Parhaat huomautukset

Kommenteista, kateltiin vaimon kanssa leffaa tossa yksi päivä. Siinä tällänen n. 30 vee miesnäyttelijä rupes vähentämään vaatetusta koska tiedossa oli kiihkeä sessio kauniin vastanäyttelijän kanssa. Siinä vaimo sitten tiuskas et "Hyi helvetti. Onneks sä et oo tollanen rima". :D

Näin! :thumbs: :lol2:

Kovin usein tuppaa menemään keskustelunkulku tähän malliin, jos tapaa jonkun jotai ei ole pitkään, pitkään aikaan nähnyt:

-"Jätkähän on hirveessä kunnossa"
-"Hehheh, no en nyt sentään"
-"Paljon on painoa?"
-"xx(x)kg" (eli se missä mennään)
-"Vedätkö jotain aineita?"
-"TOTTA KAI"

Eli en siis vedä, enkä tosiaan ole mikään iso mies vielä: 179/95.
Mutta ilmeisesti se, että esimerkiksi viime vuoden puolella olin n.10kg pienempi vaikuttaa asiaan perehtymättömien näkemyksiin. Uskoisin, että monilla muillakin on samanlaisia kokemuksia ja varmasti tästä ketjustakin löytyy.

Ja vielä yksi asiaan kuulumaton kommentti:
Aikoinaan todella nuorina pojannulikoina monista asioista tietämättöminä oltiin kavereiden kanssa saunassa ja juteltiin ns. miesten juttuja. Olimme nauttineet hieman alkoholia ja kaikki tunnuimme jakavan käsityksen että miehen sukupuolielimen kasvu jatkuu pysähtymättä vaari-ikään asti ja kaveri tokaisikin "Vittu sulla on pappana ihan helvetin iso muna".
Kaiholla sitä odotellessa...

kerran olin viemessä pikkuveljeä oikeustalolle todistamaan, niin siinä kulmalla seisoskeli muutama nisti, ne siinä sitten puhelivat että minä olen varmaan oikeuslaitoiksen palkkaaman henkivartija.

sitten on taas näitä puhelin keskusteluja. entisen yläasteen luokkakaveri soitti, jotain en ole nähnyt ties koska viimeksi, juteltiin niitä näitä. vähän sellainen itseänsä täynnä oleva, sanoin että on tullu tässä salilla käytyä, se tokasi että niin on hänkin välillä ja kysy minun painoa, kun sen kerroin niin sano että minä en sitten mitään palautusjuomia tarvitsekkaan kun painan sen ja sen verran kun mulla on sitä hiilihydraatti omasta takaa sitten.

ja samaisen tyypin kun näin sitten joskus, illalla yö elämässä. se oli siinä jotain muijia iskemässä ja niille sitten tokasi että hän on laihtunut mutta toi tuolla on lihonnu vaikka kuinka paljon ja osoitti minua. silloin olin painoa tiputtanut joitain useampia kiloja. että näin tällä kertaa

kotona treenasin vähän hauista ja muita yläkropan lihaksia avopuoliso ei yleensä komentoi punttien nostelusta mitään,siinä aikani ähisin.Tuli komenntti vierestä:On kyllä kroppa kasvanut jo hyvään tahtiin:) lämmitti kivasti mieltä vaikka vasta vuoden treeni takana.

Toinen kerta oli kun kaverin kanssa olin lenkillä ja siinä mainitsin ohi mennen että tuli tunti treenattua hauista/ojentajia. Kaveri heitti siihen mihin V#n tarvit tota kaikkea lihasta? sanoin vaan et helpottaa elämää:)
kaveri sanoi et: onhan se kiva varmaa antaa painavat tavarat käsi suorassa.!

"Olitko juoksemassa maratonia"

Täysin tuntemattoman mummon suusta salilta kävellessäni :D

Onnenksi mummon mies kommentoi heti perään: "höh, rugbyn pelaaja toi on"

Duudikaveri kysyi tänään käynkö viellä salilla :itku:

Paras tähän mennessä:

Kävelin aamulla keittiöön ja sanoin äiteelle: "katos kun ei pömpötä maha yhtään aamulla"
Äitee: "No nyt näyttää et vuoden bodailut on menny hukkaan"

:eek:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Nähtyään mut ilman paitaa kaverin tyttöystävä sanoi että mun kannattasi alkaa käydä salilla.

Eräs nainen tässä vertasi hauiksen ympärystäni omaansa. Mainittakoon että minulla painoa 60kg hänellä 100kg ja hän ei ole koskaan salilla käynytkään. Sanoi leuhkasti: "On mulla ainakin isompi hauis ku sulla. "
Varmasti. Ja niin varmasti isommat vatsalihaksetki..:jahas:

Eräs nainen tässä vertasi hauiksen ympärystäni omaansa. Mainittakoon että minulla painoa 60kg hänellä 100kg ja hän ei ole koskaan salilla käynytkään. Sanoi leuhkasti: "On mulla ainakin isompi hauis ku sulla. "
:
:D vähän ois vituttanu. oisin kyllä laukonu sinuna päin naaamaa tollaselle lehmälle vähän faktoja.

Jep, ja tuskin sen hauis isompi on, vaan se käsi kokonaisuudessaan. Se mitä se käsi sitten sisältää on eri asia :D.

"Noi lihakset ei oo aitoja, kun ne on jollain proteiinipillereillä kasvatettu. Etkös sä syö sellasia proteiinipillereitä, mitä? Ei noi lihakset kestä oikeissa töissä, ne väsyy heti."

Velipoika naureskeli meikän hauiksissa/rinnoissa oleville "raskausarville", mutta nauru loppui kun velipojan vaimo sanoi sille, että "..sunkin kuule pitäisi alkaa käymään salilla --- mutta älä kuitenkaan treenaa noin isoksi kuin ymi."

Varmasti. Ja niin varmasti isommat vatsalihaksetki..:jahas:

Muah, tuli tosta mieleen kans yksi mamma, joka kerran kesällä torilla sanoi mulle kun katseli käsiäni, että

"taidat tykätä treenailla aika paljon"...kun sulla on tommoset kädet. Kato, niin mullakin! :hauispose:"
Minä: :kuvo: "Öh, joo, tykkään treenailla. Vau, onpas sullakin iso käsi (tässä vaiheessa en viitsinyt selittää, mitä silä ISOlla tosiaan tarkoitin).

Sama mamma siihen heti perään: "Ja hieno pyöräkin sulla on, oliko kalliskin, mistä ostit?" (tässä vaiheessa alan keräämään agrea siltä varalta, että nurkan takaa hyppää jokin kasa samaa kokokaliiperia olevaa pyylevää mammaa ja päättää pölliä uuden kiiltävän pyöräni). Mamma jatkoi "Mullakin on tämmöinen pyörä, ja se on hyvää liikuntaa se, mä liikunkin tosi paljon, joka päivä! Ja katos näitä pohkeita, eiks oo hyvät lihakset. Kyllä katos mäkin liikun paljon, eiks o hyvät pohkeet!!"

...mä hymyilin kohteliaasti, ja tokaisin vain, että "kyllä, pyöräily on hyvää liikuntaa..." :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom