Parhaat huomautukset

:jahas: Mulle sanottiin eilen kovalla, jopa vähän kauhistuneella, äänellä "oletpas sä laihtunut, kauheesti!!":hyper:

Damn. Tarkoitus kun ei nimeomaan ole laihtua. Puntille siitä.:whip:

Yks tyttö sanoi mulle, että mulla on kuulemma iso niska, varmaan tarkoitti mun todella kämäsiä epäkkäitä, jotka IMO oli paljon pienemmät kuin sillä itellään.

Yks tyttö sanoi mulle, että mulla on kuulemma iso niska, varmaan tarkoitti mun todella kämäsiä epäkkäitä, jotka IMO oli paljon pienemmät kuin sillä itellään.
:lol2:

Sukulaisrouva kyseli että olenko bodaillut kun on rintalihakset ja käsivarret kasvanu. Siinä sitten selitin että kyllä tässä yritetään rimpuilla. Pari viikkoa sitten ei sanonut mitään, ja nyt oli vielä löysempi paita päällä. Kai se on se kehitys. :D

Yksi naispuolinen kaveri jota ei ollu nähnyt muutamaan kuukauteen kyseli kuinka kauan olinkaan käynyt salilla ja sanoi vielä lähtiessäni näkevänsä unta musta. Hulluhan se eukko on mutta lämmitti kummasti mieltä.

Vaimoke tuumas että: "ei oo kiva jos sä tuosta vielä kasvat ku alat näyttää sellaselta greipit-kainalossa mieheltä". Heehee!!!

tyttöystävä sanoi toissapäivänä : nyt kun oot vähän kasvanu ( maybe myös lihonu ) oot paljo kivempi ku oot pehmeempi etkä semmone kova.

kerran vedin ylätaljassa lämmittelyjä 45lla, niin sitten siihen tuli isän sisko sanomaan kuinka noilla narukäsillä voi noin paljon nostaa..:itku: onneksi siitä on jo aikaa..

Oma :haart: totesi eilen, että mun selkä näyttää todella muodokkaalta ja seksikkäältä, huomaa kuulemma että käyn salilla.

Ei muuten ole edes totta, mun selkä suorastaan kirkuu lisää lihaa (jota lähdenkin tästä tekemään), mutta tietysti kiva jos kelpaa. :lol2:

Samaan hengenvetoon herra totesi käyvänsä ostamaan salikortin, ettei jää kohta haukkarin paksuudessa kakkoseksi. Paras konsti saada ukko salille on ilmeisesti kilpailuvietti. :D

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Koulussa kaveri parikertaa sano etttä näytä hada niin oli pakko näyttää, että se hiljeni ja samassa olikin jo koko luokka tölläämässä pukukopin ovelta ihmettelemässä, että miten mulla voi olla niin iso haukkari.
Yks päivä kun olin vaihtamassa haalareita kun oli hihaton paita niin se huus "Jykä ei sitten mee enään salile".:hyper: Semmosta vittu mikä kaappi saa kuunnella viikottain enimmäkseen yhen ihmisen sanomana joskus montakin kertaa päivässä. Oltiin kerran tunnilla ATK luokassa me metallin oppilaat oli semmonen suht lyhyt hianen paita päällä menin tulosteita palauttaan kun siellä oli muita tyttöjä niiden päät kääntykun menin niin en kärinny ees istua takas kun takarivistä kävri alko vittuileen "jykä narut piiloon". Välillä jotkut vittuilee kysymällä "mitä maksaa narunveto". siinäpäs oli ne yleisimmät mitä kuolussa on tokastu/vittuiltu. :evil:

TYKS:n nuori parikymppinen röntgenhoitaja neitokainen piristi päivää, kun sanoi että tarvii ottaa uudet kuvat kun valtavat hartiat oli vähän tiellä edellisessä :rock:

Kaverin kanssa tossa yks päivä juttelin kun pitkästä aikaa menin käymään sitten se kysyi "paljos sun hauiksen ympärys on" vastasin "en tiiä en oo mitannut" no sitten kaveri halus välttämättä mitata se oli 38cm (12 rasvoilla) "joo ei sun tarvi enää yhtää treenata ku melkeen 20cm isompi kun mulla" olin ihan :rolleyes: (Tämä kyseinen kaveri jaksoi aina v*ttuilla kun aloitin käymään salilla noin 6kk sitten)

Mutta kyllä se isä jaksaa aina kotona pudotella alas, että pieni sä vielä olet :)

Tossa tapasin kaverin ekaa kertaa kuukautee ulkona ja äijä tokas siinä "Jätkähän on käyny salilla! Tai ainaki toi sun vasen kätes näyttää kasvaneen" :D
Nojoo, on noi kyl todellisuudessa samankokoset, kaveri näki vaan sen vasemman :rolleyes:

Olen aina ollut laiha, mutta nyt aloin tekemään jotain asialle kun vielä olen kaksikymppinen. Vuosi treeniä takana, käyn kotona ja olen vaihtamassa paitaa, äidin kommentti vatsalihaksista on 'ei tuo ole normaalin näköistä, outoja kuhmuja'.

Tuli nyt mielee viime uusvuos. Jotai juttuu tuli et käyn puntil (olin käyny joku 3kk). No yks jätkä sit sano et "näytä haba, näytä haba." Jotai säälittävää patin alkua siin sit esittelin, ni hää oli et:"Wow. Toi on isompi, mitä oon sun ikäsil muijil yleensä nähny." Sisälläni hymyilin silloin. ;D Nojoo eipä ole poika kunnon punttimimmejä ikin nähnykää, mut oha se kiva ettei ihan perusruippana lihaksiton enää ollu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom