Parhaat huomautukset

Ensimmäinen tapaus tänään lääkärissä kun työterveydenhoitaja kysyi, että urheilenko kun näki mun painon (105,4 kg) ja tuli juttu painoindeksistä. Sanoi vaan, että kyllähän se lihas painaa...
Kas vain. Täällä saa tuolta taholta kuulla aina saarnaa huomattavasta ylipainosta (bmi 29), vaikka joutuukin sitten aina myöntämään etten näytä lihavalta. Kyllähän sitä läskiä tuossa vyötäröllä on, mutta "huomattava ylipaino" my ass.

Mutta kun ne taulukot kerran niin sanoo... :curs:

Duunikaveri rakentelee kesämökkiä ja oli vissiin tullut selkä kipeäksi hiekan lapioimisessa:
"Sun siellä olis pitäny olla lapioimassa kun oot lyhyempi ja noin riskissä kunnossa"

tänään juttelin koulussa parin tutun kanssa:

N: Meinaako Juukeri mennä perjantaina discoon?
Minä: Saas nyt nähä
T: Ei se Juukeri mihinkään discoon, se lähtee salille
N: Kauhee bodari, mahutko enää kävelemään ovesta vai ottaako hartioista kiinni?

että tämmöstä täällä sivistyksen ulkopuolella. otan asian vittuiluna

tänään juttelin koulussa parin tutun kanssa:

N: Meinaako Juukeri mennä perjantaina discoon?
Minä: Saas nyt nähä
T: Ei se Juukeri mihinkään discoon, se lähtee salille
N: Kauhee bodari, mahutko enää kävelemään ovesta vai ottaako hartioista kiinni?

että tämmöstä täällä sivistyksen ulkopuolella. otan asian vittuiluna
Se on oikeesti sairaan ärsyttävää ku kuulee meilkein joka päivä jotain vittuilua, siitä kun nostelee puntteja. Alkaa pikkuhiljaan mennä hermot:curs:

Kas vain. Täällä saa tuolta taholta kuulla aina saarnaa huomattavasta ylipainosta (bmi 29), vaikka joutuukin sitten aina myöntämään etten näytä lihavalta. Kyllähän sitä läskiä tuossa vyötäröllä on, mutta "huomattava ylipaino" my ass.

Mutta kun ne taulukot kerran niin sanoo... :curs:

Itsekkin tuossa jokin aika sitten sain kuulla saman tyylistä juttua.
Ruudulta suoraan katsotaan että juu bmi näyttää ton verran (30,9) ja onhan tuota itselläkin ylimääräistä vyötäröllä mutta jos kerran muuten ei mitään meinattu sanoa. Vasta sen jälkeen kun tämän luvun näki. Sitten sitä oltiinkin vaarallisesti ylipainoinen ja pitäisi ruveta laihduttamaan.

Kaikki vielä tuli moisella äänenpainolla ja sävyllä että meinasin avautua.
Mutta hyvä huomata että jossain sentään on joku hieman eri mielellä liikkeellä.

noin vuasi sitten:
Tyttö: paljonkos sä saat penkistä?

minä: ainakin 40 (:D)
tyttö: voi vitsi sä saat paljon (:D:D)

olisi VARMASTI itse saanut enemmän.:)

e. luulis nyt tajuavan että tuo ei ole mitään. olin nimittäin juuri kertonut isän tuloksen(170)

Se on oikeesti sairaan ärsyttävää ku kuulee meilkein joka päivä jotain vittuilua, siitä kun nostelee puntteja. Alkaa pikkuhiljaan mennä hermot:curs:

Luulisi, että lukioon mennessä olisi porukka jo vähän kypsynyt. Mutta ei, sama paska se siellä jatkuu. Päivittäin saa kuulla jostain salillakäymiseen liittyvästä. Aina on joku käytävällä roikkumassa hauiksessa ja selittämässä jotain hassua. Kyllä siihen jo pikkuhiljaa on tottunut, ja ei se nyt mitenkään kovin ilkeää huutelua ole, mutta kyrsii kuitenkin.

ps. Mulle on annettu jo lempinimeksi "mave", liikunnassakin aina "syötä Mave, Mave on vapaa, onneksi meillä on Mave, ei voida hävitä".

Luulisi, että lukioon mennessä olisi porukka jo vähän kypsynyt. Mutta ei, sama paska se siellä jatkuu. Päivittäin saa kuulla jostain salillakäymiseen liittyvästä. Aina on joku käytävällä roikkumassa hauiksessa ja selittämässä jotain hassua. Kyllä siihen jo pikkuhiljaa on tottunut, ja ei se nyt mitenkään kovin ilkeää huutelua ole, mutta kyrsii kuitenkin.

ps. Mulle on annettu jo lempinimeksi "mave", liikunnassakin aina "syötä Mave, Mave on vapaa, onneksi meillä on Mave, ei voida hävitä".

no ei sentään tullut "penkki".:)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Töissä ikihurmaava projektipäällikkömme jälleen totesi kylmänrauhallisesti työpanoksestani, notta

"Mahdat olla homo kun runoja kirjottelet".

Olipa Tahaton emissio, jolla oli missio.
Runoilla runoja ja dietata,
ja Pakkissivuja selata.

...jestas, olipa :david: runo. Onneksi en ruvennut sille tielle. :rolleyes:

Mun pitää kuulemma lopettaa isojen painojen (yeah, right) nostaminen, koska mulla on liian leveät olkapäät ja joudun kohta menee ovista kylki edellä. Ja kissan paskat. Läskiä se vaan on!

"Liian isot lihakset". Näin oli yksi nainen kaverilleni eräillä jatkoilla sanonut syyksi, miksi mulle ns. "kaverikortin" antoi. :thumbs:

"kaveril ehkä amiksen massiivisin hanska!" Tuli tollanen viesti eilen, kesken koulupäivän jostain ihan ihme numerosta, mutta sitten selvis kuka lähetti. (eli pelkkää v****ilua.) :D

Äitee katteli eilen ja tokaisi sitten notta:
"Tuleekohan susta joku suomen mestari?" Kävin mielessäni lajit, joita harrastan. "Niin missä lajissa?"
"No bodauksessa!"
:jahas:

Kaupassa tönäisin vahingossa jotain hyllyltä alas johon avokki tuumas: "Helevetin norsu, nostele vaan lisää painoja niin pian sä kaadat jo kaikki hyllytkin."

Meinas hihityttää.

Töissä semmosessa saunaillassa kysyttiin jokaisesta paikallaolevasta joku näppärä kysymys, jonka vastaus vaati että tietää ko. henkilöstä jotain. No minusta kysyttiin yllättäen, että "lumitähtihän urheilee paljon, mutta paljonko nousee penkistä?". Enpä tuota tiennyt itsekään kun en ole kokeillut, mutta tosi vähänhän se penkki on. Yksi kaveri vaati (kyllä) saada nähdä hauiksen ja veikkasi ihan yläkanttiin... ja oli sitten tosi pettynyt siihen mitä ilmoitin arviolta nousevan... että "noilla käsillä pitäis nousta enemmän".

Tiesinhän minä sen itsekin :rolleyes:

Baarissa meikä tilaamassa tiskillä kun vanhempi mieshenkilö joka oli minua ennen toteaa baarimikolle että "tarjoile isommalle miehelle ensin" :kippis1:

Naispuolinen kaveri jota en ollut nähnyt vähään aikaan katsoo silmät suurina ja toteaa että "oot muuttunu hirveesti", kysyn että "onks se hyvä vai huono" niin tää siihen että "ehdottomasti hyvä"! :love:

Nää on hyviä nää tytöt jotka tulee käpälöimään ja sit ihmettelee "ei hitto sul on isommat tissit kun mulla"... Vähän törkeetä kyllä tulla puristelemaan tollee. Vaik tykkään kuitenki:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom