Pakko oli tännekin jos joku missaa linkin ;)
Tavoittena on PELKÄT 50cm hauikset (nyt 32,5cm). Mitään muuta en halua. Onko tämä treeni hyvä? EN halua treenata esim. jalkoja. Antakaa pelkästään hauisvinkkejä.
"Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."
Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.
"Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."
Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D
"Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."
Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.
"Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."
Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.
Peikko mikä peikko. Joku vetäny ihan läpäl kaljoissaa ;)