Parhaat huomautukset

Heitettiin kerrostalon pihassa kaverien kanssa läppää ja naurettiin melko kovaan ääneen lauantai-iltana. Kadun toisella puolella kävelevät kaksi keski-ikäistä miestä ilmeisesti provosoituu tästä ja toinen päättää sit huutaa: "TIEDÄTTEKÖ MITÄ ON PANEMINEN!?".

"No?", vastasin sitten tähän alkumiehen riidanhakuiseen kysymykseen.
"KERRO SINÄ KUN OON NOIN VIISAS!", kuului perin naseva kommentti heti perään.
"Hehe, en mä oo", naureskelin siinä sit.
"VITUT TOMMOSILLE KESKENKASVUSILLE KLOPEILLE MITÄÄN VIITTI SANOA", sanoi tämä yön ritari ja katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.

Kundit oli siis jotain 40-50-vuotiaita.

Eilen uuden työpaikan pomon kyydissä (kimppakyyti töihin ja pois) alko tämä kyselemään, että "urheiletkos paljonkin? siis salillahan tietysti käyt, mutta mitään muuta?" :rolleyes:

Minä en löydä neulepuikkoa heinäsuovasta.

lääkärissä tuli käytyä ja sitä normaali paskaa sai taas ylipainoinen blösökin kuulla. lääkäri: paita pois kuunnellaan keuhkot, hengitä. joo, paita päälle jonka aikana ne tärkeimmät kyssärit sitten tulikin. harrastat kehonrakennusta. minä: en harrasta. lääkäri: käytätkö hormooneja. minä : en käytä: lääkäri: joo nämä asiat on tärkeä tietää. minä: joo. lääkäri: kirjoitan sulle respan valmiiksi jos sattuu, että kokeista jotain löytyy, oot sen verran iso mies että laitetaan kunnon annos minä: joo. lääkäri: kyllä se iso mieskin yskii, mutta jos keuhkokuume on niin se lannistaa isommankin miehen. minä: joo ja mielessä ajattelin että vittu mikä :david::)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eräs kaveri, joka itsekin ihan hyvässä lihassa on, vaikka ei salilla ilmeisesti enää kovin aktiivisesti käykään, kysyi, kun huomasi, että lihakseni on kasvanut ja olen alkanut käymään salilla, että "käytätsä niitä aineita, joita sun kaapissa on?". Oli sitten vähän vaivautuneena selitettävä, että "joo kyllähän sitä palautusjuomaa tulee otettua" (kaveri siis ilmeisesti joskus käydessään nähnyt tuon pussin). Voi olla, että kaveri tarkoitti juuri tuota palautusjuomaa, mutta ehkei tuo "aineita" ole kovin hyvä sanavalinta, kun porukkaa on ympärillä enemmänkin, varsinkin kun menivät aika hiljaiseksi tuossa vaiheessa. :)

Jotain kommentteja on kyllä tulla, tässä pari:

Ajauduin keskusteluun puolitutun vanhemman kylänmiehen kanssa, joka siinä sitten sano niitänäitä-juttelun lomassa että: "näytät olevan aika kovassa kunnossa, reenaatko paljonkin?" Ite siinä sitten hyvilläni mutta asiaankuuluvasti(?) vähätellen että "Joo-o khyyllähän sitä välillä tulee vähän joo..." Kaveri katkas lauseen ja hyvät fiilikset kommentilla: "Niin mitä sä reenaatkaan, jotain lentopalloa vai?"

Toinen vastaava tapahtu kun olin käymässä sukulaisten luona. Juttelin siinä joidenkin serkkujen kanssa ja eno oli kanssa samassa huoneessa istuskelemassa. Serkut kun lähti jonnekkin niin eno kommentoi että "Sullahan on kädet yhtä paksut kun jalat." En oikeen tiedä vieläkään oliko se kohteliaisuus vai pelkkää vittuilua.

Yks kommentti, joka on päällimmäisenä mielessäni:

Oltiin parhaan kaverini kanssa menossa johonkin autolla ja sit mulla sattu olemaan joku vanhempi paita päällä, joka vähän kiristi ja puristi. No, sit kaveri vaan tokas että "vittu ku tyypin rintalihakset ihan hyppii silmille". :lol2: tuo aina lämmittää mieltäni :thumbs:

No sitten muistan, ku ostin ekaa kertaa lisäprotua, niin isä vaan tuumas että "kait tuo jauhe on ihan laillista" :D ymmärtääkseni tälläisiä "onks toi jotain hormoonia" -tyylisiä juttuja on sattunut muillekin?

No sitten muistan, ku ostin ekaa kertaa lisäprotua, niin isä vaan tuumas että "kait tuo jauhe on ihan laillista" :D ymmärtääkseni tälläisiä "onks toi jotain hormoonia" -tyylisiä juttuja on sattunut muillekin?

Joo kyllä kun ekoja kertoja ostin lisäprotua niin mamma tuli kans kyseleen, että mitä hormooneja oot ostanu, ja noitten käyttöön pitää sitten joku raja laittaa, ettei käy terveyden päälle. Ja nyt kun ostin creaa ja sitä mökillä mehuun sekottelin aamupalapöydässä, niin äiti sanoo:"Bravo, Eikö oiskin kiva sanoo että on puhdas urheilija?!" Ja mummo katto :eek: ja luulee vieläkin että käytän jotain hormooneja... :rolleyes:

yleensä ne parhaat kommentit tulee vanhemmilta. jotkut saattaa järkyttyä jostain 40cm kädestä.....:D
no täytyy ymmärtää. silloin kun arska oli vielä isoin ei oltu totuttu colemaneihin ja warreneihin:)

hei, sillon ku Arska oli isoin niin Arska oli ihan :eek: iso. Ilman vertausta Colemaniin tahi sen kanssa. haloo.

Yleensä olen suomentanut noita kollegoiden kommentteja, mutta pistetään nämä ihan originaaleina:

Nousin tuossa viime viikolla bussiin suoraan treenin jälkeen, ja ekalla rivillä istui aasialainen tuttu nainen. Heti tervehdyksen jälkeen hän laukoi: "You look very tight!"

Meikäläisen ilme oli vissiin niin pöllähtänyt että koko bussi räjähti nauramaan. Noloa. Mutta en todellakaan ole tottunut kuulemaan moisia kommentteja...

Tällä viikolla sama nainen juna-asemalla: "You are very strong!" Minä sitten taas nolona yritin sopertaa jotta pikkupoikia tässä vielä ollaan, niin eikös toinen nainen (ukrainalainen) vieressä katso mua pitkään ja toteaa: "Somewhere inside there, or what?"

Sikäli nämä ovat hassuja, kun oikeasti olen surkea rääpäle 41 sentin hanskoineni. -> Hiukan Offtopic, mutta asiaa viistäen: Vaimo aina valittaakin että olen käänteisesti anorektinen, kun aina peiliin katsoessa itkettää tikkujalat ja tikkukädet, mutta vaimo puhuu "ruhosta" ja "köntistä"...

Kommentteja on ehkä ne non-verbaalisetkin ilmaisut. Viime kesä oli ensimmäinen kesäni treenaamisen aloittamisen jälkeen. Huomasin että joskus tytöt vilkuilivat "salaa" muotojani ja puhuessaan minulle... aivan kuten itselle on käynyt, kun yrittää katsoa nättiä tyttöä silmiin mutta silmät karkailevat joskus muualle :D

Hassultahan se tuntuu ku ei ole tottunut moiseen uteliaisuuteen :)

lääkärissä tuli käytyä ja sitä normaali paskaa sai taas ylipainoinen blösökin kuulla. lääkäri: paita pois kuunnellaan keuhkot, hengitä. joo, paita päälle jonka aikana ne tärkeimmät kyssärit sitten tulikin. harrastat kehonrakennusta. minä: en harrasta. lääkäri: käytätkö hormooneja. minä : en käytä: lääkäri: joo nämä asiat on tärkeä tietää. minä: joo. lääkäri: kirjoitan sulle respan valmiiksi jos sattuu, että kokeista jotain löytyy, oot sen verran iso mies että laitetaan kunnon annos minä: joo. lääkäri: kyllä se iso mieskin yskii, mutta jos keuhkokuume on niin se lannistaa isommankin miehen. minä: joo ja mielessä ajattelin että vittu mikä :david::)

Neutri on helppo potilas! :hyper: Lääkärillehän kaikki punttaus on kehonrakennusta ja joillekin ne heraproteiinit on niitä hormooooneja. Mahtanu lääkäri raapia korvallistaan jälkeenpäin. Sanelukoneeseen: "Potilas kamala lihasvuori, ei myönnä treenanneensa eikä mitään ottaneensa."

Itse olin joskus keuhkoputkentulehduksen takia lekurilla. Paitaa tietysti pois ja keuhkot kuunteluun.

Lekuri: "Harrastat painonnostoa?"

Minä "Joo, tai siis ihan punttitreeniä...?"

Lekuri: "Käytätkö mitään sellaisia lisäravinteita?"

Minä: "No nyt otan heraproteiinia ja kreatiinia."

Lekuri: "Ne on vaarallisia sellaiset, menee nuoren miehen terveys pilalle. Sekottavat hormooonitoiminnan."

Minä: "WTF???!!!"

:rolleyes:

Eräs tyttö sanoi tälleen:
- Hitsi, sulla on leveet hartiat!

Kuluu ehkä puoli tuntia, kyseisen tytön sisko tulee paikalle:
- Sinulla on järkyttävän leveät hartiat!

Kyllä tuntu hyvältä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom