Parhaat huomautukset

koulussa:
" mua häiritsee tuo "ronnie" kun se on niin iso".
tällä kaunis neito tarkoitti sitä että olen niiiin iso ettei se näe mun takaa.
no jouduin vaihtaa paikkaa:itku:

koulussa:
" mua häiritsee tuo "ronnie" kun se on niin iso".
tällä kaunis neito tarkoitti sitä että olen niiiin iso ettei se näe mun takaa.
no jouduin vaihtaa paikkaa:itku:

Vähä ku jaksat vedellä maasta ja kulmasoutaa ni tyttöä häirittee vielä enemmän.

ps.kaameet tulokset sul 14 vuotiaaks

treenaatko voimaa vai lihasta
ronnie

leirikoulussa:

1. ''Hölkkääjällä on lihaksia :eek:''

2. ''Vooooooiii.. Ei sitä saa kiusata ku se on niin pieeni.'' Ku mulle naurettiin ku hävisin niiiiiiiiin 6/0 pokerissa

3. Sellasessa jossain seuraleikissä mun piti jotenki päästä jonku naru ympyrän läpi joka oli pingotettu puuhun ja aika korkeella niin siinä oli jotain tyttöjä jotka siinä sitten mietti et miten mut viel sais siitä.

''Hölkkääjän nyt saa nostettua siitä vaikka yhdellä kädellä''

sit ne nosti mut :(

Tänään yksi nainen tuli nykysee hihasta ja olin, että WOOT? Noh se sanoi, että ei ollut vuoteen käyny salilla ja kun tuli takas niin kehui kehitystäni, totesin vaan, että jaahas ja kiitin. Sitten kulki loppu treeni hymy sussa sarjojen välissä.

Tein koulun kuntosalilla vatsojakoneessa koko pakalla (100kg)
ja opettaja huomasi kun meni itse tekemään että painot oli jäänyt sataan
kysyi teetkö satasella ?
Vastasin joo, teen vaan 10,10,8
opettaja vastas takaisin mulle riittää 35kg

Tän jälkeen ehdotti tekemään liikkettä puolapuilla
selkä puolapuihin päin, käsillä ylhäältä roikkuen
ja viemään jalat ylös asti, huom ylös ,ei 90 asteen kulmaan
no tein kaksi kertaa, tuntui niskassa jotain, olisin varmasti viiskin saanut jos
ei alla olisi ollut jo koneessa tehtynä vatsoja
opettaja sanoi että harva on tehnyt noin, että kovat on vatsalihakset
Lämmitti mukavasti noi kommentit :kippis1:

Tekeekö ketään vastaavaa liikettä, täytyy ens kerralla jos muistan kokeilla saisiko sen viisi:whip:

:rock: Nyt on hyvä fiivis viishän meni,
sai painaa kyl aika tosissaan
:lol2: Tuntui et olisin purassut samaan aikaan vähän kieltä

Tänään yksi nainen tuli nykysee hihasta ja olin, että WOOT? Noh se sanoi, että ei ollut vuoteen käyny salilla ja kun tuli takas niin kehui kehitystäni, totesin vaan, että jaahas ja kiitin. Sitten kulki loppu treeni hymy sussa sarjojen välissä.
Miten oon ihan vitun varma että oot just saman tekstin joskus aiemmin postan?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pikkusisko: Nois sun kädet näyttää iha hirveen isoilt....
Minä: :eek: :D
Pikkusisko: ... verrattuna jalkoihi
Minä: :jahas:

toinen tapaus:

Minä: pitäs ottaa koht kehityskuvat pakkis openii varte
Pikkusisko: no mut ethä sä oo kehittyny yhtää!

Ruhli sanoi:
Miten oon ihan vitun varma että oot just saman tekstin joskus aiemmin postan?
Juuh se oli toinen muija.

hölkkääjä sanoi:
NGV:n hyvä haltia Käväsee aina vuoden välein nostamassa NGV:n motivaatiota kehasemalla sitä vähän.
Not et sä oo tienny, että on kato semmoinen mikä ihme keiju se nyt oli siinä tuhkimo sadussa ja body keiju. Se tulee aina silloin tällöin kehumaan jotta sais hyvän motivaation puskea eteenpäin.

Timba79 sanoi:
Niin tai sitten se toivois että NGV ajais sitä salin pukkarissa huutaen "Kehu mun kehitystä, sano mua Colemaniksi!"
LOL!!!:lol2: :hyper:
En nyt sentää, salilla ajetaan etu-, taka- ja Hack-kyykkyä ylös ja alas ja onneksi ei edes käy ketään mun ikäisi tyttelöitä treenaamassa, mikä varmaan johtuu siitä, että karjun salilla ja huudan Light Weight BABYY aina ennen sarjaa.:lol2:

LOL!!!:lol2: :hyper:
En nyt sentää, salilla ajetaan etu-, taka- ja Hack-kyykkyä ylös ja alas ja onneksi ei edes käy ketään mun ikäisi tyttelöitä treenaamassa, mikä varmaan johtuu siitä, että karjun salilla ja huudan Light Weight BABYY aina ennen sarjaa.:lol2:

Kuka sanoi että sen akan pitäisi sun ikänen olla? Vanhempi osaa jo temput paremmin. :hyper:

En tiedä, onko nää nyt huomautuksia, mutta nää ovat tänä syksynä huvittaneet (vähintään hymyä on pukannut ja naurua pitänyt pidätellä):

1) Pari 8lk oppilasta (poikaa) kysyi "Paljo nää penkkaat?". Vastasin. Nää silmät pyöreinä "Nii paljo!!!", minä "No ei se ny tän kokoselle ja näin kauan reenanneelle oo paljoo, aika keskinkertasta.". Sitten myöhemmin (välissä neuvoin muita oppilaita), kun ko jannut näin, niin siellä tohkeissaan jänniteltiin habaa ja vertailtiin palaa. :D

2) Pidin lyhyen perusneuvonnan punttireenin alkeista muutamille tyypeille. Muuten heillä meinasi (taas) olla vaikeaa keskittyä ja kuunnella, sekä jopa itse reenata, mutta sitten kun siinä ohimennen kiskaisin kuusi toistoa maastanostoa 130kg:lla, niin jätkät seurasivat hiiren hiljaa ja kun joku koetti jotain kommentoida kesken, niin joku muu siihen äsähti nopiasti "Turpa kii ny, katotaan!". Ja taas piti vakuutella, ettei ko suoritus todellakaan ole mun kokoiselle ja reenitaustaiselle jannulle juuri alkulämmittelyä kummempaa, enkä mä myöskään ole mitenkään erityisen lihaksikas enkä vahva. Vaikutti siltä, etteivät vakuuttelut oikeen uponneet. :D

3) Kakkosessa mainitut jannut pitivät aivan kauheen uskomattomana suorituksena neljää leukaa 20kg lisäpainolla (siinä sivussa ohimennen kiskasin kesken neuvonnan). Ja taas iivili joutui latelemaan saman litanian reenitaustasta ja siitä, miten he pääsisivät ihan samaan noin 2-3-v ajassa, jos haluaisivat. Koetin rohkaista ja kannustaa sillä kommentilla, mutten tiedä oikeen, onnistuinko.

4) Justiin tänään kävelin ruokalasta poispäin, eellä meni pari oppilasta. Toinen levitti käsiään ja pyrki näyttämään PALJON isommalta, haki koomista efektiä suorastaan. Minä siihen "Ei oikeen pala näy noin paksun hupparin alta.". :lol2:

On nää niin hauskoja palleroita monesti. :)

Ainiin! Muuan fiksu maalaispoika jopa kysyi, et paljo mää maastanostan. :eek: Eikä ees ihmetellyt tulostani, kuten ei ole syytäkään.

Hyvä Iivili! Todennäköisesti menee opetuksetkin perille paremmin kun pojatkin jaksaa kuunnella suunsoittamisen sijasta. :)

kaveri kuittas tänään ku sattu käymään ruoka-aikaan kylässä, pistelin 500g spagettia ja 400g jauhelihaa samalta istumalta napaan, tokas vaan et "miten sä voit pysyä noin laihana vaikka syöt ku elukat" sit se vielä jatko et "luulis kyl tuolla määrällä ruokaa kasvavan, mut mitä sä oikeen teet siellä salilla ku ei susta huomaa mitään muutosta." :nolo: Mut nää vaan nostaa motivaatioo ku nyt on pakko saada vähä näkyvääkin aikaseks :curs:

kaveri kuittas tänään ku sattu käymään ruoka-aikaan kylässä, pistelin 500g spagettia ja 400g jauhelihaa samalta istumalta napaan, tokas vaan et "miten sä voit pysyä noin laihana vaikka syöt ku elukat" sit se vielä jatko et "luulis kyl tuolla määrällä ruokaa kasvavan, mut mitä sä oikeen teet siellä salilla ku ei susta huomaa mitään muutosta." :nolo: Mut nää vaan nostaa motivaatioo ku nyt on pakko saada vähä näkyvääkin aikaseks :curs:

mul kans kaverit ihmettelee aina koulus/kotona tuota mun ruuan määrää mitä syön.. kilon satseja menee iha hyvi alas :) Sitte aina sillo tällö kyselee painoa ja sanon vaik 110kg, ne vaa "ei stna et voi painaa niin paljoa" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom