Parhaat huomautukset

Ei sitä nyt kovin luikero ole jos on esim. 170cm/80kg ja alhasissa rasvoissa...

Ei tietenkään jos laji on classic bodybuilding

No mutta esim. 184/83 on aika luikero alhaisillakin rasvoilla joten voisi olettaa että myös vastaavasti ~170/~70 on vielä aika luikero. Ainahan voi saivarrella että onhan se köntin muotoinen 60kg:kin jos pituutta on metri.

Jep!

En mä tuolla pakkasessa paina t-paita päällä, vastaavasti sisätiloissa en istu toppatakin kanssa. Turhaan siellä vittuilette että ollaan kolmen collegepaidan miehiä :D

Nythän näitä tuli kun tein paluun Suomeen 1,5 vuoden tauon jälkeen. Tutun lätkäporukan kommentteja pukkarissa:

-Missäs sitä on oltu?
-Kööpenhaminassa.
-Onks se joku bodausklubi...? [vitsillä toki heitti]

-Vaikkei lätkää oo ehkä pelannu, niin kyl näkee että JOTAIN on tehty!

(Noh, pieneksi tässä tuntee itsensä edelleen, mutta kaipa ne reilut 10 kiloa sitten jossain näkyy.)

vkl:nä näin vanhaa kaveria piiiitkän ajan jälkeen,
kaveri nappas mua hauiksesta kiinni, ku notkuin baaritiskillä ja sanoi
"saatana, sullahan on järjettömästi kasvanu hauis"'
mä naurahdin ja tuumasin: älä nyt jaksa ja otin vittuiluna,
mutta hemmo toisti saman lauseen tosi monesti ja hyvällä pokerinaamalla..
kai sitä on vähän kehitystä tullut..:rock:

Kävin tossa vaa'alla ja ohimennen mutsille heitin että oon nyt lihonu 10kg siitä kun alotin salilla käynnin. Mutsi vaan siihen että "Ei se kyllä näy missään".
Jep jep kiitti =D palautus takaisin maan pinnalle :P

Kävin tossa vaa'alla ja ohimennen mutsille heitin että oon nyt lihonu 10kg siitä kun alotin salilla käynnin. Mutsi vaan siihen että "Ei se kyllä näy missään".
Jep jep kiitti =D palautus takaisin maan pinnalle :P
Ehkä äitisi tarkoitti nimenomaan sitä lihomista. Jos olisit sanonut, että "Perhana, lihasta on tainnut tulla jonkun verran, kun paino on noussut", niin äitisi olisi voinut sanoa siihen jotain muuta.

Eräs ulkomailla vuoden asunut muija, jonka näin tänään pitkästä aikaa "Hei, sähän oot treenannu ittelles kunnon lihakset sillä aikaa ku olin poissa. Saaks kokeilla sun hauista?"

Koko viikonloppu meni hymyillen. Olin kavereiden kanssa ajamassa, istuin itse pelkääjän paikalla, kunnes takanta kuului kaverilta "Et viittis tulla tänne taakse istuu, ku en nää sun takaa mitään, ku oot noin törkeesti kasvanu leveyttä" Kyllä oli parempi miele sen jälkeen ^^

Nyt on tullu ihan tavaks sanoo äiteelle aina ennenkun lähtee salille "että tänään tehään sitten ennätyksiä", matkien yhtä paikallista ex "sm tason"(sm 6. vuonna -85) bodaria, joka luulee olevansa vieläkin elämänsä kunnossa. (vähän yksinkertanen jätkä :D ) Ja sitten salilta tullessa kehoilla tuloksilla, nyt yks päivä vaan äiti sitten vinkkas että "Miten sä muka aina voit tehä ennätyksiä, eihän sun lihaksetkaan voi kasva sitä vauhtia!".
Isoveljeltä tulee aina kuittia kun jotain poseeraan peilin eessä, "on se iso, on se levee" on jo tullu kuultua monta kertaa, ja tietty vittuillen ja ironisesti, sanois nyt ees tosissaan :D .
Kerran kun oltiin mummolassa syömässä, ja sitten ihan pelleillen "pömpötin" mahaa, sillai että näytin että oisin raskaana, niin:" No nythän se on päässy jo miehen mittoihin... ainakin mahasta!" Kiitti vaari :jahas: .

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
koulussa:

"tuo nostaa penkistä kuulemma 90." sitten ne pojat jotain väitteli keskenään ja hetken päästä yksi kovis kynis sanoi että ei tuollainen luikku nosta niin paljoa..:jahas:

sitten kysyi suoraan multa että nostanko? joo.

jollain kumitangollako? :david:

Mitenköhän tosta tulee mieleen aikanaan Vääksyn tarkkiksella tehty "älykkyystesti" jossa kysyttiin että painaako kilo rautaa enemmän kun kilo pumpulia. Eräs nero testasi asian tieteellisesti, ja totesi että kilo rautaa painaa enemmän :-)

Hei, ehkei tuo viisasteilija niin :david: ollutkaan

koulussa:

"tuo nostaa penkistä kuulemma 90." sitten ne pojat jotain väitteli keskenään ja hetken päästä yksi kovis kynis sanoi että ei tuollainen luikku nosta niin paljoa..:jahas:

sitten kysyi suoraan multa että nostanko? joo.

pelleistä ei kannata välittää.

Ja sitten salilta tullessa kehoilla tuloksilla, nyt yks päivä vaan äiti sitten vinkkas että "Miten sä muka aina voit tehä ennätyksiä, eihän sun lihaksetkaan voi kasva sitä vauhtia!".

Samalla sun äitis osoitti sen perustavaa laatua olevan virheen Heavy Duty -treenissä. :D

Aah. Ihanaa. Viimeisi kommenteja taisipa olla naispuoleisilta tuttavilta.

Keskustelu meni tähän tyyliin:

-Oot hirmu iso. Kasvanu viime kerrasta
-Juu, onhan täs aikaa kulunu myös
-Kuin usein käyt viikos
-Joku neljä kertaa ja aika paljon kyl saattaa vaihella myös
-Syöks niitä mömmöi?
-Tarkoitat lisäravinteita? Ne ovat kyllä ihan normaaleja saliharrastuksessa ja tukevat kasvua luonnollisella tavalla ja niitä saa ihan kaupasta. Eli käytännössä tiivistettyä ruokaa.
-Eli siis mömmöjä!
-Jaa..
-Eli et siis harrasta salia luonnollisella tavalla?
-Ihan luonnollista tämä on, mutta normaalin ruuan lisäksi syön myös äsken mainitsemiani valmisteita, jotta kasvu tapahtuisi kunnolla
-Mut toi ei oo enää tervettä ja luonnollista saleiluu, ku syöt niitä mömmöi! Mitä sitten kun sul lähtee käsistä niiden syönti? Sit sun pitää koko ajan lisää lisää ottaa vain ja sit oot niin iso ja sit et kestä enää..sit sulle ei enää mikää riitä..
-Näinpä siis

vitamiini, tuolle linjalle lähtö ei ikinä kannata. Tuota väittelyä ei voi voittaa, noita mutkuja ja mutuja tietämättömillä riittää kyllä :D Ei kannata yrittääkään perustella mitään.

Tuolle linjalle ei tosiaan kannata lähteä! Mitä sitten kun sul lähtee käsistä niiden syönti? Sit sun pitää koko ajan lisää lisää ottaa vain ja sit oot niin iso ja sit et kestä enää..sit sulle ei enää mikää riitä..:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom