Parhaat huomautukset

Dinho10 taitaa nyt ymmärtää naisia vähän paremmin, että miltä niistä tuntuu joka kerta salilla kun joku porsas kuolaa perää(n) :lol2:

Dinho, otan osaa...

Oon koennu jotain sinnepäin mutta kuolaaja on vielä noin päällekuusymppinen ja käy melkein joka päivä samaan aikaa salilla kun mä ja todella inhottavaa on kestää sen kommentteja ja katseita pitkin treenia...

Dinho, otan osaa...

Oon koennu jotain sinnepäin mutta kuolaaja on vielä noin päällekuusymppinen ja käy melkein joka päivä samaan aikaa salilla kun mä ja todella inhottavaa on kestää sen kommentteja ja katseita pitkin treenia...

No toi on sitte vielä vittumaisempaa! Luojan kiitos en oo yksin! :kippis1:

Pitää kasvaa siitä "timmistä" pois niin se perkele alkaa pelkään mua :curs: Muijakin vaan nauro päin näköö.. :itku: ainahan voin vaihtaa siihen mieheen :evil: TAI SITEN EI!!!!!

Dinho ja eowyn, otan osaa.. Itse en jaksaisi rauhallisesti katsella tuollaista, varmasti antaisin ainakin tulenkatkuista sanallista palautetta, vaikka eihän se välttämättä mitään auttaisi. Entisellä salilla oli todella ärsyttävää, kun jotkut liimautui lähelle treenaamaan ja kyseli kaikkea henkilökohtaista esim. seurustelenko, missä asun jne.. Osa juttelijoista oli toki asiallista porukkaa ja antoi hyviä vinkkejä treeniin, mutta nämä kyylät.. Liika tuijottaminen on epäkohteliasta, varsinkin jos toinen yrittää treenata!

"Muijakin vaan nauro päin näköö.. ainahan voin vaihtaa siihen mieheen TAI SITEN EI!!!!!"

LOLX10E1000!!!!!!!112

"Liika tuijottaminen on epäkohteliasta, varsinkin jos toinen yrittää treenata!"

Mua ei ainakaa haittaa. Kaikki katteli tänää ku vänkkäsin mavea. Hyvä kommentti tuli: joku noin mun ikänen sano toiselle hiljasel äänel "hulluu" lopetettuani viimeisen maastavetosarjani, kaiketi intensiteettini vuoksi (varsinkin vikaan toistoon tuli puristettua aika palajon).

Kävin tänään kaupassa ostamassa viikoksi ruokaa - käyn siis normaalisti kerran viikossa oikeassa kaupassa + teen pieniä täydenneksiä lähi-alepasta. Jotain avauduin siitä, kun piti kaivaa lompakosta puolenkymmentä erilaista alennus-, arvonta- ja parkkilippua. Kaupan täti lohdutti, että "no näillä ruoilla pärjääkin sitten joulun yli". WTF :D Mä tuun ens viikolla uudestaan.

Mua ei ainakaa haittaa. Kaikki katteli tänää ku vänkkäsin mavea. Hyvä kommentti tuli: joku noin mun ikänen sano toiselle hiljasel äänel "hulluu" lopetettuani viimeisen maastavetosarjani, kaiketi intensiteettini vuoksi (varsinkin vikaan toistoon tuli puristettua aika palajon).

Tai sitten kyseessä oli varsin yleinen "tyrät rytkyy-vetäminen" jolloin kuiskaaja oli oikeassa ;)

Olen itsekin saanut kaikenlaista katselua kun olen lankutellut voimaräkissä, niistä katseista oli kunnioitus tai hyväntuulisuus kaukana. :D Minkäs teet kun ei viitsi ottaa varmistajia sen lankunpitäjän lisäksi, jolloin niistä pinnoista on oikeasti hyötyä.

Edit: Niin ja eihän tätä saisi sanoa mutta onhan perseen kyylääjät perseestä. Ihme keijoäijiä, en mäkään nyt kauhean avoimesti viitti muijia kyylätä, kun niitä ei muutenkaan näy meidän kellarissa. Loputkin häipyisivät, jos menisin jonkun kyykyn jälkeen huohottaan jotain " alat sälääh oleenlääh munlääh kanssalääh."

"Tai sitten kyseessä oli varsin yleinen "tyrät rytkyy-vetäminen" jolloin kuiskaaja oli oikeassa "

Ei siinä mitään, kyl kuiskaaja oli oikeassa ;) Intensiteetti oli kova ja tekniikka meni ikkunasta. Hullua oli, sitä en sano, mut ei "tyrät rytkyy"- (a la Alecin :wanha: n videon) tyyliin sentään. Tiedän et se oli vähän vaarallisempaa ja kehottaisin kaikkia varomaan sellaista meininkiä ku mul oli jos ei tiedä tarkasti kroppansa rajoja, enkä itekään varmasti mee samoille rajoille taas ainakaan moniin viikkoihin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Vanhassa työpaikassa yks äijä totes taukotuvalla että miten sä voit vieläkin jotenki kasvaa.Tuli ihan hyvä fiilis että jotain kehitystä on tullut.

Kyllä oli sellanen ilta eilen, kun kaverit mitä ei ole pitkään aikaan nähnyt kehuivat kilpaa kuinka iso mörkö muka olen..:eek: Meinas ruveta nolostuttamaan, kun kokoajan joku kertoo miten oon kasvanut ja kyselee treenivinkkejä yms..
Siitä kun on noitakin frendejä nähnyt, niin mulla on kyllä paino tippunut viitisen kiloa, joten en voi olla isompi kuin aiemmin..;)

180 cm ja 90 kg mies (sixpäkki näkyy, eli aika alhaalla rasvat) katseli tänään itseään peilistä ja sanoi itseään ruikeloksi. :jahas: OnX tää nyt sitä BigoreXiaa?

edit: No eihän tuo oikeestikaan mikään Iso ole, mutta vähän tuntuu liioittelulta tuollainen :lol2:

180 cm ja 90 kg mies (sixpäkki näkyy, eli aika alhaalla rasvat) katseli tänään itseään peilistä ja sanoi itseään ruikeloksi. :jahas: OnX tää nyt sitä BigoreXiaa?

edit: No eihän tuo oikeestikaan mikään Iso ole, mutta vähän tuntuu liioittelulta tuollainen :lol2:

Niinno, riippuu mihin vertaa =)
Yleensä bodyharrastajat ei normityyppeihin nimenomaan vertaa.

Tuttu sano tässä vähän aikaa sitten, et on tullu kehitystä viimenäkemästä. Olin menossa täs salille yks päivä ja siel oli lukion abi tytöt potailemassa (jotai 15), niin en viittyny mennä. Nii naispuolinen kaveri sanoi et olisit menny ei sinun tarvitte hävetä. Ja yks vanhempi nainen sano kolme päivää sit ku kuuli että minä käyn salilla, et oon kyllä ihan podarin oloinenkin. :) Kyllä mieltä lämmittää tämmöset ja antaa lisää uskoa tähän hommaan. :)

Muutma viikko sitten perjantain oltii perjantaita porukalla viettämässä, ja ku päätin maksaa naispuoliselle ystävälle velkani ja koputin olkapäähän, ni tyttö käänty ja vähän ihme ilme kasvoilla. Kysyin sit et mitä nyt, ni vastaus oli et luuli mua paikan pokeks :D Kyllähän moinen ihan mukavalta tuntu, vaikka kokoa ei mitenkää kehuttavasti vielä ole. Saatto tilanteeseen kyllä hämärä valaistus ja pari kaljaaki vaikuttaa ;)

Viikko sitten täysin tuntematon mies kysyi multa salilla että treenaanko kisoihin. Se kyl kieltämättä tuntu kivalle, varsinki ku tuntu et treeni ei kulkenu niinku oisin toivonu.:whip:

Neuvoin jotain asiaa oppilaalle nojaten pöytäänsä/pulpettiinsa. Tää tuijottaa vähän aikaa brachioradialistani ja kysyy "Mikä toi outo patti tos kyynärpään vieres o?". Mää ensin :confused:, sit naurua pidätellen ja normilukemaa naamalle urakalla kiskoen sanoin tyynesti "Lihas.". :D

Niin juu, tämä lihas siis: http://www.exrx.net/Muscles/Brachioradialis.html

Neuvoin jotain asiaa oppilaalle nojaten pöytäänsä/pulpettiinsa. Tää tuijottaa vähän aikaa brachioradialistani ja kysyy "Mikä toi outo patti tos kyynärpään vieres o?". Mää ensin :confused:, sit naurua pidätellen ja normilukemaa naamalle urakalla kiskoen sanoin tyynesti "Lihas.". :D

Niin juu, tämä lihas siis: http://www.exrx.net/Muscles/Brachioradialis.html

Toihan on ns. runkkulihas. :lol2: Jäit kiinni. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom