Parhaat huomautukset

Kannattaa vaa heti alkuun sanoa, että reenaa vaan silloin tällöin :)
Tai kuten eräs salillani käyvä aika iso tyyppi:

Emminä mittään reenaa, jonninjoutavoo paskoo... Kevyttä pumppia vuan! (samalla kun aloittelee olkapäätreenejä tekemällä pystypunnerrusta 40kg:n käsipainoilla:D )

Äitiltä on parina iltana tullut kommenttia tyyliin

"sinulla on kasvanut maha!"

Prkl, mittasin vielä illalla kun rupesi korpeamaan kun huomauttelee tuosta koko ajan.. Mittanauha näytti +0cm lisäystä vyötärönympärykseen :david:

Kannattaa vaa heti alkuun sanoa, että reenaa vaan silloin tällöin :)

Eikä kannata, koska sitten vastapuoli ajattelee "Jaa tuokin käy salilla vain silloin tällöin, ja siitä on tullut noin kaamea patti. Mun ei siis kannata mennä, kun mullekin kasvaa heti ihan älyttömän isot muskelit!!11!!yks!!"

Toisaalta, elämä on. :lol2:

Tai kuten eräs salillani käyvä aika iso tyyppi:

Emminä mittään reenaa, jonninjoutavoo paskoo... Kevyttä pumppia vuan! (samalla kun aloittelee olkapäätreenejä tekemällä pystypunnerrusta 40kg:n käsipainoilla:D )

Rajala:rock: !

Eikä kannata, koska sitten vastapuoli ajattelee "Jaa tuokin käy salilla vain silloin tällöin, ja siitä on tullut noin kaamea patti. Mun ei siis kannata mennä, kun mullekin kasvaa heti ihan älyttömän isot muskelit!!11!!yks!!"
Joo, niskaanki kasvaa sellaset älyttömät patit! :hyper:

... sit jos tosiaan alkaa mömmöt kiinnostamaan ja haluaa aina vaan lisää ja sitte sitä vaan syö mömmöjä ja kasvaa patteja ja seuraavaks alkaa sieniäkin kasvaa leuan alle ja raejuustoa kainaloista! Ja sit mikään ei riitä, haluu vaan isommaks sieniraejuustopatiks!!!!11!!1!!

vitamiini, tuolle linjalle lähtö ei ikinä kannata. Tuota väittelyä ei voi voittaa, noita mutkuja ja mutuja tietämättömillä riittää kyllä :D Ei kannata yrittääkään perustella mitään.

Kannattaa se sen verran, että en suostu siihen, että tietämättömät pysyvät tietämättöminä vaikka sanoisi mitä. Mutta ei sitä muut ymmärrä jos ei ole ymmärtääkseen.

Joo, niskaanki kasvaa sellaset älyttömät patit! :hyper:

Teinivuosina kaverini treenasivat pelkkiä forkkuja jotta näyttäisi T-paita päällä hyvältä:D Metodia kyseenalaistaessani sanoivat, etteivät ainakaan halua selkään mitään HIRVEITÄ LIHAKSIA!

SUOMI24 ,disco boy:

"Tavoittena on PELKÄT 50cm hauikset (nyt 32,5cm). Mitään muuta en halua. Onko tämä treeni hyvä?"

Ei saatana kyl, jos tommonen jamppa on suomi24-forumeil kyselly tommosia.

Toisaalta, elämä on. :lol2:

Kannattaa. Näinhän se BigRon Colemankin sanoo satunnaisille kysyjille.

Ja siis totta kai kaikkien pitää ottaa hänestä mallia...

Mut iha oikeesti, mun mielestä o ainaki iha kiva hämmentää jotain satunnaisia hasselhoffeja.

Ei minussa ole itsessä yhtään tuollaista, että luovutetaan. Kapinahenki ei poistu vaikka voissa paistettaisiin ja niin kauan jatkan kunnes toinen hiljenee.;)

Ei se oo luovuttamista :D
Saapahan siinä tyhmät ihmettelemistä.

EDIT:
Luin ton sun toisenki postin...asia loppuunkäsitelty ;D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Teinivuosina kaverini treenasivat pelkkiä forkkuja jotta näyttäisi T-paita päällä hyvältä:D Metodia kyseenalaistaessani sanoivat, etteivät ainakaan halua selkään mitään HIRVEITÄ LIHAKSIA!
:lol2:
Ja salilla näkee hyvin usein nuorempia jamppoja, jotka vääntävät vain ja ainoastaan rintaa penkissä ja hauperia vapareilla!

Pakko oli tännekin jos joku missaa linkin ;)

Tavoittena on PELKÄT 50cm hauikset (nyt 32,5cm). Mitään muuta en halua. Onko tämä treeni hyvä? EN halua treenata esim. jalkoja. Antakaa pelkästään hauisvinkkejä.

"Ensinnäkin että miksi? Aika helvetin huvittavan näköstä jos muu kroppa aivan treenaamaton ja kädet suht isot."

Ei se ole huvittavan näköistä. Kimmat huomaa hauiksen ja tulee sitä puristeleen (oon huomannu, mutta ei vielä itelle oo käyny). Koska ne on tulle puristeleen jotain reisilihasta? Ei koskaan. Eli ei ole hyötyä treenata jalkoja.

"Ja tuskin sulla on vuosiin mitään mahdollisuutta tohon jos kädet on nyt tommoset narut. Mitä jos vaikka rupeaisit pelaamaan shakkia, tai älä sittenkään, taitaa olla sekin täysin ylivoimainen harrastus sulle."

Helposti ne kädet kasvaa. Mulla oli ennen vielä pienemmät hauikset. Oon nimittäin syöny G-Massia jonkin aikaa.
Ja mä muuten voitan sut shakissa, sä et varmaan edes tiedä nappuloiden nimiä :D

"Mutta jos tosissas ton kirjotit, niin usko huvikses, sulle nauraa jokainen."

Katotaan kuka nauraa kun tytät tulee kokeileen mun hauista ja nyrpistää sun rumille jaloille.

"Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm."

Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta. IMO.

Peikko mikä peikko. Joku vetäny ihan läpäl kaljoissaa ;)

Peikko mikä peikko. Joku vetäny ihan läpäl kaljoissaa ;)[/QUOTE]

mistä sitä tietää ;) Ainakin täälläpäin näkee paljon nuoria, jotka ei treenaa muutakun habaa :(

Omasta näkökulmasta ajatellen todella omituista treeniä tuo rhp-meininki. Jos tuolla tyylillä itse tekisin, liikkeet olisivat kyykky ja kulmasoutu, eivät suinkaan penkki ja hauiskääntö.
edit: Mutta sittenhän se ei enää olisi rhp, vaan esp..

Pistetäänpä nyt linkkinkin keskusteluun, vai onkohan tuo suurinkin synti? :rolleyes:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4500000000000653&posting=22000000021151413

Voi lollero kun irtosi hyvät naurut tuosta!

"-Missä esimerkiksi on sun ojentajatreenit?
Meinaatko että hauislihas kasvaa ton vajaa 20 cm?

-Ei kukaan sitä ojentajaa puristele. Se on sitäpaitsi omituisen näköistä (mun mielestä) kun siellä käden alla roikkuu semmoinen heltta."

On tuo varmaan trolli, pakko olla, ei kukaan voi noin pihalla muuten olla... :lol2:

Älkää pojat stressakko tommosista :)
Suomi24 toi on arkipäivää ja toi oli provo sieltä huonoimmasta päästä.
Itse seuraan kyseistä foorumia ja kirjoittelen sinne Onni nimimerkillä. Tietääköhän joku muu foorumia seuranneenna ketä mahiatsi olla nimimerkki weider--- siellä? Asiallinen kaveri ja tietoa ja taitoa tuntuu olevan paljon vaikka välillä voi hieman hissuttelijan kuvankin saaha.

Tämä keskustelu tapahtui tässä yhtenä viikonloppuna, ku joku vanha juoppo
tuli astetta enemmän päissään jutteleen:

Vanha juoppo: -Mitä jätkä?
Minä: -No eipä mittään.
Vanha juoppo: -Harrastatsä jotain budolajeja?
Minä: -No en.
Vanha juoppo: -Varmasti harrastat, näkkee päällepäin
Minä: -Jaajaa (samalla miettien:miten joidenkin itsepuolustuslajien harrastaminen
erityisemmin näkyy päällepäin?)
Vanha juoppo:-Käytätsä jotain aineita.
Minä: -Joo en käytä.
Vanha juoppo: -Joo-joo, se on pitkä lista.
Vanha juoppo: -Kyllä mulle ainaki riittää 300 vatsalihasta ja leukoja 100.
Minä: -Sepä hyvä.

meinas alkaa vähä naurattaan, ja se äijäki vissiin tajus että ei oikeen mee läpi ja alko sitten jotaki ukisemaan:

Vanha juoppo: -Tiedäksä mitä nopeus on?..Haluutsä nähä mitä nopeus on
Minä: -No näytäpä.

En sitten tiijä mitä se meinas, että aikoko se lyyä mua turpaan vai mitä,
mutta ainaki se sammu siihen pöydän ääreen nopiasti melkein heti ku oli saanu sanottua sanottavansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom