Parhaat huomautukset

Yks hauska huomautus jota joutuu nyt kuuntelemaan paljon menee näin; ensin kysytään että oonko johonkin kilpailuihin menossa, sitten ihmetellään suu mutrulla ja kysytään painoa esim nyt 83.5kg, tuon jälkeen kerrotaan että itse ollaan oltu vuonna yksi ja kaksi 90kg 4% rasvoilla...jos penkki tulosta joku kysyy, on aina kaikilla ollu vuonna yksi ja kaksi parikymmentä kiloa parempi. :lol2:

Se on jännä juttu että salit on täynnä laiha-läskejä jätkiä jotka on pari vuotta sitten olleet ihan lava kunnossa, mutta eivät ole enää. :rolleyes:

Seuraavaksi nää samat laiha-läskit vetää "keskustelun" muka ovelasti ja tietävästi hormooneihin ja kertovat niistä jonkun aivan päättömän urban legendan. Yhen kaveri oli esim kasvanut 20cm pituutta kasvua otettuaan.

Tänään kyykkyä tehdessä tokaistiin "sulla loppuu kohta tanko kesken, ku on niin paljon painoja." :D

Yks hauska huomautus jota joutuu nyt kuuntelemaan paljon menee näin; ensin kysytään että oonko johonkin kilpailuihin menossa, sitten ihmetellään suu mutrulla ja kysytään painoa esim nyt 83.5kg, tuon jälkeen kerrotaan että itse ollaan oltu vuonna yksi ja kaksi 90kg 4% rasvoilla...jos penkki tulosta joku kysyy, on aina kaikilla ollu vuonna yksi ja kaksi parikymmentä kiloa parempi. :lol2:

Se on jännä juttu että salit on täynnä laiha-läskejä jätkiä jotka on pari vuotta sitten olleet ihan lava kunnossa, mutta eivät ole enää. :rolleyes:

Seuraavaksi nää samat laiha-läskit vetää "keskustelun" muka ovelasti ja tietävästi hormooneihin ja kertovat niistä jonkun aivan päättömän urban legendan. Yhen kaveri oli esim kasvanut 20cm pituutta kasvua otettuaan.

Laiha- läski?: pieni pää, pienet matalat hartiat, riippu rinnat, päärynä vatsa, tikku jalat, tyhjä ilme?

Ainainen peruskysymys: Paljonko penkki? No yleensä vastaan että 3 X se mitä sä saat kyykystä :hyper: No suurin osa kyselyistä loppuu tähän...

RMJ:ssä yhdet muijat tuli kysymään, että onko nuo rinnat aidot :lol2:
Tuli tosta mieleen, että kotomaastammekin löytyy kuulopuheen mukaan heppuja, jotka oikeasti ottavat silikonia ihonsa alle "lihaksiksi".

IMO ei kauheen miehekästä. Sanan missään merkityksessä.

Tuli tosta mieleen, että kotomaastammekin löytyy kuulopuheen mukaan heppuja, jotka oikeasti ottavat silikonia ihonsa alle "lihaksiksi".

IMO ei kauheen miehekästä. Sanan missään merkityksessä.
Tai syntholia. Mitä tehdä "tekolihaksilla" jotka eivät edes toimi :david:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tulipa tänään käytyä rannalla keekoilemassa pitkästä aikaa.
Kävelin sitten rantaa pitkin, ja huomasin yhden pikkupojan tuijjottavan minua (ilman paitaa olin, tuskin ois muuten ees huomannu:curs: ). Kohdalle päästyäni se sanoi isälleen: "kato isi, semmonen voimamies ukkeli".

Repesein nauramaan, ja naurohan tuo se ukkokin.
Noh, pienen ihmisen silmään sitä saattaa semmoselta näyttääkin:lol2:

Nyt on pakko hehkuttaa :rock:

Tällä viikolla on tullut positiivista palautetta jopa KOLMELTA taholta, joten kai se on uskottava, että kehitystä tapahtuu.

Työkaveri sanoi, että oot sitte habaa reenannu, kun pölistiin jotain työasioita...

Tänään salilla, kun leukoja vetelin niin joku mies tuumasi, että taidat olla tosi hyvässä kunnossa. Että harvoin on nähnyt naisen vetävän leukoja, saatikka sitten noin montaa ja että harva mieskään edes jaksaa elopainoaan nostaa. Olin ite ihan ällikällä, kun eihän siellä kukaan koskaan puhu. Kyseli sitten, että reenaanko mitään muuta lajia varten... Huvikseni vain :)

Ja kolmas sattui myös samaisella salikeikalla, kun näin vanhaa opiskelukaveriani, joka sarjojen välissä katto kättäni ja sanoi, että oot tainnu reenata jonnin verran.

Jepjep, tästä on hyvä jatkaa ja mielettömän hyvä fiilis kyllä tuli :)

Reenaamalla paino muuttunu 112kg-> 98kg -> 105kg ja kun näen äitiä pitkästä aikaa, ensikommentti: ootsie poeka lihonnu? Masentavaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom