Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
koulussa:
" mua häiritsee tuo "ronnie" kun se on niin iso".
tällä kaunis neito tarkoitti sitä että olen niiiin iso ettei se näe mun takaa.
no jouduin vaihtaa paikkaa:itku:
Vähä ku jaksat vedellä maasta ja kulmasoutaa ni tyttöä häirittee vielä enemmän.
ps.kaameet tulokset sul 14 vuotiaaks
treenaatko voimaa vai lihasta
ronnie
:lol2: Ihana!''Hölkkääjän nyt saa nostettua siitä vaikka yhdellä kädellä''
sit ne nosti mut :(
Tein koulun kuntosalilla vatsojakoneessa koko pakalla (100kg)
ja opettaja huomasi kun meni itse tekemään että painot oli jäänyt sataan
kysyi teetkö satasella ?
Vastasin joo, teen vaan 10,10,8
opettaja vastas takaisin mulle riittää 35kg
Tän jälkeen ehdotti tekemään liikkettä puolapuilla
selkä puolapuihin päin, käsillä ylhäältä roikkuen
ja viemään jalat ylös asti, huom ylös ,ei 90 asteen kulmaan
no tein kaksi kertaa, tuntui niskassa jotain, olisin varmasti viiskin saanut jos
ei alla olisi ollut jo koneessa tehtynä vatsoja
opettaja sanoi että harva on tehnyt noin, että kovat on vatsalihakset
Lämmitti mukavasti noi kommentit :kippis1:
Tekeekö ketään vastaavaa liikettä, täytyy ens kerralla jos muistan kokeilla saisiko sen viisi:whip:
Miten oon ihan vitun varma että oot just saman tekstin joskus aiemmin postan?Tänään yksi nainen tuli nykysee hihasta ja olin, että WOOT? Noh se sanoi, että ei ollut vuoteen käyny salilla ja kun tuli takas niin kehui kehitystäni, totesin vaan, että jaahas ja kiitin. Sitten kulki loppu treeni hymy sussa sarjojen välissä.
Miten oon ihan vitun varma että oot just saman tekstin joskus aiemmin postan?
NGV:n hyvä haltia :D Käväsee aina vuoden välein nostamassa NGV:n motivaatiota kehasemalla sitä vähän. :lol2:
Juuh se oli toinen muija.Ruhli sanoi:Miten oon ihan vitun varma että oot just saman tekstin joskus aiemmin postan?
Not et sä oo tienny, että on kato semmoinen mikä ihme keiju se nyt oli siinä tuhkimo sadussa ja body keiju. Se tulee aina silloin tällöin kehumaan jotta sais hyvän motivaation puskea eteenpäin.hölkkääjä sanoi:NGV:n hyvä haltia Käväsee aina vuoden välein nostamassa NGV:n motivaatiota kehasemalla sitä vähän.
LOL!!!:lol2:Timba79 sanoi:Niin tai sitten se toivois että NGV ajais sitä salin pukkarissa huutaen "Kehu mun kehitystä, sano mua Colemaniksi!"
LOL!!!:lol2:![]()
En nyt sentää, salilla ajetaan etu-, taka- ja Hack-kyykkyä ylös ja alas ja onneksi ei edes käy ketään mun ikäisi tyttelöitä treenaamassa, mikä varmaan johtuu siitä, että karjun salilla ja huudan Light Weight BABYY aina ennen sarjaa.:lol2:
toinen tapaus:
Minä: pitäs ottaa koht kehityskuvat pakkis openii varte
Pikkusisko: no mut ethä sä oo kehittyny yhtää!
kaveri kuittas tänään ku sattu käymään ruoka-aikaan kylässä, pistelin 500g spagettia ja 400g jauhelihaa samalta istumalta napaan, tokas vaan et "miten sä voit pysyä noin laihana vaikka syöt ku elukat" sit se vielä jatko et "luulis kyl tuolla määrällä ruokaa kasvavan, mut mitä sä oikeen teet siellä salilla ku ei susta huomaa mitään muutosta."Mut nää vaan nostaa motivaatioo ku nyt on pakko saada vähä näkyvääkin aikaseks :curs: