Parhaat huomautukset

Ehkä se tarkotti isäänsä ;)

No en tiedä mut mieti kun oot just kytkemässä jossai jakokaapilla niin yhtäkkiä tulee tollanen älytön kommentti?? Ehkä mun työasento jotenki provosoi sitä sanomaan sen :)

mä taas meinasin kuolla nauruun kerran kun paarin etu ovel oli joku invaliidi pyörätuolis ja tuumas meille siinä kun käveltiin paariiin, et on pojat tainu syödä vähän BANAANIA.... vieläkin naurattaa...

Treenin jälkeen menin venyttelemään ja näin Hokkasen siinä. Noh tietty siinä juteltiin niitä ja näitä sitten se totesi, että olivat Tolosen kanssa puhuneet kuinka mulla on motivaatiota ja treenaan kuulemma oikein ja kovaa ja kehitystäkin olisi tullut. Kyllä sydäntä lämmitti kun kuulin tuon, jaksoi tehdä kovempaa loppu aerobisen.

Kaipa tää tähän ketjuun kuuluu...

Tänä aamuna yksi keittiöhenkilökuntaan kuuluva tumma nainen kanttiinissa pysäytti mut ja kysyi kuinka usein käyn salilla. Vastasin että ma-ke-pe, jolloin hän kysyi että voinko auttaa häntä treenaamaan. Pakkohan siinä oli hölmistyneenä vastata myöntävästi, ja poistuessani sitten paikalta hän alkoi tanssia ja laulaa työkavereidensa keskellä: "Minäpä saan treeniopetusta, minäpä saan treeniopetusta!"

Hauskoja nämä kulttuurierot!

Pojat, pojat! Olen varattu mies! Tää pysyy nyt puhtaasti professionaalisena.

Ei silti, SJMV ja reiden loitontajat mullekin tuli ekana mieleen.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kävin porukoilla saunomassa ja isä sanoi saunassa miten on tullut paljon lihasta :) Ja saunan jälkeen kun ilman paitaa posettelin niin äiti kehui miten olen lihaksikas :)

yleensä ne parhaat kommentit tulee vanhemmilta. jotkut saattaa järkyttyä jostain 40cm kädestä.....:D
no täytyy ymmärtää. silloin kun arska oli vielä isoin ei oltu totuttu colemaneihin ja warreneihin:)

Pojat salilla senoi että yläkroppa kasvanut kovasti kesän aikana. No kai sitä varmaan pitäs yrittää lähiviikkoina saada aikaiseksi ottaa kuvia ja todeta että onko sitä jotain tapahtunu vai ei. Mutta ainahan tuollainen antaa hyvän mielen ja motivoi eteenpäin.

yleensä ne parhaat kommentit tulee vanhemmilta. jotkut saattaa järkyttyä jostain 40cm kädestä.....:D
no täytyy ymmärtää. silloin kun arska oli vielä isoin ei oltu totuttu colemaneihin ja warreneihin:)

No joo, mutta ei Arskalla mikään 40cm-puikko ollut :D

No joo, mutta ei Arskalla mikään 40cm-puikko ollut :D

Eikös ollu 58? nykyisin on parhailla yli 60cm eikös? ainakin colemanilla ja savolaisella oli. En oo ihan varma mutta kuiteski.

Miettikää että jos sulla on vaikka 60cm jalan ympärysmitta niin niillä lähtee sellainen tuosta olkapäästä:D

yks muija ehdotti kerran, että mun täytyis mennä tv-shoppiin töihin niihin kuntoiluvälinemainoksiin.

Johon meikä: joo-opa joo.. siihen ennen- vai jälkeen-osaan?

Eikös ollu 58? nykyisin on parhailla yli 60cm eikös? ainakin colemanilla ja savolaisella oli. En oo ihan varma mutta kuiteski.

Miettikää että jos sulla on vaikka 60cm jalan ympärysmitta niin niillä lähtee sellainen tuosta olkapäästä:D

Pakko nussia pilkkua. Ovatko Coleman ja Savolainen yhdessä tässä parhaiden kastissa? :D

Colemanin käsi oli ainakin viimeisimmän (tai toiseksi viimeisimmän) FLEXin mukaan 23". Mikä lienee 58.4cm.

Kai nuo yli 60cm kädet on lähinnä Valentinon ja hänen seuraajiensa "pyssyjä".

Edit: Tai no miksi ei niitäkin varmasti olisi noita huippuja tuollaisilla käsillä.
Mutta tuossa ainakin Ronnien käsistä jotain...

ronnien käsi on varmaan kisoissa tuon verran. cutlerilla omien sanojen mukaan 22" kisoissa ja offilla n,25". ruhl menee samaan kastiin eli kyllä noilla tän päivän huipuilla reilusti yli 60cm hanska on kisojen ulkopuolella.

Pakko nussia pilkkua. Ovatko Coleman ja Savolainen yhdessä tässä parhaiden kastissa? :D

Colemanin käsi oli ainakin viimeisimmän (tai toiseksi viimeisimmän) FLEXin mukaan 23". Mikä lienee 58.4cm.

Kai nuo yli 60cm kädet on lähinnä Valentinon ja hänen seuraajiensa "pyssyjä".

Edit: Tai no miksi ei niitäkin varmasti olisi noita huippuja tuollaisilla käsillä.
Mutta tuossa ainakin Ronnien käsistä jotain...

ei ei ei.. kunhan vain mainitsin iso kätisiä heeboja. niin ja onhan se tosiaan eri asia milloin sen mittaa... saahan joku coleman vaikka metrin käden kun lihoo sellaiset 200 kiloa:D

Intissä on tullu paljon kaikennäköstä kommenttia, vaikka yksikössä on paljon isompiakin korstoja.
Eilen tuli aika yllättävä heitto :D .

Muuan alikeisari tuli tuvan ovelle:
alik: Suortti, haluatko appelsiinin?
mä: ...öö
alik: ...saat vähän protskuu
mä: no joo, kiitos :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom