Parhaat huomautukset

Olin eilen polkemassa (trikoot), kun mutkassa ohitse ajaneesta avoautosta 2 naista tööttäsivät,vilkuttivat ja huusivat. Päässäni ajattelin tuon kohteliaisuutena, vaikka varmaan vain 2 pitkätukkasta,kimeä-äänistä ja pienikokoista äijää jotka vain yrittivät varoittaa minua etten jäisi auton alle :david:

Sitten pari viikkoa sitten sain kommenttia kaveriporukan kanssa saunaillassa. Olin sitten loppuillan ihan onneni kukkuloilla :thumbs:

Naispuolisen kaverin kommentti eiliseltä (ei oltu nähty puoleentoista vuoteen): "Sulle on tullut ihan vitusti habaa!" :D

Joku nuorempi mieshenkilö tokaisi eilen baarissa, että harrastanko mahdollisesti nyrkkeilyä tai jotain... ja taas hymyilytti!

Mentiin ravintolaan kaverien kanssa, otin kanaa sweet&sour-kastikkeella ja basmatiriisiä.
Kaveri 1 : "Ei hitto, etkö sä tiedä, että tänne tullaan _pizzan_ takia?"
Kaveri 2 : "Ota nyt tosta vähän pizzaa.... varmaan laskee kaloreita tostakin.."

Joku nuorempi mieshenkilö tokaisi eilen baarissa, että harrastanko mahdollisesti nyrkkeilyä tai jotain... ja taas hymyilytti!

Noin mullekin on monesti sanottu.Mul ei ole vaan ikinä tullut mieleen ottaa sitä kohteliaisuutena.Mä oon aina ajatellut,että se johtuu tästä mun turpaan saaneen näköisestä naamasta :rolleyes:

Tänään kun kaverin kanssa palloiltiin kaupungilla ilman paitaa (kaveri käy myödkin salilla kanssani), tokaisi yksi naispuoleinen työkaverimme, että miksi ette ole töissä ilman paitaa, sitten häb jatkoi vielä, että hän voi maalata rintaamme kauppamme nimen.

Toiene kommentti, jonka saimme, oli että olemme (tähän pikku kyläpahasemme imii) hunksit.

Molemmat oli ihan :eek: :eek: :eek: x tuhan kertaa, mutta kai sitten salilla käyminen on tuottanut tulosta.

On nää positiiviset kommentit mukavii:)

:kuvia: ette saa. Heh heh

Hyvö ilta o olut :kippis1:

Kaupungilla ilman paitaa.. :david:

Mitäs pahaa siinä on? Ei oo niin hirveän kuuma ja saattaa ruskettuakin vähän.
¨

Ylihärmässä ylihärmän tavalla;) Luulen, että ainakin pk-seudulla suurinosa jengistä ei tollasesta meiningistä pidä, oli kroppa sit minkälainen tahansa....

Tällanen pieni kyläpahanen, jossa asuu n. 10 000 asukasta ei kovin iso ole, joten täällä voi kulkea vaikka alasti, eikä kukaan nää :D

Mä haluun tonne viettämään eläkepäiviä...

Kommenteista, kateltiin vaimon kanssa leffaa tossa yksi päivä. Siinä tällänen n. 30 vee miesnäyttelijä rupes vähentämään vaatetusta koska tiedossa oli kiihkeä sessio kauniin vastanäyttelijän kanssa. Siinä vaimo sitten tiuskas et "Hyi helvetti. Onneks sä et oo tollanen rima". :D

¨

Ylihärmässä ylihärmän tavalla;) Luulen, että ainakin pk-seudulla suurinosa jengistä ei tollasesta meiningistä pidä, oli kroppa sit minkälainen tahansa....

Niin no olet kyllä oikeassa tuossa. Varsinkin paikoissa, joissa on paljon ihmisiä ja ahdasta, on aika inhottavaa jos jotkut kulkevat ilman paitaa ja joutuu kosketuksiin heidän hikisen ihonsa kanssa. Mutta väljemmillä seuduilla ilman paitaa kulkemisessa ei mielestäni ole mitään väärää.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tänään töissä yksi vanha koulukaveri jota en ole aikoihin nähnyt... kysy et miksi olen näin iso?...ja käytänkö jotain aineita?....Meinas pokka pettää....Kunnollista treeniä takana vasta 1v....tietty oon 190cm +100kg.

Räätäli sanoi (nähnyt viiteen vuoteen) että o nykyään rotevampi ja komea. Tosin kyseessä 60v naishenkilö, eli varmaan se näkökin mennyt iän kans

rocky6 sanoi:
Räätäli sanoi (nähnyt viiteen vuoteen) että o nykyään rotevampi ja komea. Tosin kyseessä 60v naishenkilö, eli varmaan se näkökin mennyt iän kans
Nyt vähän luottoa siihen minäkuvaan ;).

Viime viikolla kaupassa noin parikymppinen myyjätyttö katsoi mua avoimen ihailevasti ja totesi että "jessus oot timmissä kunnossa!!" Tulipa hyvä mieli pitkäksi aikaa :haart:

Nyt vähän luottoa siihen minäkuvaan ;).

:offtopic: olet muuten täysin oikeassa, tää on juuri tällaista suomalaista käytöstä(huomaa monien muidenkin tänne kirjoitteluissa). pitäisi olla luottoa, oli sitten perusteltua tai ei :lol2:

Viime viikolla kaupassa noin parikymppinen myyjätyttö katsoi mua avoimen ihailevasti ja totesi että "jessus oot timmissä kunnossa!!" Tulipa hyvä mieli pitkäksi aikaa :haart:

Tälle vois jo olla kateellinen. :)

PS: Oliko hyvännäkönen myyjätyttö? :D

Pari hyvää kaveria on pistänyt hyvän mielen tuoneita kommentteja lähiaikoina. Toinen kysyi vaan että ootko käyny ahkerasti salilla kun nähtiin nyt ensikertaa noin puoleen vuoteen ja toinen kehui puntin alkavan menevän mullekkin perille...

Äidilläni on aina ollut heikot hartiat (50v) jotka aiheuttavat kaikenmaailman niskakipuja. Nyt hän viimein ilmoitti, että ostaa salikortin ja kasvattaa lihakset

...hetken ajatustauko ....

"mutta ei keinotekoisesti niillä mömmöillä, mitä sä käytät" :jahas:

Lisäravinteet joita käytän
-heraproteiini
-maltodekstriini

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom