Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, meneeköhän se sittenkään aina niin, että totuus kuuluu lapsen suusta?![]()
![]()
1) Pari 8lk oppilasta (poikaa) kysyi "Paljo nää penkkaat?". Vastasin. Nää silmät pyöreinä "Nii paljo!!!", minä "No ei se ny tän kokoselle ja näin kauan reenanneelle oo paljoo, aika keskinkertasta.". Sitten myöhemmin (välissä neuvoin muita oppilaita), kun ko jannut näin, niin siellä tohkeissaan jänniteltiin habaa ja vertailtiin palaa. :D
2) Pidin lyhyen perusneuvonnan punttireenin alkeista muutamille tyypeille. Muuten heillä meinasi (taas) olla vaikeaa keskittyä ja kuunnella, sekä jopa itse reenata, mutta sitten kun siinä ohimennen kiskaisin kuusi toistoa maastanostoa 130kg:lla, niin jätkät seurasivat hiiren hiljaa ja kun joku koetti jotain kommentoida kesken, niin joku muu siihen äsähti nopiasti "Turpa kii ny, katotaan!". Ja taas piti vakuutella, ettei ko suoritus todellakaan ole mun kokoiselle ja reenitaustaiselle jannulle juuri alkulämmittelyä kummempaa, enkä mä myöskään ole mitenkään erityisen lihaksikas enkä vahva. Vaikutti siltä, etteivät vakuuttelut oikeen uponneet. :D
3) Kakkosessa mainitut jannut pitivät aivan kauheen uskomattomana suorituksena neljää leukaa 20kg lisäpainolla (siinä sivussa ohimennen kiskasin kesken neuvonnan). Ja taas iivili joutui latelemaan saman litanian reenitaustasta ja siitä, miten he pääsisivät ihan samaan noin 2-3-v ajassa, jos haluaisivat. Koetin rohkaista ja kannustaa sillä kommentilla, mutten tiedä oikeen, onnistuinko.
Tein koulun kuntosalilla vatsojakoneessa koko pakalla (100kg)
ja opettaja huomasi kun meni itse tekemään että painot oli jäänyt sataan
kysyi teetkö satasella ?
Vastasin joo, teen vaan 10,10,8
opettaja vastas takaisin mulle riittää 35kg
Tän jälkeen ehdotti tekemään liikkettä puolapuilla
selkä puolapuihin päin, käsillä ylhäältä roikkuen
ja viemään jalat ylös asti, huom ylös ,ei 90 asteen kulmaan
no tein kaksi kertaa, tuntui niskassa jotain, olisin varmasti viiskin saanut jos
ei alla olisi ollut jo koneessa tehtynä vatsoja
opettaja sanoi että harva on tehnyt noin, että kovat on vatsalihakset
Lämmitti mukavasti noi kommentit :kippis1:
Tekeekö ketään vastaavaa liikettä, täytyy ens kerralla jos muistan kokeilla saisiko sen viisi:whip:
Niin no kieltämättä osaavatkin ainuita temppuja joita tarvitsen onkin varmistus vapaalla painoilla tehdyissä liikkeissä, pakkotoistoja ja muita erikoistekniikoita, hitsi kumppanihan on kätevä jos sitä kiinostaa treenata, jos ei niin ei siitä oo mulekkaan mitään iloa.Timba79 sanoi:Kuka sanoi että sen akan pitäisi sun ikänen olla? Vanhempi osaa jo temput paremmin.![]()
telinevoimistelussa oli noita samoja puolapuussaa tehtäviä liikkeitä ja tehtiin yli 20 sarjoja.
Niin no kieltämättä osaavatkin ainuita temppuja joita tarvitsen onkin varmistus vapaalla painoilla tehdyissä liikkeissä, pakkotoistoja ja muita erikoistekniikoita, hitsi kumppanihan on kätevä jos sitä kiinostaa treenata, jos ei niin ei siitä oo mulekkaan mitään iloa.
Kyl niitä nussimislihaksiakin pitää joskus treenata etteivät sitten petä kun on paljon painamista. Ja siihen hommaan kokenut vanhempi nainen on helvetin hyvä kouluttaja.![]()
Ja minähän niitä en treenaa vielä pitkään pitkään aikaa, ellei potaukseen tule joku uusi poseeraus jossa noita tarvitaisiin ja tämä on kyllä todella epätodenäköistä, mutta hei voittihan Jay Ronnien joten kaikki voi olla maholista.timse sanoi:Kyl niitä nussimislihaksiakin pitää joskus treenata etteivät sitten petä kun on paljon painamista. Ja siihen hommaan kokenut vanhempi nainen on helvetin hyvä kouluttaja.![]()
Ja minähän niitä en treenaa vielä pitkään pitkään aikaa, ellei potaukseen tule joku uusi poseeraus jossa noita tarvitaisiin ja tämä on kyllä todella epätodenäköistä, mutta hei voittihan Jay Ronnien joten kaikki voi olla maholista.
Suosittelen. Ku tykität lähetyssaarnaajasta nii vatsat saa kovaa kyytiä staattisessa muodossa ! :lol2:
Mulla on kuulemma hyvä perse...tosin sanojana oli humaltunut naishenkilö, joten epäilemättä tällä asialla oli vaikutusta kommenttiin.
Eli olisit otetumpi selvinpäisen miehen kommentista?
Naisethan juuri kertovat päissään mitä oikeasti ajattelevat.
Tai sitten ne vain sanovat, mitä sylki suuhun tuo.Naisethan juuri kertovat päissään mitä oikeasti ajattelevat.
Siis en kuitenkaan sano, ettenkö uskoisi Viitsun takamuksen olevan hyvä. Tästä kun ei ole havaintoa.![]()