Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kommenteista, kateltiin vaimon kanssa leffaa tossa yksi päivä. Siinä tällänen n. 30 vee miesnäyttelijä rupes vähentämään vaatetusta koska tiedossa oli kiihkeä sessio kauniin vastanäyttelijän kanssa. Siinä vaimo sitten tiuskas et "Hyi helvetti. Onneks sä et oo tollanen rima". :D
Ai jestas, otan sen heti käyttöön!! :lol2:Jhulmin vatsalihastreenivinkit taitaa siis toimia :kippis1:
Nainen: "Käytkö salilla?" :jahas:
Sama nainen myöhemmin: "Onko sulla iso?"![]()
Minä: "Ei se mikään pienikään oo, mutta kai se sun suureen suuhun mahtuu."
Nähtyään mut ilman paitaa kaverin tyttöystävä sanoi että mun kannattasi alkaa käydä salilla.
:D vähän ois vituttanu. oisin kyllä laukonu sinuna päin naaamaa tollaselle lehmälle vähän faktoja.Eräs nainen tässä vertasi hauiksen ympärystäni omaansa. Mainittakoon että minulla painoa 60kg hänellä 100kg ja hän ei ole koskaan salilla käynytkään. Sanoi leuhkasti: "On mulla ainakin isompi hauis ku sulla. "
:
Eräs nainen tässä vertasi hauiksen ympärystäni omaansa. Mainittakoon että minulla painoa 60kg hänellä 100kg ja hän ei ole koskaan salilla käynytkään. Sanoi leuhkasti: "On mulla ainakin isompi hauis ku sulla. "
Varmasti. Ja niin varmasti isommat vatsalihaksetki..:jahas: