Parhaat huomautukset

Työpaikan sihteeri sanoi kun oltiin syömässä: "Miten sinäkin pysyt noin hoikkana vaikka syöt paljon?" :) :jahas: :itku:

Eilen yksi random-muija tuli heittämään jotain kännistä läppää kun juttelin kahden kaverin kanssa kaupungilla. Sitten johonkin asiaan liittyen se sanoi: "Eihän teillä ole edes tissejä!" (ja aloitti kokeilemaan jokaisen rintaa) Mä olin viimisenä ringissä ja muijan kommentit meni suunnilleen näin kun se kokeili jokaista vuorollaan: "Ei... ei... ei... eiku mitä helvettiä, täällähän on kunnon tissit!1!11" :D

Hiukan revettiin akan touhuille ja pohdittiinkin myöhemmin toimisiko sama siinä tapauksessa jos mies menisi naisporukkaan samoihin touhuihin. :lol2:

Perjantaina tuli paikallisessa yks tyyppi ihan tosissaan selittämään että mä olen sen inspiraation lähde treenaukseen. Kai sitä ois pitäny olla imarreltu, mutta repesin totaalisesti :D

Äsken tuli käymään yks perhetuttava, jota oon nähnyt viimeksi mun yo-juhlissa neljä vuotta sitten. Avasin oven ilman paitaa ja ensimmäiset sanat, mitä se sanoi oli "Piru vie, sähän oot ehtinyt tekemään muutakin kuin opiskella":D Kaipa sitä on neljän vuoden aikana jotain tapahtunut...

Ja lisää...

Tuttava jota en ole vuoteen nähnyt:

"Ooksä ruvennu bodaamaan?"
"Jep." (en jaksanut ruveta selittämään vuosien taustasta, kun tän paremmin ei kuitenkaan näy.)
"Näistä [epäkkäistä] ja käsivarsista huomaa."
Toinen tuttu vierestä: "Joo, mä kans heti katoin että jotain on tehty."

Tänään aamukahvilla suomalainen kollega:
"Äijälle on kasvanu joku kasvain tohon hauiksen kohdalle."

Parhaimmat eivät ole olleet huomautuksia vaan reaktioita. Sukulaiset ja tuttavat, joita en ole nähnyt ovat katsoneet päälaesta varpaisiin suu pikkaisen auki muutosta. "eihän meinattu tuntea". No, on myös hiukan tyylikin muuttunut lukioajoista. =)

Pari kaveria: "Näytät ihan terminaattorilta nuo lasit päässä."

Yks tuttu, jota en oo nähny aikoihin: "Oot kyllä komeat lihakset kasvattanu, noihin hauiksiin saa varmaan käydä aika paljon salilla. Voikohan vielä tässä iässä kasvattaa lihaksia?":)

Nainen: "Käytkö salilla?" :jahas:
Sama nainen myöhemmin: "Onko sulla iso?" :david:
Minä: "Ei se mikään pienikään oo, mutta kai se sun suureen suuhun mahtuu."

Että tämmöstä tällä kertaa.:piis:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Itse olin sukulaisilla, niin isän serkku sanoi, että on miehellä lihaa ja kysyi heti paljon kyykky eikä penkki. Varmaan näki, että mulla on isot reidet.

"Sullon haba kasvanu"

Tyypilliseen suomalaiseen tapaan heitin kehut takaisin sanomalla " En oo lihonu! Rasvat on alhaalla vieläki!!! :curs: "

Nyt vähän :david: olo.

Jeshellä ei taida oikein aivot toimia täysiteholla

näitä on sanottu
-pattipena
-iso käsi
- saatanan kaappi

Mitäs ihmeellistä tuossa NGV:n postissa nyt oli?
:offtopic:
Luulen Jeshen viitanneen sanaan mies, kun sen boldasi Ngv:n viestissä. Ngv kun on 16v niin varmaankin Jeshen mielestä änkkäri ei oo mies vielä. Tai sit saatoin ymmärtää väärinkin.
Edit: Oli muuten hyödyttömin ja turhin viesti tämä omani Pakkiksella ikinä.:(

Kaverilla oli menossa hipat, bileet, kemut tai juhlat oman valintasi mukaan. Tulin sit ulos istumaan missä oli porukkaa ja tää kaveri sitte kattoo mua hetken ja "eikö sulle makseta siitä että sä seisot tuolla ovella?"

-kaveri: "vittu jätkällä on 1,5 metriä levvee selkä"

-puli (rannalla) : "ahaa taijat olla näitä punttimiehiä" (näyttää ilmassa hauiskääntö liikettä) , sitten kahtoo mahaa ja sanoo "tuohon mahaan on kyllä menny usseempi sixpakki" :D (sattu näkymään palat suht hyvin)

-kaveri: hyvä perse

-kaveri: bodyperse

-kaveri: mulla tullee ikävä sinun persettä :hyper:

-kaveri: sulla on jotenkii ihmeellinen selkä
-minä: mitenkä niin?
-kaveri: noku siitä erottuu lihat nii hyvin

pikkuveli: nuo reidethän on ihan hirveen kokoset (sano samalla kun seisoin päälläni shortsit jalassa)

kyllä ne alkaa aina hymyilyttämään nuo kommentit mitä kuulee. ainut vaan että kun ne tulee yleensä perusjampoilta jotka ei treenaa, nii kommentit on sillon "hieman" liioiteltuja. toisinaan ku joku treenikaveri kommentoi nii sille voi jo laskee vähän arvoa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom