Parhaat huomautukset

Nuorempi veli tuli käymään kotona pitkästä aikaa. Totesi sitten ruokapäydässä, että "olekkos kutistunu?" :lol2:

Kevään/kesän tauon (joka paikka rikki :wanha: ) jälkeen ehdin tuossa käydä about kuukauden taas salilla, ja tuntui jo, että ehkä tästäkin raadosta vielä jotain irti saa.

Ulkomailla asuva sisko käväisi tuossa viime viikolla suomessa, ja totesi ensialkuun: "on tainneet lihakset lähteä ja tulla vaan läskiä tilalle". :itku:

Noh, viimeksi kävi sisko Suomessa juuri, ennen kun tauolle jouduin, ja kunto oli "vähän" parempi.

Näinkin kannustava ja rehellinen kommentti kyllä pisti taas potkua reeneihin :whip:

Työkaveri sanoi kerran et "Helppohan tollasen kaksvitosen on veromodan farkkuja ostaa kun ei oo näitä ikäkahvoja ja isoa persettä"............

Työkaverini on 30 ja mä sitä kohta kolme vuotta vanhempi.

Työkaveri sanoi kerran et "Helppohan tollasen kaksvitosen on veromodan farkkuja ostaa kun ei oo näitä ikäkahvoja ja isoa persettä"............

Lollotiloo, ikähän se tunnetusti onkin ainut tekijä joka niitä kahvoja tuo tullessaan. Tossa sen näkee mikä mättää ja miksi aika isolla osalla se painonhallinta kusee ja pahasti. Pidetään ikää syynä ja annetaan elintapojen olla persiillään.

Mun boldi.

Niinku se pysyy samassa iässä ja sä vanhenet hieman vanhemmaks?
:david:
:)

:D joo se on vielä helmikuussa 30 ja mä 33.:eek:

Tämä on varmaan sitä naisen logiikkaa sitten ;)

Lollotiloo, ikähän se tunnetusti onkin ainut tekijä joka niitä kahvoja tuo tullessaan. Tossa sen näkee mikä mättää ja miksi aika isolla osalla se painonhallinta kusee ja pahasti. Pidetään ikää syynä ja annetaan elintapojen olla persiillään.

Kyllä se varmasti vaikuttaa, ainakin suurimmalla osalla ihmisistä. Nimittäin aineenvaihduntaan, mutta toki se ei ole ainut asia kuten sanoit. :)

Tämä on varmaan sitä naisen logiikkaa sitten ;)

Kyllä se varmasti vaikuttaa, ainakin suurimmalla osalla ihmisistä. Nimittäin aineenvaihduntaan, mutta toki se ei ole ainut asia kuten sanoit. :)

Ekaan lauseeseen että vissiin luuli 25 vuotiaaks? Noin mä sen tajusin.

Ja tohon jälkimmäiseen. Tottakai se ikä vaikuttaa aineenvaihduntaan, mutta ei 30 vuotias voi sanoa olevansa läski iän takia. Tai tietty voi sanoa, mutta se on kova tekosyy olla tekemättä asialle mitään.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Itse olen käynyt 10 vuotta salilla, niin yks uus tuttavuus kysyi, että ruvettaasko käymään salilla, että saataas vähän lihaksia. No, kyllä hän vähän ihmetteli kun rauta oli, niin eriarvoista. Silti hän on lihaksikkaampi kuin minä?

10v. siskonpoika kysyy multa: No, ootko käyny salil vähään aikaan??
Äitinsä: Hm, no kato noit käsiä! Olkapäätki niin leveet että ei mahdu ovista ku poikittain..
Mä: :D

Olin "suurempina" aikoinani, tuossa 3 vuotta takaperin, kesällä töissä kunnan hommissa. Olimme samassa parakissa isäni kanssa. Ruokatunnilla kävin pitkäkseni kyljelleni penkille. Isällä oli hauskaa: "Onko pää noin vinossa, etkö tosiaan saa päätäs enempää penkkiin?" Pääni kosketti nimittäin kovalla penkillä lähes kallon laen kohdalta penkkiä hartioiden leveyden takia :piis: Myös huomautukset "Hartiat kun ladonovet!", niskan puuttuminen ja "Naama leveä kuin [eräällä paikallisella]!" olivat kotona tyypillisiä. :rolleyes: Nyt on hivenen tarkoituksella tiputettu kiinteämmäksi, nukkuminenkin on helpompaa. ;)

Kaverin veli näki eilen baarissa ja tänään tuli kaverilta puhelua:"Joo, mun veliki nähnyt sut eilen baarissa, kysy tänään että kuka se sun kaveris on, se tukeva muttei läski" :lol2:

2-3 vuotta sitten juhannuksena eräs tuttu muija sano mulle: mulla on isommat pohkeet ku sulla!:itku: silloin olin bodaillu vasta alle vuoden ja painonnosto taustaa oli pari vuotta.

Äiti neuvoi äsken puhelimessa: älä käy siellä bodypumpissa niin usein, susta tulee muuten ihan bodarin näköinen. Voi saatana!:curs: Bodypumppiahan kaikki bodarit harrastaa, joo...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom