Parhaat huomautukset

Tää nyt ei varsinaisesti "Parhaisiin huomautuksiin" kuulu mutta...

Töissä yksi läskimahanen 40v. muija kattoo vähän aikaa kun meikä vetää rahkaa&fun lightia sekasin ja tokaisee siihen:
-Mä en kyl tollast paskaa suuhuni laittas!!
Mä siihen että "no sä voit mun puolesta vetää niitä lihiksiäs ja viinereitäs ihan rauhas, nehän ei mitää paskaa ookkaan". Kys. henkilö todellakin vetää niitä aina joka kahvitauolla :david: ...

Töissä yksi läskimahanen 40v. muija kattoo vähän aikaa kun meikä vetää rahkaa&fun lightia sekasin ja tokaisee siihen:
Mä siihen että "no sä voit mun puolesta vetää niitä lihiksiäs ja viinereitäs ihan rauhas, nehän ei mitää paskaa ookkaan". Kys. henkilö todellakin vetää niitä aina joka kahvitauolla :david: ...

Olet sosiaalisin ihminen kenet tiedän!

Oikein. :lol2: Mahtava tylytys. Työpaikka-ilmapiiri paranee jne...

Oikein. :lol2: Mahtava tylytys. Työpaikka-ilmapiiri paranee jne...

Juu, ei se hyvä comebäkki ollu, mutta hirrrrvittävän typerästi sanoi kyllä se haahkakin.

Siihen olis voinut vasta jotain silleen, että ois kaivanut melan esiin, sanonut että turpa kiinni tai pistät tämän suuhus, ja tälleen huumorilla pelastanut sen tilanteen...

Tai kysyä yllättyneenä että mihin sinä nämä sitten laittaisit...

Paras kuittailu mitä oon ikinä kuullu : yks kouluttaja intissä, ainakun siltä kysy jotain, ihan mitä tahansa se vaan totes aina

"aivan"

"ymmärrän"

:D

Sairasta, mutta toimivaa

Paras kuittailu mitä oon ikinä kuullu : yks kouluttaja intissä, ainakun siltä kysy jotain, ihan mitä tahansa se vaan totes aina

"aivan"

"ymmärrän"

:D

Sairasta, mutta toimivaa

Hei täähän on hyvä.

Olet sosiaalisin ihminen kenet tiedän!

Aivan. Ymmärrän.

:D No joo. Ei voi mitään, ikävät ihmiset ja kokemukset on musta tälläsen tehny, se on hvv. Eli henkilökohtainen voivoi, mulle nimittäin. :piis:

Oikein. Mahtava tylytys. Työpaikka-ilmapiiri paranee jne...

Tängjuu. Mä otan kyllä muutenkin lopputilin ja lomarahat heti ku toinen paikka on tiedossa.

Henkilö 1: "viäkö sä käyt salilla?"
Tattikuningas: "joo välillä"
Henkilö 2: "Ai ooksää kehari? :) "
Tattikuningas: :jahas:

Tästä seurasi keskustelu jonka jälkeen selvisi ettei kehari tarkoitakaan kehonrakentajaa vaan jotain aivan muuta.

"Jätkästä tullu hirvee bodari kesän aikana..." :o

Sitten erään tutun tytön suusta: "Ethän sää oo kasvanu (paljoo) ollenkaan keväästä"

jäljimmäistä uskon mieluummin :)

niiden suusta tulee kyllä välillä sellaisia juttuja ettei uskokkaan. sitten ne paikat mihin ne niitä laukoo:) just jossain tiukassa sarjassa yhtä äkkiä kun tulee tuollaisia tyhmiä kommentteja:D

juu ja jotku on röyhkeitä.. olin tekemässä kovaa sarjaa hammer-vinopenkki koneessa kun painot oli jo melkein ylhäällä niin mummo tuli ja otti toiselta puolen 10kg levyn ja meni tekeen selänojennuksia. :curs:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eilen työpaikalla, eräs kaunis hoitaja tokaisi yht'äkkiä kesken keskustelun (säästä yms tosi tärkeää) että: "En voi kuin ihmetellä sun käsiäsi kuinka isot ne on, sun rannekkin on paksumpi kuin mun käsi paksuimmasta kohtaa."

Minähän siihen yritin änkyttää ja vastata jotain mutta :nolo: ja :kuola:

:lol2:

yövieras sanoi mulle että et sää näytä siltä niinku kävisit salilla :itku: miten musta tuntuu että naiset heti aattelee jos käy salilla niin pitäis olla sen näkönen ku joku vähintää 5v reenannu putkee ja olla pienis rasvois iso möykky

joopa joo...

:hyper: tähän on pakko heittää kommentti... tässä loppu kesästä olin mutsin luona pilkkoo puita, niin sattu täti samaan aikaan käymään. .((oli lämmin päivä, ja lyhyt t-paita)) no meni joku päivä niin muori kertoo et oli tätini kysellyt et oonko hormooneita ruennut käyttää...

:hyper: tähän on pakko heittää kommentti... tässä loppu kesästä olin mutsin luona pilkkoo puita, niin sattu täti samaan aikaan käymään. .((oli lämmin päivä, ja lyhyt t-paita)) no meni joku päivä niin muori kertoo et oli tätini kysellyt et oonko hormooneita ruennut käyttää...

Toi on kyllä aika perus-kauraa toi hormonijuttu.
Huvittaa kun vanhemmat ihmiset uskoo, ettei lihas voi kasvaa ilman steroideja :D

Mökillä:

Kamu valittaa kun on raskausarpia mahassa. Mä siihen että "hei mullakin on" ja vilautan hanskaa.
-Noh sul onkin niin iso haba.

Toinen kamu:
-Mä kattelin et äijäl on aika lihaksikkaat kädet.
mä::eek:

Hmm...:evil: Kovaa treeniä vaan. :whip:

joo oonkäyny nyt vasta 2 kk salilla ja istuttiin tossa kavereitten kanssa ulkona ja siin oli sellanen joku ihmeen rantatuolin tapanen metalli tuoli niin istuin siinä ja puhuttiin kaikessa rauhassa salilla käymisestä ja tollasesta ja sitten toi kaveri totes että kun ei oltu nähty 3 vuoteen niin sano vaan että prkl jätkä on kasvanut isoks ja olin vähän ihmeissään kun kaveri ite on 2 metriä pitkä ja 1,5 levee:D niin sitten rupesin jotain kikkailee sil rautapenkil niin se koko höskä meni poikki niin sitten ne vaan tokas että lopeta se salilla käynti kun ei enää penkit kestä:D:D se oli aika huvittava tapahtuma:D:D

Viimeks leikkaussalissa joku hoitajista tokais; "Mitenkähän tämä pulssimittari yltää sun käden ympäri kun on noin lihaksikkaat kädet vai pitääkö käydä suosiolla hakemassa suurempi". Olin kaikissa mahdollisissa lääkkeissä aika sanaton.

emännän mummo eilen sano : "tuolla pojalla ne käsivarret kasvaa koko ajan, tuon teemun ( tyttöystävän veli ) kanssako sä oot ruennu kilpaa siellä salilla juoksemaan?"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom