Parhaat huomautukset

Tänään näkyi 3kk jakson jälkeen yksi tuttu naama salilla. Oli mies kasvanut niin paljon, että oli pakko mainita. Ja maratoninkin aikoo vielä kohta juosta. Kunniaa.

Sitä minäkin ihmettelen, olinhan mää sentään siellä in midle of no where eli Varkaudessa.

*in the middle of nowhere. icon_pilkku.gif

piti lähteä ostaa puku ku on juhlat tulos nii siinä sit tuli vaateliikkees joku nuori nais myyjä hakemaa vaatteita mulle.. toi mulle kauluspaidan ja kokeilin sitä sitte. myyjä totes et sul on niin hirveet noi kädet et ei toi oo sopiva sulle ja kun kokeilin takkeja nii kaikki oli hartioista tiukat :)isäntä vaa totes vieres myyjälle " ootappa ku tullee talvi nii sille ei löydy mistää vaatteita enää ":D toises liikkees sai myyjä tuoda 5 kertaa aina uudet suorat housut ku otti reisistä kii, kehu siinä et pojalla näyttää ainaki olevan voimaa ku pienes kyläs.:rolleyes:

Kävin tänään aamulenkillä kaverin kanssa, ketä en ole nahnyt pariin kuukauteen.
Venttailin talon edessä, kun kaveri ajeli autolla paikalle, ja ensimmäiset sanat olivat "jumalauta, mä katselin, että mikä lihaskimppu tuolla tienposkessa seisoo, ajattelin vetää lenkin ilman paitaa, mutta nyt en taidakaan, ellet sä laita paitaa päälle"
Kummaa, mitä pikkuinen rasvanpoltto saa aikaan :)

Olin tossa viimeviikonloppuna auttamassa kaveria peltikaton tekemisessä. Tekijöitä oli minä, pete ja rami. Siellä oli todella kuuma ja kun oltiin kaukana ihmistenilmoista niin tehtiin töitä ilman paitaa. Siinä sitten pidettiin pientä taukoa niin kaverin isäpuoli tuli jotain naljailemaan että ei kuulu työn ääntä, niin kysyin sitten vitsillä että näytetäänkö me joltain työmiehiltä niin vastauksesi tuli että näytetään kuulemma ihan joltain poikakalenterin kansikuvamalleilta, tai siis minä ja pete mut rami ei kuulemma näyttäny ko sil oli liian kauhee kaljamaha :D

"Sanoiko se myyjä sulle:
"mulla on maailman suurin kyrpä"
vai
"sulla on maailman suurin kyrpä"
?"

Halusin vaan kuitata Dynamite88 viestiä :D

Ei sen vakavampaa

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
..mun mielestä meidän salin baldrick on aikalailla samassa lihassa mitä hulkki.

Tämä on yksi parhaista kommenteista mitä on koskaan tullut :hyper:

Tää threadi on kyllä yks motivaatio pamaus... tätä ku lukee nii hinku on treenaamaan...

Itelle on tullu jonkinlaista kommentia.

1. Katoppa muuten gobbellssonin haukkari on isontunut.
2. Ei juma kyllä sen jo huomaa että oot salilla käyny
3. Oho on gobbelssonin habat isontunu. on varmaan pumpattu joskus

ja se on kivaa ku jotkut kehuu.. se antaa motivaatioo

Valittelin systerille et oon lihonu ihan liikaa. No hän sit et "no mut oot iha habamuija se o vaa lihasta" No ei kyl ole ku ehkä yks gramma, mut kiva et ees vähän huomannu kehitystä. :D

Näin siskon parin kuukautta sitten viimeksi, nyt näin viikonloppuna niin se kysy oonko käyttäny nappia :) Kun musta oli kuulemma tullut "tommonen.. tommonen möhkylä". Mä puolestaan pääsin kehumaan sitä, kun siltä oli lähtenyt 10 kg (jotka ilmeisesti tulivat mulle).

Salilta kuultua:
"Vittu että jätkästä tulee kyllä viel iso äijä!"
"Kuhan jaksat viel reenata asenteel niin susta tulee helvetin iso"
"Kato nyt tota kättäki! Ootko koskaan mitannu? :D..."
"Ukko se vaan leviää."
"Koska meinaat jaksaa juosta?"

-Sukulaiset ja vanhemmat epäilee horkasta. Vanhemmat ihmettelee että missä kulkee raja, että pitäisi lopettaa.
-Ruokailuista huomautetaan kun syödään usein ja kaiki muut pärjäävät aamupalalla koko päivän.
-Mummo hieman huonolla näöllä sekoittaa kumpi on isä ja kumpi poika kun isääni isompi.

Kuten suomalainen mies on ujo niin tokaisee vaa siihen vaatimattomasti että: "Älä nyt viitti. Enhän tässä edes ole. Nojoo.

''Sä oot vanhan näköinen!''

''kuinka vanhan?''

''joku 21-40v mut tissit on hyvät''

:/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom