Parhaat huomautukset

Kaveri (ei käy salilla) päätti kehua... "sä oisit tosi hyvässä kuosissa, jos sun muu kroppa ois yhtä timmi ku käsivarret!" Ja ton piti olla kohteliaisuus....?:wall:

1) Pari 8lk oppilasta (poikaa) kysyi "Paljo nää penkkaat?". Vastasin. Nää silmät pyöreinä "Nii paljo!!!", minä "No ei se ny tän kokoselle ja näin kauan reenanneelle oo paljoo, aika keskinkertasta.". Sitten myöhemmin (välissä neuvoin muita oppilaita), kun ko jannut näin, niin siellä tohkeissaan jänniteltiin habaa ja vertailtiin palaa. :D

2) Pidin lyhyen perusneuvonnan punttireenin alkeista muutamille tyypeille. Muuten heillä meinasi (taas) olla vaikeaa keskittyä ja kuunnella, sekä jopa itse reenata, mutta sitten kun siinä ohimennen kiskaisin kuusi toistoa maastanostoa 130kg:lla, niin jätkät seurasivat hiiren hiljaa ja kun joku koetti jotain kommentoida kesken, niin joku muu siihen äsähti nopiasti "Turpa kii ny, katotaan!". Ja taas piti vakuutella, ettei ko suoritus todellakaan ole mun kokoiselle ja reenitaustaiselle jannulle juuri alkulämmittelyä kummempaa, enkä mä myöskään ole mitenkään erityisen lihaksikas enkä vahva. Vaikutti siltä, etteivät vakuuttelut oikeen uponneet. :D

3) Kakkosessa mainitut jannut pitivät aivan kauheen uskomattomana suorituksena neljää leukaa 20kg lisäpainolla (siinä sivussa ohimennen kiskasin kesken neuvonnan). Ja taas iivili joutui latelemaan saman litanian reenitaustasta ja siitä, miten he pääsisivät ihan samaan noin 2-3-v ajassa, jos haluaisivat. Koetin rohkaista ja kannustaa sillä kommentilla, mutten tiedä oikeen, onnistuinko.

Pistä nyt perkele kuvia tai tuloksia vaikka privaan. Taidat olla ainoa vanhan liiton palstalaisista jotka eivät tuloksillaan ole vielä leveilleet :thumbs:
Kuitenkin juttujen tietotaso on sitä luokkaa että jotain on tehty oikein ja pitkään.

Jees! Isäpappa kännisä tokas että "susta ei tuu koskaan miestä, eikä varsinkaan voimamiestä" Kännissähän tulee simmosta sanottua mitä ei selvinpäin uskalla sanoo. Elikkä näillä mennää :rock:

Onskan kanssa samaa mieltä, kännissä ihmiset sanovat usein suoraan mitä ajattelevat eivätkä turhaan siloittele mielipiteitään. Tämän totesin kun kantelin umpijurrissa olevaa appiukkoa. Tuumasi mies siinä kun retuuttelin hellästi häntä kohti sänkyä, että "mie oon aina luullu että sie oot heikko, mutta ethän sie olekkaan!" Kyllähän se vähän hymyilytti, eipä sillä, koko tilanne oli jotenkin helvetin koominen kaikkiaan.

Tein koulun kuntosalilla vatsojakoneessa koko pakalla (100kg)
ja opettaja huomasi kun meni itse tekemään että painot oli jäänyt sataan
kysyi teetkö satasella ?
Vastasin joo, teen vaan 10,10,8
opettaja vastas takaisin mulle riittää 35kg

Tän jälkeen ehdotti tekemään liikkettä puolapuilla
selkä puolapuihin päin, käsillä ylhäältä roikkuen
ja viemään jalat ylös asti, huom ylös ,ei 90 asteen kulmaan
no tein kaksi kertaa, tuntui niskassa jotain, olisin varmasti viiskin saanut jos
ei alla olisi ollut jo koneessa tehtynä vatsoja
opettaja sanoi että harva on tehnyt noin, että kovat on vatsalihakset
Lämmitti mukavasti noi kommentit :kippis1:

Tekeekö ketään vastaavaa liikettä, täytyy ens kerralla jos muistan kokeilla saisiko sen viisi:whip:

telinevoimistelussa oli noita samoja puolapuussaa tehtäviä liikkeitä ja tehtiin yli 20 sarjoja.

Timba79 sanoi:
Kuka sanoi että sen akan pitäisi sun ikänen olla? Vanhempi osaa jo temput paremmin. :hyper:
Niin no kieltämättä osaavatkin ainuita temppuja joita tarvitsen onkin varmistus vapaalla painoilla tehdyissä liikkeissä, pakkotoistoja ja muita erikoistekniikoita, hitsi kumppanihan on kätevä jos sitä kiinostaa treenata, jos ei niin ei siitä oo mulekkaan mitään iloa.

Niin no kieltämättä osaavatkin ainuita temppuja joita tarvitsen onkin varmistus vapaalla painoilla tehdyissä liikkeissä, pakkotoistoja ja muita erikoistekniikoita, hitsi kumppanihan on kätevä jos sitä kiinostaa treenata, jos ei niin ei siitä oo mulekkaan mitään iloa.

Kyl niitä nussimislihaksiakin pitää joskus treenata etteivät sitten petä kun on paljon painamista. Ja siihen hommaan kokenut vanhempi nainen on helvetin hyvä kouluttaja. :)

Mulla on kuulemma hyvä perse...tosin sanojana oli humaltunut naishenkilö, joten epäilemättä tällä asialla oli vaikutusta kommenttiin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
timse sanoi:
Kyl niitä nussimislihaksiakin pitää joskus treenata etteivät sitten petä kun on paljon painamista. Ja siihen hommaan kokenut vanhempi nainen on helvetin hyvä kouluttaja. :)
Ja minähän niitä en treenaa vielä pitkään pitkään aikaa, ellei potaukseen tule joku uusi poseeraus jossa noita tarvitaisiin ja tämä on kyllä todella epätodenäköistä, mutta hei voittihan Jay Ronnien joten kaikki voi olla maholista.

Ja minähän niitä en treenaa vielä pitkään pitkään aikaa, ellei potaukseen tule joku uusi poseeraus jossa noita tarvitaisiin ja tämä on kyllä todella epätodenäköistä, mutta hei voittihan Jay Ronnien joten kaikki voi olla maholista.

Suosittelen. Ku tykität lähetyssaarnaajasta nii vatsat saa kovaa kyytiä staattisessa muodossa ! :lol2:

Ei toi nyt niin läppää ole toi kuntoilupuoli. Ihan hyvää aerobista seksi on kaiken muun kropalle hyvän lisäksi, ja kyllä siitä vatsalihakset saa kipeiksi kun tosissaan painaa menemään. Onhan tosta kaikennäköstä tutkimustakin.
( ja jos joku tekee uusia niin täällä vapaaehtoinen ;) )

Ja NGV: raamatussakin kehotetaan mieluummin kylvämään siemenensä porton syliin kuin maahan. Mä tulkitsisin sen näin: "Ei kannata pelkästään runkata, kun niitä himoja kumminkin on, pidä hauskaa, mutta ole edes vähän ihmisiksi" ton ikäsenä kun pitää muutenkin 5 kertaa päivää hakata tattiin niin hyvähän se olisi joku kuoropimu itelleen pokata.

Mutta en mä mikän raamatun tulkitsija olekaan :piis:

Ettei tehdä tästä pelkästään k-18 aluetta niin kai sitä jotain kommentteja eiliseltä voi laittaa:

1.Juoppo: "Shaanko mä kysyä vedäksä aamupalalla muutakin kun kaurapuuroa". Omaperäistä, tuota ei usein kuulekaan :rolleyes:

2.Joku ukko muijansa kanssa baarin pihalla kenen kanssa hetken heitin hetulaa: "Oletpas iso mies. mahdutkohan edes ovesta sisään. No, mahtuhan se." Jälleen omaperäistä.

3.Random-ukko: "Kauhee selkä". Originaalia.

4.Oma kaveri: "Vaikka sulla vähän paino onkin pudonnu, ni puolet ainaki lähteny hartioista". Tämä oli kerrankin rehti kommentti, saisi Hulkinkin hyvälle mielelle :)

Mulla on kuulemma hyvä perse...tosin sanojana oli humaltunut naishenkilö, joten epäilemättä tällä asialla oli vaikutusta kommenttiin.

Eli olisit otetumpi selvinpäisen miehen kommentista?

Naisethan juuri kertovat päissään mitä oikeasti ajattelevat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom