Parhaat huomautukset

Voi lollero kun irtosi hyvät naurut tuosta!

"-Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm?

-Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta."

On tuo varmaan trolli, pakko olla, ei kukaan voi noin pihalla muuten olla... :lol2:

Pakolla trolli :D mutta jos ei olis niin hahahaha :lol2:

Ei minussa ole itsessä yhtään tuollaista, että luovutetaan. Kapinahenki ei poistu vaikka voissa paistettaisiin ja niin kauan jatkan kunnes toinen hiljenee.;)

Kannatan! Jos joku :david: tahtoo vängätä, niin vängätään sitten. Sehän on elämän suola, väitteleminen.

Terveisin väittelykerhon presidentti

Olin lekurissa näyttämässä selkää, kun oli hiukan kipeytynyt. Selitin lekurille, että kipu oli alaselässä ja saan kyllä itse selän kuntoon, mulla oli ohjelma fysioterapeutilta. Tarvitsee vain levätä ja jumpata selkää hissukseen noin viikon tai puolentoista ajan. Lääkäri aloitti palopuheen siitä, miten selän ja vatsan alueen lihaksia on säännöllisesti harjoitettava, jotta ne tukee selkärankaa ja pitää torsoa kunnolla pystyssä luonnollisessa asennossa. Sitten se pyysi mua ottamaan paidan pois ja jatkoi palopuhettaan. Otin paidan pois ja kun äijä katsoi uudestaan mua ni katkes lause kesken, se oli hetken hiljaa ja hetken päästä tulio vaan, että "jahas". Palopuhe lihasten säännöllisestä harjoittamisesta loppui siihen ja päästiin asiaan:D

Opettaja tänään kässällä: "pälä pälä.... Kyllä mä tiedän, että sä oot vahva kaveri.. pälä pälä..." Nyt muista mistä puhuttiin, mutta mukavaa silti.

Olin Fysiatrilla kun alaselkä on ollut paskana jo hyvän aikaa. Ilmeisesti jotkut sidekudokset ovat hieman repeytyneet...ne mitkä kiinnittyy viistosti rankaan lantiosta...en osaa termejä :) Kuulemma voi kestää parikin vuotta että vauriot korjaantuu jos korjaantuu (hienoa...). Samalla tuli ilmi että mulla on ns. lautaselkä, selkäranka on turhan suora varsinkin alhaalta ja se ei taivu sitten tippaakaan.

Noh, sitten fysiatri pääs motkottaan mulle siitä että oon:

A)aivan liian kireä, tarttis kuulemma oppia rentoutumaan. Suositteli tanssikursseja :D
B)oon juntti ja tarttisin tyttöystävän (ks. kohta A)
C)olen laiha

C-kohdan tullessa esille ajattelin että vuoden treeni on kai mennyt ihan hukkaan :D ~72kg => ~81kg ja pituutta 176.5cm. Kuitenkin olemassa olevat lihakset ovat hyvässä iskussa...mutta ilmeisesti massaa ei ole tarpeeksi :) Pitihän se itsekin tosin arvata, hirveä bulkki ja sama kynäniska se sieltä peilistä katsoo mitä vuosi takaperin :(

Noh, fysiatrilla oli suorat puheet ainakin :)

"Tuu auttaa number_one ton laatikon kannossa kun oot tollanen haba"
yhen luokkalaisen muijan suusta :D lämmitti, tavallisesti kyseinen ihminen vaan vittuilee

Edelliselle: Mistä tiedät ettei toikin ollu vittuilua? :D

Tänään tapasinkin aika etevän myyjän vaateliikkeessä. Heti ekana kun siinä paitoja ruettiin kattomaan niin alko selittämään että "sulla näkyy noita hartioita olevan jonkin verran että saa olla varmaan aika iso koko". Tottakai siinä sitten naama menee virneeseen ja heti on valmis ostamaan minkä vaan paidan. Aattelin sitten vähän farkkuja katsella kans siinä ja sovittelin niitä niin eiköhän se tule siihen sanomaan kaikkee että "istuu tosi hyvin nuo sulle" jne. Vasta kotona tajusin että selviä myyntikikkojahan nuo on vaan. Minä jo luulin että se oikeesti huomas että käyn salilla. :david:

^^ no mistä tiiät, että se ei oikeesti näy että oot käyny salilla ;)
Tuskin se kellekään ruikulle sanoo, että onpa sulla leveät hartiat, sun pitää varmaankin ostaa XXXXXXXL paita että mahtuu päälle :D

^^ no mistä tiiät, että se ei oikeesti näy että oot käyny salilla ;)

Sinäkin tietäsit jos oisit VIPpi (Kuvat -osio). :arvi:

Oli muuten aika ihastuttavan näkönenkin se myyjä. Sekin vaikutti selvästi järkevään ajattelukykyyn huonontavasti. :kuola: :haart:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Ylä kroppaan tullu lihaa vaikka oon keskittyny jalkohin.....!!! GRR!!!

Tää ei tullu mulle, mutta todistin tätä ku eräs tuttu iso äijä vähä hiilty salilla :D

Joku tyyppi veteli leukoja niin se tokaisi siinä sitten että, menis tekeen tohon kulmasoutua kunhan toi lopettais rimpuilemisen tossa vieressä.

No se leuanvetäjä siinä hermostu ja tiuskas jotain epämäärästä ja tää iso äijä vaa "PAINU NYT VITTUUN!"

Kaveri lähti salilta ja sit tää iso mies vielä jatkaa "...joku vitun pikkumies".
Oli kyllä mulla hauskaa ja tuli vähä mieleen eräät nettilegendat :lol2:

Tää ei tullu mulle, mutta todistin tätä ku eräs tuttu iso äijä vähä hiilty salilla :D

Joku tyyppi veteli leukoja niin se tokaisi siinä sitten että, menis tekeen tohon kulmasoutua kunhan toi lopettais rimpuilemisen tossa vieressä.

No se leuanvetäjä siinä hermostu ja tiuskas jotain epämäärästä ja tää iso äijä vaa "PAINU NYT VITTUUN!"

Kaveri lähti salilta ja sit tää iso mies vielä jatkaa "...joku vitun pikkumies".

Oikein esimerkillistä käytöstä :jahas:

Nonii, tulipa dorka olo ku tajusin että kirjotin ton siihen malliin että pidin sitä jotenkin hyvänä ja hauskana käyttäytymisenä. Näin ei siis tosiaan ole.

Oliko sillä kaveria?
Raudo ja Testo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom