Parhaat huomautukset

Tänään järkkärikursilla kurssin vetäjä opetti raudottamista ja otti meikän sinne koekaniiniksi:"joo, tää on vähän hankala tehdä sulle, kun oot lihaksikas ja roteva"
taitaa olla ainut positiiviseksi luokiltetava kommentti, mitä on vähään aikaan tullut :rock:

Tossa äske setää kävin tervehtimäs nii jätkä tokasee: Onpa poika kasvanu!
Sitte sen vaimo sanoo: Onha noi hiukset kasvanu. :l
:whip:

Menin tuossa äskettäin röökille ulos kalsarit jalassa ja siellä oli setä kusemassa terassilla umpitunnelissa. No, tervehdin häntä ja hän mutisi siinä jotain ja kun hän kääntyi, niin hän sanoi, että "helvetti, sähän oot iso mies". Lupasi myös 20 euron päiväpalkan, jos lopetan polttamisen. Saa nähdä onko tarjous voimassa vielä aamulla. :D

Baarissa perjantaina (yllättävää :david: )...

Eräs tuttu muija tuli juttelemaan parin kaverin kanssa. Jossain vaiheessa sen kaveri kuiskasi ja keskustelu meni jotenkin näin:

Muija: mitä sä teet?
Minä: miten niin?
Muija: pelaat varmaan lätkää vai mitä sä teet?
Minä: mä teen töitä...
Muija: no kyl sä ainakin treenaat?
Minä: nojoo, sitäkin!
Muija: no sen kyllä huomaa!

Näytinköhän mä lätkäjätkältä maailman isoin nuuska huulessa :). Sitten se tuttu muija heitti vielä että "eihän sua meinaa tunnistaa ku oot taas muuttunut niin paljon". Vittuilua koko skenaario, selkeästi.

SWJeetKuneDo harkois sano reenikaveri, että mun selästä huomaa et käyn salilla. Mä olin ihan :D :D Ja myös :eek: Eka kunnon kommentti, ja se oliki sitte oikein positiivinen, varmaa kaikkein eniten lämmittää kehoilijan mieltä jos selkää kehutaa :)

Baarissa perjantaina (yllättävää :david: )...

Eräs tuttu muija tuli juttelemaan parin kaverin kanssa. Jossain vaiheessa sen kaveri kuiskasi ja keskustelu meni jotenkin näin:

Muija: mitä sä teet?
Minä: miten niin?
Muija: pelaat varmaan lätkää vai mitä sä teet?
Minä: mä teen töitä...
Muija: no kyl sä ainakin treenaat?
Minä: nojoo, sitäkin!
Muija: no sen kyllä huomaa!

Näytinköhän mä lätkäjätkältä maailman isoin nuuska huulessa :). Sitten se tuttu muija heitti vielä että "eihän sua meinaa tunnistaa ku oot taas muuttunut niin paljon". Vittuilua koko skenaario, selkeästi.

saitko piparia?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Treenikaveri :V*ttu toi sun maha on kyllä kasvanut huolella!
Keskustelu tyttöystävän kanssa:Minä:Mitähän pitäis syödä iltapalaks?tämä:Älä syö mitään:jahas:

Menin tuossa äskettäin röökille ulos kalsarit jalassa ja siellä oli setä kusemassa terassilla umpitunnelissa. No, tervehdin häntä ja hän mutisi siinä jotain ja kun hän kääntyi, niin hän sanoi, että "helvetti, sähän oot iso mies". Lupasi myös 20 euron päiväpalkan, jos lopetan polttamisen. Saa nähdä onko tarjous voimassa vielä aamulla. :D

Äijähän saa maksaa sulle vuosittain päälle 7 tonnia. Ota ihmeessä:whip:

Olin tänään vetelemäs viimeisiä hauiskääntöjä ja päästin huomaamattani ilmeisesti joitain eläimellisiä karjahduksia. Tyttöystävä tuli sarjan päätteeksi seinän takaa naisten puolelta ja kysyi, kumpi tuli poika vai tyttö? Viimeinen kerta ku meen sen kans;)

Mr.Referee sanoi:
Juu, ja Silja Linellä on punaiset laivat
Täh, eihän oo...? :D

Pikkupapu sanoi:
Siistiä. Mitä pistit juomaan?
Se pysyköön salaisuutena, jokaisella on keinonsa.

Ainiin työkaveri heitti hyvän ku sanoin et "en mä sitä voi tehdä ku ei se (talouspäällikkö) tykkää". Työkaveri vastasi: "nooo, ei se sulle uskalla huutaa ku oot noin iso". Vittuilua taas sanon ma.

Olin tuossa viime viikon Tunisiassa ja siellä tuli basaarimyyjiltä sitä tavanomaista huutelua. Kahteen kertaan huutelivat Ramboksi :D
Ja itse oikeaan huomautukseen:
naispuolinen kaverini rasvasi selkääni ja valitti samalla "sul on ihan liian iso selkä"
Tuo kommentti lämmitti tosi paljon, kun kyseisellä naisella/tytöllä on tapana yleensä vain vähätellä minua :)

Noniin, taas tuli pari hassua.

Ensimmäinen tapaus tänään lääkärissä kun työterveydenhoitaja kysyi, että urheilenko kun näki mun painon (105,4 kg) ja tuli juttu painoindeksistä. Sanoi vaan, että kyllähän se lihas painaa... Vähän ajan päästä se kysyi käytänkö hormoneita :jahas:.

Sitten töihin tullessani (oli tollo kyynärtaipeessa verikokeiden takia) yksi äijä sanoi, että "jotkut bodarit ei paljoa häikäile kun on vieläkin tollo pistokohdassa" tjsp. Keskustelu jatkui tuosta vielä jonkin aikaa, mutta ei siitä sen enempää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom