Parhaat huomautukset

Hö... Hauskoja juttuja, mikseiköhän mulle ikinä sanota mitään kivaa?! No muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rakas isäni on ainoa, joka on lihasten (minimaalista) kasvua kommentoinut, tyylilleen uskollisena eli vittuilemalla.
"Laita paitaa päälles ettei tuu koira ja vie luuna mettään."
"Toi sun käsivartes on kuin hiiren paska venttiilin kumissa."
"Säähän oot kuivan kesän orava."
"Syö nyt lisää, ettet tommoseks jää."
"Sulla pitää aina olla kolikkoja taskut täynnä ettei tuuli vie sua mennessään."
"Meidän Mari ostaa vaatteetkin lasten osastolta." -enkä muuten edes osta, pituutta on kuitenkin lähes 180 cm. Prkl.

Multa kysy lääkäri et harrastanko painia ku paidan otin pois...jotenkin meinas jälkeenpäin vähän naurattaa kavereiden kaa ku oon kuitenkin aika keveetä kalustoa eikä mua saa painijalta näyttään ees kuvanmuokkauksella

sit kerran oli leuanvedosta puhetta ni mä sanoin et 26 meni viimeks...siihen yks tokas et hyvä kait se tuommosella kuivan kesän oravalla on niitä vedellä...

Kai tänkin voi kehuks laskea vaikka sanojan ei varmasti ollu tarkotus kehua.

"V*tun bodari vedä vähemmän nappeja niin ei aivot s*tana kuole"

Mulle tulee näköjään vaan noita kuittailuja treenaamisestani, kesällä mutsi sanoi, että mitä mä oikein siellä salilla teen, kun en jaksa puutöitä tehdä.
Eilen muijan veljen vaimo sanoi, että en mä kyllä näytä yhtään sellaiselta ihmiseltä, joka käy 5 kertaa viikossa salilla.

Hö... Hauskoja juttuja, mikseiköhän mulle ikinä sanota mitään kivaa?! No muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rakas isäni on ainoa, joka on lihasten (minimaalista) kasvua kommentoinut, tyylilleen uskollisena eli vittuilemalla.
"Meidän Mari ostaa vaatteetkin lasten osastolta." -enkä muuten edes osta, pituutta on kuitenkin lähes 180 cm. Prkl.

LOL!
th_00560_lai_122_370lo.JPG

Sun isä on melko häijy tapaus. Jatka vaan treenausta.

Hohoo!:hyper: Tuleehan täälä näitä oikeasti hyviäkin joskus.

Porukka tuntuu käsittäneen topikin aiheen väärin, kuuluisi kertailla niitä helmiä eikä jokapäiväisiä kommentteja.:rolleyes: ;)

pyysin yhtä itseäni vähän vanhempaa varmistamaan tiukkaa vinopena sarjaa.
" et sitten yhtään enempää painoa laittanut." (siinä oli 70)

sitten se kysyi että paljonko mä saan penkistä? "juuri koitin ja 90 tuli"

"voi ***" " nämä oli siis kohteliasuuksia, jos ette tajunneet..:) :D

pyysin yhtä itseäni vähän vanhempaa varmistamaan tiukkaa vinopena sarjaa.
" et sitten yhtään enempää painoa laittanut." (siinä oli 70)

sitten se kysyi että paljonko mä saan penkistä? "juuri koitin ja 90 tuli"

"voi ***" " nämä oli siis kohteliasuuksia, jos ette tajunneet..:) :D

hyvä hyvä

Naispuolinen työkaveri kysyi kerran, että olenko käynyt salilla vai ostanut liian pienen paidan. Lämmittihän se mieltä, vaikka suurin kiitos kuului ilman muuta Jack & Jonesilta ostetulle slim fit -paidalle. Vähän vähemmän mairittelevaa on ihmisten ihmettely siitä, kuinka kävelen greipit kainalossa, vaikka omasta mielestäni kävelen ihan tavallisesti. Minkäs sille mahtaa, että hartiat ovat liian kapeat muuhun vartaloon nähden ja kädet muuten hinkkaisivat kylkiin. Enkä todellakaan ole mistään kohdasta iso.

Pari viikkoa sitten salin ehkäpä "suurin = lihaksikkain" miekkonen pyysi mua varmistaan penkkiä.. hetken päästä tokaisi että sinäpäs se treenaat kovaa.. että kisaatko ihan? Jotakin siihen sopersin että enpä kisaa.. niin tämä kaveri siihen tuumas että se fitness ois kyllä sulle oikeen sopiva laji! Pienen hiljaisuuden jälkeen lisäsi: tai no enhän minä voi tietää...:eek: :D
Ja minä kun olin jo melkeen heittäny pyyhkeen kehään ku ehän tosta reenistä meinaa enää tulla mitään. Koko ajan tulee taukoa ja tuntuu et kunto on aivan pohjamudissa. Noh.. kait tässä on vielä jotain tehtävissä sitte :D Ehkäpä..

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pari viikkoa sitten salin ehkäpä "suurin = lihaksikkain" miekkonen pyysi mua varmistaan penkkiä.. hetken päästä tokaisi että sinäpäs se treenaat kovaa.. että kisaatko ihan? Jotakin siihen sopersin että enpä kisaa.. niin tämä kaveri siihen tuumas että se fitness ois kyllä sulle oikeen sopiva laji! Pienen hiljaisuuden jälkeen lisäsi: tai no enhän minä voi tietää...:eek: :D
Ja minä kun olin jo melkeen heittäny pyyhkeen kehään ku ehän tosta reenistä meinaa enää tulla mitään. Koko ajan tulee taukoa ja tuntuu et kunto on aivan pohjamudissa. Noh.. kait tässä on vielä jotain tehtävissä sitte :D Ehkäpä..

Ei sitten pyytänyt kahville kuitenkaan :D ?

Yleensä en tällaisia perushuomautuksia noteeraa, mutta tänään lämmitti mieltä.

Olin Alkossa (ostamassa viinipulloa naiselle viemisiksi, ei tässä mitään juoppoja olla), enkä ole käynyt kotikunnan Alkossa varmaan 6 kk. tuttu myyjä alkoi jututtaa ja kehui että olen "hoikistunut, kasvanut ja komistunut" :)

Eniten vaikutuksen teki että 40 v. naishenkilö yleensä tajuaa että voi hoikistua, mutta silti kasvaa. Yleensähän sanotaan vaan jompikumpi että "olet lihonut/kasvanut", riippumatta onko tullut lihasta vai läskiä.

Kysyi se onko tyttöystävääkin, tais siis vaan vongata nuorempaa lihaa ;)

Äitee sanoi "Susta on tullut jotenkin valoisa ja riemastuttava" :)

Mummolassa jäitä hakatessa tuli isoisä siihen "Prkl poeka, mitä halvattua sä oot tehny, naskalikin iskee kipinää!":whip:

Isosisko "Syöt ku sika":D

Eilen ku kävin hakee tyttökaverin parturista.
Parturi: Et haluis tulla malliks ku tarvittais tollasia treenattuja jätkiä kun tänne tulee joku pro parturi jostain näyttämään millaset hiukset on nyt muotia.
minä:en
Parturi: tuu nyt ku sulla ois tota tukkaakin, yleensä kaikilla tollasil bodareil ei pahemmin hiuksia ole. :D

Lämmitti mieltä erityisen paljon, ku tää parturi on joku jumppaohjaaja world class gymillä (tukholmassa) missä treenaa osa näistä ruåttalaisista, jotka kisas karlstadissa. Lupas hommata siinä samalla mulle kortin tonne salille, jos vaikka oppis sieltä uusia niksejä, tai sitte mut nauretaan ulos sieltä :D

Eilen ku kävin hakee tyttökaverin parturista.
Parturi: Et haluis tulla malliks ku tarvittais tollasia treenattuja jätkiä kun tänne tulee joku pro parturi jostain näyttämään millaset hiukset on nyt muotia.
minä:en
Parturi: tuu nyt ku sulla ois tota tukkaakin, yleensä kaikilla tollasil bodareil ei pahemmin hiuksia ole. :D

Niin ja sä näillä pakkasillahan varmaan menet ilman paitaa/kireessä t-paidassa tuolla ;)

Treenattu o aika suhteellinen käsite. Jossain hiusmainoksessa treenattu varmaan tarkottaa 70-80kg luikeroa.

EDIT: eli riittänee kuha o rasvat alhaal

No mutta esim. 184/83 on aika luikero alhaisillakin rasvoilla joten voisi olettaa että myös vastaavasti ~170/~70 on vielä aika luikero. Ainahan voi saivarrella että onhan se köntin muotoinen 60kg:kin jos pituutta on metri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom