Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Yks tyttö sanoi mulle, että mulla on kuulemma iso niska, varmaan tarkoitti mun todella kämäsiä epäkkäitä, jotka IMO oli paljon pienemmät kuin sillä itellään.
420 kg?Ainainen peruskysymys: Paljonko penkki? No yleensä vastaan että 3 X se mitä sä saat kyykystäNo suurin osa kyselyistä loppuu tähän...
Semmosta vittu mikä kaappi saa kuunnella viikottain enimmäkseen yhen ihmisen sanomana joskus montakin kertaa päivässä. Oltiin kerran tunnilla ATK luokassa me metallin oppilaat oli semmonen suht lyhyt hianen paita päällä menin tulosteita palauttaan kun siellä oli muita tyttöjä niiden päät kääntykun menin niin en kärinny ees istua takas kun takarivistä kävri alko vittuileen "jykä narut piiloon". Välillä jotkut vittuilee kysymällä "mitä maksaa narunveto". siinäpäs oli ne yleisimmät mitä kuolussa on tokastu/vittuiltu. :evil:
(Tämä kyseinen kaveri jaksoi aina v*ttuilla kun aloitin käymään salilla noin 6kk sitten)
Ei perkele mä tipuin tähänJotai säälittävää patin alkua siin sit esittelin, ni hää oli et:"Wow. Toi on isompi, mitä oon sun ikäsil muijil yleensä nähny."