Parhaat huomautukset

Lekuri: "Käytätkö mitään sellaisia lisäravinteita?"
Minä: "No nyt otan heraproteiinia ja kreatiinia."
Lekuri: "Ne on vaarallisia sellaiset, menee nuoren miehen terveys pilalle. Sekottavat hormooonitoiminnan."
Lääkärin sanomana aika uskomatonta.

Lääkärin sanomana aika uskomatonta.

Vähintäänkin. Kyseessä oli YTHS:n yleislääkäri, eikä edes mikään vastavalmistunut märkäkorva.

tänään yks mummo sano kun tein lämmittely sarjaa präsissä 100kilolla niin se sano että tuollaisia painoja voi käyttää vain jos käyttää niitä steroodeja:D:D

Joo, mulle kanssa YTHS:n lääkäri sanoi sillee tosi varovasti:
-Oletko ihan varma, että ne on hyvät painot? Ettei tuu vaa mitää vahinkoa...
Kun sanoin, että 130 kilolla vedetään prässissä. Noh, olihan siihen tavallaan syytä, kun olin siellä lekurissa olkapään spinatus-jänteen rasitusvamman takia. :rolleyes: Ehkä se on vaan mahdoton tajuta, mihin voi treenaamalla yltää, vaikkei bodarilta näyttäisikään. Kuulostaahan se rajulta painolta noin niin kuin yhteydetään irrotettuna. Vakuuttelin sitten lääkärille, että olen kyllä hyvin varovainen kaikissa jalkaliikkeissä jne. :D Ravintopuolesta ei käyty keskustelua ollenkaan. Onneksi.

Jotain kommentteja on kyllä tulla, tässä pari:

Ajauduin keskusteluun puolitutun vanhemman kylänmiehen kanssa, joka siinä sitten sano niitänäitä-juttelun lomassa että: "näytät olevan aika kovassa kunnossa, reenaatko paljonkin?" Ite siinä sitten hyvilläni mutta asiaankuuluvasti(?) vähätellen että "Joo-o khyyllähän sitä välillä tulee vähän joo..." Kaveri katkas lauseen ja hyvät fiilikset kommentilla: "Niin mitä sä reenaatkaan, jotain lentopalloa vai?"

Toinen vastaava tapahtu kun olin käymässä sukulaisten luona. Juttelin siinä joidenkin serkkujen kanssa ja eno oli kanssa samassa huoneessa istuskelemassa. Serkut kun lähti jonnekkin niin eno kommentoi että "Sullahan on kädet yhtä paksut kun jalat." En oikeen tiedä vieläkään oliko se kohteliaisuus vai pelkkää vittuilua.

Ihan loistavat tiputukset! Kerrankin kun luulee saavansa kehuja, se onkin silkkaa pilkkaa! Voi elämä! :lol2:

Tyttöystävän fitness-kaveri läpsäs perseelle ja totes et "Täähän on pelkkää rautaa" ja nauroi vähän päälle... tiedä sitten oliko kettuilua vai ei...

Mäki sain eilen ekat huomautukset, kun oltiin ulkona kaveriporukassa. Ihan mukava, että muut alkaa huomaa, ku kuitenki panostaa tähän aika paljon, eikä sitä ite oikein huomaa kehitystä muuta ku mitoissa ja painossa. Perinteistä vinoilua sen jälkeen rhp-meiningistä, vaikka ihan kokovartalo treenillä ollaan menty. Rinta ja epäkkäät kasvaa nyt vaan ihan omaa vauhtia. :rock:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se on tässä hommassa kun ulkonäky niin rajusti muuttuu niin saa kuulla kyllä melkein koko ajan jostain. Yleensä mummot pelkää kuollakseen jo rappukäytävissä kun ohi kävelee 3 kertaa niiden kokonen ukko.

Kamu: Sul on hyvä perse
Mä: :eek: :D

lukiossa rehtori heitti aina hyviä kommentteja..

bilsan tunnilla käsiteltiin ATP:tä, sit se yht'äkkiä kysy multa että :nolo: käytänkö kreatiinia..
minä: joo
rehtori huudahtaa: WRANGE kreatiinia! loistavaa!
Minä: no vähän vastaavaa
rehtori: no se on ymmärrettävää, 150 kiloa kun nousee 50 kertaa..:hyper:
Minä::nolo:

Samana päivänä kaksi hyvin eri ääripään kommenttia:

Tyyppi1: Jätkä on hirveessä tikissä!
Minä: No enpä nyt tiiä!
Tyyppi1: Vedätkö aineita?
Minä: Enpä vedä.

ja

Tyyppi2: blaablaa
Minä: Enpä tänään kerkee, kun oon menossa treenaamaan
Tyyppi2: Mitä sä reenaat?
Minä: Salilla tulee käytyä.
Tyyppi2: Ai sä käyt salilla, jaa.

Tässä sit eräs yhteiskuntakriittinen tilanne, joka ei liity reenaamiseen.
Kundi kusee hautausmaan portille ja sanoo samalla kuta kuinkin näin:
"Täällä niitä kiviä oli vai kaadettu? Kaikenlaisia torspoja sitä onkin".

Toi asiayhteys vaan vähän kyseenalainen...

Taitaa olla tää mun ensimmäinen mainittava kommentti, ku noista kavereiden kommenteista ei aina ota selvää.

Olin työterveydessä flunssan takia, siel on semmoinen oikein mukavan näköinen hoitsu, varmaan joku 35vee. :kuola: Varmaan moni meijän firman ukko käy jo siel ihan senkin takia.
No kuitenkin. Sanoin sit sille hoitsulle että, välillä se ihmetyttää ja harmittaa ku ei tuossa flunssassa toi kuume ikinä nouse kunnolla.
Siihen hoitsu että, oot sen verran varmaan hyväkuntoinen niin ei noi taudit pääse nujertamaan. Siis en tiedä olettiko hän niin vai näkykö se olemuksesta, mut lämmitti kuitenkin mieltä. :)

Teki miel vaan tokaista että käys hoitsu kontilles niin näytän kuinka hyväkuntoisia sitä ollaan. :whip:

No vitsi vitsi......

Mun mummi on kyllä päällikkö. Olin mutsilla syömässä päivällistä, ja isovanhemmatkin olivat siellä. Istuin penkillä, ja mummi nappasi mua reidestä nauraen: "Mä oon luullut että mulla on paksut reidet, mutta nää menee jo yli hilseen".

Kun vanhukset olivat lähdössä pois, kannoin kirjalaatikon niiden autoon. Kevyt boksi, alle 10 kg, ja kannoin tietty yhdellä kädellä. "Miten sä jaksat kantaa noin painavan", ihmetteli mummi. Nii-in, mummi. Nii-in...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom