Parhaat huomautukset

Olin tässä yhden tytön tykönä kylässä ja matkassa oli heraa sheikkerissä. Illan päälle kun päätin sen sitten vetäistä ettei tarvii kataboliassa treffailla niin tytön kommentti siihen oli "Proteiinijuoma?! Kuka nyt niitä juo."

Vanha opiskelukaveri soitteli ja kyseli kuulumisia. Oli käynyt "salaa" puntilla jo pitemmän aikaa ja kehui että on varmaan saanut meikäläisen penkkituloksessa jo kiinni. Vastasin, että "otat siis sarjaa 140 kilolla?"

*hiljaisuus*

"S**tanan doupattu härkä!" :D

Spontaanit reaktiot on parhaita.

Yksi tyttö puolestaan tokaisi uimarannalla: "Vähänkö sun selässä on pinta-alaa!"

Motivoivimpia kommentteja on kuitenkin treenikavereiden tokaisut kuumesairauden ja laiskotteluperseilyn jälkeen. "Oot kutistunu ihan v*tusti."

:whip:

Illan päälle kun päätin sen sitten vetäistä ettei tarvii kataboliassa treffailla niin tytön kommentti siihen oli "Proteiinijuoma?! Kuka nyt niitä juo."

Ainakin asennetta sulla löytyy... :lol2:

Hieman sama juttu mullakin viikonloppuna... Oli palkkarissa mukana auton takapenkillä sheikkeri ja siinä massaa ja kreat.

Kyytiin tuli vanha kaveri ja sen muija... Oli kuulemma vähintään epäilyttävän näköistä jauhetta... Itselle noi sheikkerit alkaa olla jo niin itsestäänselvyyksiä, ettei kiinnitä niihin mitään huomiota, mut kai se treenaamattomille on "ihmeellistä" ja "epäilyttävää"...

Ois pitänyt sanoa, et: "joo vedän pirit samalla kun massat, niin jaksan ajella kaikki yöt läpeensä heittelemässä teitä kotiin."

Tälle kesälle varmaan mukavimpia juttuja mitä oon kuullu on ollu "laihalihaksikas" ja "pieniriski" :D Kaikkee sitä kuulee. Ja ny eilen salilla kaveri sano mua "olkapäätytöksi" LOL

No pistetään pari omalle kohdalle sattunutta tapausta/kommenttia:
Äitini sanoi minulle kun kaivoin tuhannennen kerran protsku pussia kaapista että: olisiko jo korkea aika lopettaa noiden hormoneiden syönti kun olet niitä jo monta vuotta käyttänyt.tämä siis tapahtui kun olin joku parikymppinen eli valovuosi sitten.
Ja samainen mutsi bodareista:Lihakset ovat vain pumpattuja,ei niissä ole mitään voimaa....
Ja hiljattain Thaimaassa ollessani paikallinen retkibussin kuski totesi kun tulin bussiin että:Lambo!!!!

Se on kyllä kumma miten vanhat ihmiset luulee kaikkia lisäravinteita hormoneiks..:D

Niin ja hei. multa kysy kerran yks vanhempi ihminen kesken kyykyn että miten tuota yläkulmaa(ylä talja) käytetään??!!?? vähän rupes naurattamaan. Mulla kun on vielä tapana keskittyä aika rankasti niihin jalkoihin kun treenaan. yht äkkiä takaa kuuluu tuollainen erittäin älykäs kommentti...:D

Se on kyllä kumma miten vanhat ihmiset luulee kaikkia lisäravinteita hormoneiks..:D

Niin ja hei. multa kysy kerran yks vanhempi ihminen kesken kyykyn että miten tuota yläkulmaa(ylä talja) käytetään??!!?? vähän rupes naurattamaan. Mulla kun on vielä tapana keskittyä aika rankasti niihin jalkoihin kun treenaan. yht äkkiä takaa kuuluu tuollainen erittäin älykäs kommentti...:D

Eihän tuo kommentti varsinaisesti mikään hassu ollut, halusi vaan tietää miten sitä tehdään. Ajoitus tosin ei niin fiksu ollut. :)

Äitee kauhistelee aina että ekkö sä oo jo tarpeeks iso. :jahas:
Sitte kotiväki aina vertaa mua siihe hanna partaseen ku aina mainitten muitten ruokailutottumuksista.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Äippä joskus vuosia sitten: "Mitä ihmettä, sulla on selkäranka uponnu jotenki sisäänpäin.." Vaikka oli juuri nipin-napin vähän lihaa tullut selkään.. :) Pitäisi vissiin näkyä "nikamia" edes vähän?.. :rolleyes:

Ja onhan näitä "näytä haba" tai "sinäki tommonen keho" juttuja.. :) Toisaalta ne tulee lähinnä naljailuina, että vaikka vähän lihaa on tullutkin, niin pitäisi vielä rutkasti saada lisää, että loppuis se naljailu.. :) Mutta sinänsä aivan jees, että edes vähän kommenttia tulee, että tietää edes vähän kehittyneensä.. :)

Lääkärissä kävin niin lekuri varoitteli ylipainon mukanaan tuomista sairauksista ja ehdotteli jo laihdutuskuuria, sanoipa vielä että rasvoja ei kannattaisi syödä, kun ne kertyvät kroppaan ja proteiinit turvottavat. Lievä ylipaino kuulemma orastaa, ja asiaan olisi syytä puuttua ennenkuin ikä tekee sen mahdottomaksi. Myöskin on huolestuttavaa kuinka nopeaa olen lihonut. On nimittäin huolestuttavaa, kun tollaisesta terveestä hoikasta pojasta(2005 alussa 51kg) tulee pikkuhiljaa huomaamatta ylipainoinen.

Ikä: kahta kuukautta vaille 18

Paino: 68-70

Pituus: 169

Motivoi vain lisäbulkkiin:D

Tuli käytyä baarissa vko:na ja siellä tuli tavattua jälleen eräs naishenkilö, joka sanoi et näytän ihan pikajuoksijan näköiseltä, vaikka en ole, mut nopea kyllä vaikka itse sanonkin, ja kyl nuorena on tullu juostua lyhyttä matkaa, mut nykyisin futista pelailen, jota se ei meinannu uskoa sitten millään :).

Sit se kysyi vielä onko mulla koira? ei ole, kuinka niin kysyin? hän oli muka nähnyt mut koiran kans lenkil, mut hänellä ei ollut rillejä ja piilareita päässä? ja sit kysyin vielä et miten sä luulit sitä hemmoa minuksi, no se siihen, et sul oli yhtä leveät hartiat :hyper: , tiedä sitten kuinka leveät hartiat se oli loppujen lopuksi nähnyt ilman rillei ja piilareita :rolleyes: , mut toivottavasti LEVEÄT :rock: .

Monissa posteissa esiintynyt "äiti" tämän minullekin tokaisi:
"No on sulla maha kasvanut!" Huomauttamisen arvoista on että ensin hän nauroi piinavan pitkän ajan ja sitten vasta sanoi.

Työkaverini (ikä 55v.) näki sheikkerini reppuni sivutaskussa ja sanoi: "munkin pojalla on noita purkkeja ilmestynyt ja sellaisia isoja kanistereita mitä se sekoittelee. Eihän noissa oo hormooneita?!"
Jäi suu auki ja sit selitin hänelle, että mitä, miksi jne.
Kylläpäs nainen oli tyytyväinen :D

Naispuolinen työkaveri ihan ykskaksyllättäen tokaisee: Hmph, on sillä meidänkin ukolla lihaksia.
Mä: Ööh, okei..? :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom