tissit tänää ja kokeili niitä. Mä: "Een tänää oli jalkapäivä".
Sit kaveri siihen tokas: "Jaa, voisit vähän näitä tissejä vielä lisää reenata"

Ottaako tuo kehuina vai risuina en oikein tiedä ku kaverilla oli vähän kiero ilme :rolleyes:

Sit paras kehu varmaan ikinä kun olin töissä la ni yks tuttu muija jota olin jo monia vuosia pitänyt seksisymbolinani tuli siihen sitten juttelee mulle niitä näitä ja sano yhtäkkii: " vittu säki oot tullu tommoseks ison kaapin näköseks kesän aikana, salee jotain hormooneja vedät (nauraa leikillään). Mut hyvältä näyttää."

Koko loppupäivä töissä meni ihanasti :haart:

Sit tietysti näitä perus haukkarin kokeilijoita on ollut monia tyylii tulee yhtäkkii ja kokeilee mitää sanomatta hanskaa ja sit sanoo et ai kyllä siellä jotain tuntuu olevan :D

naapurin bileissä yks muija tuli saunan jälkeen puristeleen rintalihaksista, tasa-arvoisuuden vuoksi puristelin minäkin sitä muijaa;)
loppua en muista.. tuskin mitään ihmeellistä.

Itellä sattu hauska episoidi eilen salilla.. Sali on kunnan liikuntatiloissa, jossa pidetään koulujen liikuntatunteja myös.. Ala-asteelaisilla oli liikuntatunti menossa, ja minä aloin tekemään mavea. painoja lastaillessani huomasin nuorten jannujen :eek: -ilmeet, ja "paljonko tossa on painoa".. siinä sit junnuja kerääntyy ympärille ja alkaa tenttaa meitsii "kauheista" raudoista:rolleyes: :D .. Kohta tulee sit kavereiden liikkaope ja kysyy et "oottekohan te pojat nyt vähän väärässä paikassa??".. Nii ja sit vielä, ku junnut oli lähössä huus yks niistä, et "ootko nää se ihme Jarzzza", ku asuu ilmeisesti tossa meidän lähikonnuilla.. No tulipa ainaki iha mukava fiilis, ku selvästi junnut oli kiinnostuneita punteista, ja urheilusta, vaikka nykyää mediassa muuta väitetäänki:thumbs:

Paras mitä mulle on sanottu baarissa.
Yx naikkonen tuli mun luo ja sano et kelpais kyllä mulle sänkyyn ja teki sillei kissanraapasu tyyliin tohon rintakehään ja sano raugh..:)

Yks tuntematon muija tuli sanomaan baarissa kun tanssin sen kaverin kans:rolleyes: : "Panisin sua jos en olis varattu"

Selvis myöhemmin että nämä kummatkin neidot olivat varattuja...

1. Mites se teidän poika on niin kasvanu? Ei kai käytä mitään?
2. Kädet on hirveet murkulat. Ei saatana. Respektii, et jaksaa vuodesta toisee treenata. Vaatii jo päätä et jaksaa.
3. Kuskikaa mahdu enää ajamaan ku on naama sivulasissa kiinni.
4. Ei se turvavyö tule enempää sieltä.
5. Voin kyl kuvitelle sut pienen Fiatin kyytii.
6. Psss...Tuol nukkuu se kaksmetrinen mörkö.
7. Etköhän sie vaiha nyt autoo ku nää madallukset täs autos on nyt pohjas ja rengas ottaa kiinni "lokariin".

Keskustelu äidin kanssa

Paha_setä: Arvaappa paljo painan?
Äiti: Mitä, etkai ole lihonnut? 95kg?
Paha_setä: Siinä sadan pintaan.
Äiti: Kamalaa, sunhan pitää kohta laihduttaa!!

Kyllä itketti. :(

Ps. :D

Paras mitä mulle on sanottu baarissa.
Yx naikkonen tuli mun luo ja sano et kelpais kyllä mulle sänkyyn ja teki sillei kissanraapasu tyyliin tohon rintakehään ja sano raugh..:)
Jos tekis tuon saman jollekkin naiselle niin vois tulla turpaan! :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom