Parhaat huomautukset

Lopettelin sotilaspenkki vääntöäni ja otin painoja pois, niin tömmönen perus "treenaanvaillatavoitteita" (mitä meidän salilla on ihan törkeesti) tuli siihen ja sano: "Jätä vaan noi viimeset kiekot paikaallen, nyt on hyvä tulla nostaa kun rauta on jo pistetty nöyräks"

Otin sen vittuiluna....

Lopettelin sotilaspenkki vääntöäni ja otin painoja pois, niin tömmönen perus "treenaanvaillatavoitteita" (mitä meidän salilla on ihan törkeesti) tuli siihen ja sano: "Jätä vaan noi viimeset kiekot paikaallen, nyt on hyvä tulla nostaa kun rauta on jo pistetty nöyräks"

Otin sen vittuiluna....

onneks olkoon. sulla on mahtava huumorintaju. :thumbs: :piis: :david:

onneks olkoon. sulla on mahtava huumorintaju. :thumbs: :piis: :david:

niimpä. samaa ajattelin :D

tollasella huumorintajulla kuollaan stressiin jo alle kolmekymppisenä:hyper:

Heps, ois vissiin pitänyt pistää noita virnistys naamoja tohon... Ei ihan onnistu toi tarinan kerronta teksteillä, niin ettei tulisi väärin ymmärryksiä. Totta kai mä naurahin kun se sen sanoi ja jatkoin sitä juttua ja taisin sanoa, että rauta ei koskaan nöyristele...

Luulin että tosta tajuaa, ton otin sen vittuiluna... Mut eipä sittenkään, mut eipä se mitään... Ens kerralla pistän virnistys naaman :D

Ei näin

yks nainen tuli salil yhtäkkii sanoo mulle vaa et "hullu haba sulla". meitsi oli nii hämmästyny et vastasin tyhmästi "tiedän" :D

Oikeesti, mikä helkutti siinä on ettei vähän vanhemmat (tai itseasiassa minkä ikäiset tahansa) ei vaan ymmärrä mitä on hiilihydraatti/proteiini/kreatiini jne. Sain selitettyä mun 12v pikkuveljelleki ja ymmärsi parissa sekunnissa.

Sitten taas vähän vanhempi sukupolvi ihmettelee "Kannattaakos sitä nyt oikeen tollasia hormonijauhoja laittaa sinne pulloon". Selitän että "Kuule kun sä syöt vaikka sitä sun lenkkimakkaraas siinäkin on proteiinia, lue vaikka se tuoteseloste.

Mä vaan syön sen jauhomuodossa ja rasvattomana kun mun pitää saada sitä sellaset 200 grammaa päivässä joka ei aina tule noista aterioista". Menee sit 'jauhot' kurkkuun mutta vielä ne jaksaa väittää vastaan myöhemmin, ei tajuu, juoruaa tms??

Kaverin(nainen) kanssa olin ostamassa treenivaatteita ja kyseisen kaverin olin pyytäny makutuomariksi....nooh löyty hyvä paita ja kokeilin xl-kokoa....rintakehästä liian tiukka ja kädet mahu hyvin hihoihin ja näytin kamulle miten tiukka se paita on ja pyysin tuomaan suurimman paidan minkä löytää....Kaveri tokas myöhemmin illalla,että oli seonnut aika pahasti nähtyään miut tiukassa paidassa.....myöhemmin ei enää oltu kavereita vaan jotain ihan muuta;)Jäi paidatkin ostamatta ja lonkankaukistajat kramppaa:D

tapahtui treella nimeltä mainitsemattomassa baarissa lauantaina.
Olin "mamman" kanssa liikenteessä.
Mies pysäytti mut ja kysyi miten ja kauanko pitää treenata, että saa tommosen kropan. Hän on sen ja sen ikäinen, että onko vielä toivoo saada tommonen body jos sillä saa tommosia naisia ja osoitti mun mammaa.. :)
En tiiä oisko pitäny itkee vai nauraa..En todellakaan ole omasta mielestäni mikään iso tai lihaksikas.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kaverin(nainen) kanssa olin ostamassa treenivaatteita ja kyseisen kaverin olin pyytäny makutuomariksi....nooh löyty hyvä paita ja kokeilin xl-kokoa....rintakehästä liian tiukka ja kädet mahu hyvin hihoihin ja näytin kamulle miten tiukka se paita on ja pyysin tuomaan suurimman paidan minkä löytää....Kaveri tokas myöhemmin illalla,että oli seonnut aika pahasti nähtyään miut tiukassa paidassa.....myöhemmin ei enää oltu kavereita vaan jotain ihan muuta;)Jäi paidatkin ostamatta ja lonkankaukistajat kramppaa:D

Ettet olis joutunut pussailuhommiin... Ikäviä juttuja... otan osaa.
Toivottavasti koukistajat palautuu nopsaan, että pääset taas treenaamaan.

:D

Työreissulla saunaillassa yks kolleega ihmetteli:

"Mitä sä oikein harrastat ku oot noin s*tanan turvoksissa?"

Vastasin jotain että puran turhautumiseni puntteihin.

"No oot kyllä turhautunein kaveri jonka oon ikinä nähny!"

:D

yks nainen tuli salil yhtäkkii sanoo mulle vaa et "hullu haba sulla". meitsi oli nii hämmästyny et vastasin tyhmästi "tiedän" :D

:lol2: Joskus menee niin hämilleen kommenteista, ettei oikeastaan saa mitään kehittävää suusta ulos.

Viime viikolla joku kysäisi ihmeissään kesken lauseen, että "...mutta miten saa tollaset käsilihakset??!"

Johon osasin hämilleni vaan vastata, että "nooh, olen käynyt salilla kasiluokasta lähtien." Ihan kuin se olisi kaikki mitä on koskaan tehnyt käsilleen...:david: :wall:

Tää nyt ei oo varsinainen huomautus, mutta salille pelmahti tänään liikuntaryhmällinen lukiolaistyttöjä. Tein kyykkyä ja yks käveli ohi takaa, osoitti persettäni muille ja näytti peukkua. Tarkkailin tilannetta tyttöjen tietämättä kolmen eri peilin heijastusten kautta. Sarjat keveni huomattavasti. :)

Tää nyt ei oo varsinainen huomautus, mutta salille pelmahti tänään liikuntaryhmällinen lukiolaistyttöjä. Tein kyykkyä ja yks käveli ohi takaa, osoitti persettäni muille ja näytti peukkua. Tarkkailin tilannetta tyttöjen tietämättä kolmen eri peilin heijastusten kautta. Sarjat keveni huomattavasti. :)
totta:thumbs: sama tapahtu kerran mullekki :rock:

Eilen saunassa ollessa tuli vanhemmilta aikamoista juttua...

mutsi: Noi sun jalat alkaa olee jo ihan tarpeeks isot, koht sul ei mahu enää housut jalkaan!
minä: :jahas: (en viittiny kertoo ettei ne housut oikee enää mahukkaa :D ja jalat on melkein huimat 60cm:david: )
mutsi: ja kyl toi sun yläkroppaski alkaa olee jo ihan hirveen kokone, eli pitkiä sarjoja pienillä painoilla kiitos!
minä: no ei kyllä, eihä tää oo vielä mitää
faija: tommosta se just on ku näkee siellä salilla vaan niitä valtavan kokosia ukkoja niin luulee kokoajan et ite on hirveen pieni.
minä: no nii kai sitte...
(pieni tauko)
faija: OVIAUKKOJA EN ALA KYLLÄ SITTE SUURENTAMAAN!

alko naurattaa :lol2:

Tein koulun kuntosalilla vatsojakoneessa koko pakalla (100kg)
ja opettaja huomasi kun meni itse tekemään että painot oli jäänyt sataan
kysyi teetkö satasella ?
Vastasin joo, teen vaan 10,10,8
opettaja vastas takaisin mulle riittää 35kg

Tän jälkeen ehdotti tekemään liikkettä puolapuilla
selkä puolapuihin päin, käsillä ylhäältä roikkuen
ja viemään jalat ylös asti, huom ylös ,ei 90 asteen kulmaan
no tein kaksi kertaa, tuntui niskassa jotain, olisin varmasti viiskin saanut jos
ei alla olisi ollut jo koneessa tehtynä vatsoja
opettaja sanoi että harva on tehnyt noin, että kovat on vatsalihakset
Lämmitti mukavasti noi kommentit :kippis1:

Tekeekö ketään vastaavaa liikettä, täytyy ens kerralla jos muistan kokeilla saisiko sen viisi:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom