Parhaat huomautukset

lukiossa kun ei porukat vielä kaikkia hemmoja tiedä, niin yksi puolituttu kaveri istui vieressä. katseli kättäni siinä ja totesi : käytäkkö sä steroideja :jahas:

Tuossa eilen eräissä kekkereissä joku tyttö katseli puhelintani. Huomasi sitten taustakuvana olevan kuvan Arnoldista ilman paitaa ja ihmetteli sitä. Sanoin siihen että "Meikähän se siinä ilman paitaa". Tyttö kokeili haukkariani ja sano "noh, ehkä vielä joku päivä" :D

Hyviä juttuja täs threadis :D

Yleisimmin saa kuulla:

"Sä oot lihonnut" -Sukulaiset/kaverit

"Sä oot laihtunut" -Sukulaiset/kaverit

"Käytäksä huumeita?" -Äiti

"Älä läträä niiden hormonien kanssa (proteiini)" -Äiti

"Jos ostan sulle housut, niin minkä kokoiset niiden pitäisi nykyään olla?" -Äiti

Noille äipän jutuille saa aina nauraa kunnes menee hermot..

Mutta yx mikä on jäänyt mieleen, oli entisessä työpaikassa:

Pyysin yhtä toimiston tyttö tulemaan katsomaan mun kättä,
laitoin sitten sormen kyynärtaipeeseen, heiluttelin kättä ylös ja alas ja sanoin "kato, suonet pullistuu, katoaa, pullistuu katoaa.."

Työkaveri siihen että: "Kauheeta, miten ne nyt tollai tekee, pitäisiköhän sun mennä näyttämään niitä lääkärille?".

Ei nyt varsinainen huomautus, mutta menköön. Kesällä olin treenaamassa takareisiä ja siinä sitten koukistuksia maaten tehdessäni joku random tyyppi tuli tarjoutumaan, että hän voi kyllä auttaa jos tahdon tehdä pakkotoistoja. :rolleyes: Kuulosti kieltämättä hieman erikoiselta tarjoukselta. :jahas:

Tämä syväanalyysi eräältä kaveriltani, humalapäissään:

"On kahdenlaisia ihmisiä, jotka reenaa. Tommosia sunlaisia ja sitten läskejä".

Jooh...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Äitini eno, 86 vuotias veteraani kysyi minulta kerran, että vieläkö harrastat urheilua, tosin hän kyseli sitä aina? Sanoin, että tuo salilla käynti vei voiton. Siihen hän sanoi: Se on hyvä, tosi hyvä! Se on mies millä on paksut kädet, vahvat sormet, leveät hartiat ja iso selkä. Voimaakin pitää olla! Kuuntelin innoissani, ja hän on ainut kuka tuon on suoraan sanonut, ja noin vanha vielä! Ei salia ikinä nähnytkään, mut jumalauta on ollu iso ja vahva ukko nuorena! Tuli semmonen fiilis, että pitää päästä salille heti. Häntä jos jota, tulen kunnioittamaan aina!

Äiti-"lopeta jo tuo jahojen syönti,sulla on käret kohta niinku laron ovet" ,vaikka ne on 38cm narut :lol2: ,niin ja perään heitti mene kääntämään kukkapenkki siinä saat lihaksia :D

Aloin tänään nostaan piirtoheitintä lattialle skolessa, niin se koko yläosa jäi mulle käteen laseineen päivineen. :eek:

Sitten kehotettiinkin rajoittamaan salilla käyntiä. :D

kaverin tyttöystävä tuijottaa pitkään ihmeellisen näkösenä...
minä: sekootkos??
kaverin muija: vähän sul on leveet olkapäät :eek:
minä: öh no jaa (hämmennyin)

tyttöystävä kaverille: vähän sul on ihmeellisii kavereita, yhel on oranssit hiukset, yks on kananlihalla kokoaja (tjsp.) ja tol yhel on leveet olkapäät

pisti kyllä hymyilyttämään :D

tää on loistava threadi ,saa aina repeillä :piis:

Oli joku lakikurssi tos scholes
ja opettaja kysy että milloin työsopimus ei ole käytössä.
Vastasin että jos esim. on jokin marjanpoimija
Opettaja: Niin tai vaikka joku kehonrakentaja
Ilme kun se sano ton oli näkemisen arvoinen :D

Ai ai kun oli upee kuittaus opelta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom