Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aahhahaa!! (Vielä hauskempaa, jos sanoit sen tosissas...)Mitäs vikaa hieronnassa on?![]()
Dinho, otan osaa...
Oon koennu jotain sinnepäin mutta kuolaaja on vielä noin päällekuusymppinen ja käy melkein joka päivä samaan aikaa salilla kun mä ja todella inhottavaa on kestää sen kommentteja ja katseita pitkin treenia...
Mua ei ainakaa haittaa. Kaikki katteli tänää ku vänkkäsin mavea. Hyvä kommentti tuli: joku noin mun ikänen sano toiselle hiljasel äänel "hulluu" lopetettuani viimeisen maastavetosarjani, kaiketi intensiteettini vuoksi (varsinkin vikaan toistoon tuli puristettua aika palajon).
Tai sitten kyseessä oli varsin yleinen "tyrät rytkyy-vetäminen" jolloin kuiskaaja oli oikeassa ;)
edit: No eihän tuo oikeestikaan mikään Iso ole, mutta vähän tuntuu liioittelulta tuollainen :lol2:
180 cm ja 90 kg mies (sixpäkki näkyy, eli aika alhaalla rasvat) katseli tänään itseään peilistä ja sanoi itseään ruikeloksi. :jahas: OnX tää nyt sitä BigoreXiaa?
edit: No eihän tuo oikeestikaan mikään Iso ole, mutta vähän tuntuu liioittelulta tuollainen :lol2:
Neuvoin jotain asiaa oppilaalle nojaten pöytäänsä/pulpettiinsa. Tää tuijottaa vähän aikaa brachioradialistani ja kysyy "Mikä toi outo patti tos kyynärpään vieres o?". Mää ensin, sit naurua pidätellen ja normilukemaa naamalle urakalla kiskoen sanoin tyynesti "Lihas.". :D
Niin juu, tämä lihas siis: http://www.exrx.net/Muscles/Brachioradialis.html