Parhaat huomautukset

Viikonloppuna baarissa tuli kommenttia naispuoliselta polttariporukalta.
Polttarisankari oli puettu plussa-palloksi ja tämä tuli sitten antamaan mulle plussapallon päivän parhaasta perseestä. Seurueen toinen nainen sitten lisäkommentoi: plussaa pyllystä!
Muutaman kuvankin tytöt nappas mun hanurista..:rolleyes:
Että sellasta tälläkertaa.:D

Hyviä jatkoja poppoolle jos satutte lukemaan!!:love:

Edit:anteex etten lähteny tanssimaan..

mökillä kun oltiin uimaan menossa niin huomasin että uimahousut on jääny kotio. Mutsi sitte jostai kaivo faijan vanhat uikkarit ja eiku kokeilemaa. Pienethä ne oli, perseestä ja reisistä kiristi, tämän kun faija kuuli nii puolustautu heti:

"Joo nii ne mullaki puristi reisista!" ja "Sulla on perse levinny":D

Thanks to Arska and his Golden Six

Ukki sano: "Pojalla levenee hartiat semmosta vauhtia että kohta pitää teijä leventää ovia",johon isä tokaisi:"saa sitte opetella menee sivuittain ovista",ukki (180cm/130kg)"no ei se kauaa niikää päi mahu menee jos on yhtää sukuusa tullu":jahas:

"Vittu, sä oot ihan äijän näkönen! Toi on luonnotonta!" tuumasi kaverini nähdessään mut miesten wifebeater päällä. Otin kohteliaisuutena.:rock: :D

Nyt on pakko hehkuttaa :rock:

Tällä viikolla on tullut positiivista palautetta jopa KOLMELTA taholta, joten kai se on uskottava, että kehitystä tapahtuu..
Tosi mukavaa kuulla, että naisena oot saanut hyvää palautetta treenatun näköisestä kropasta!:)
Musta on tuntunut näin kesän tultua, että parempi vetää verkkaritakkia tiukemmin vaan päälle, kun kuulee tuntemattomilta tuolla aikas negatiivista kommenttia ja _ei niin mairittelevaa_ tuijotusta varsinkin jos on lyhythiainen paita päällä (mitään hiattomia en edes juuri käytä). Ja kyllä tässä kaupungissa on huomattavasti lihaksikkaampiakin ihmisiä, joten ei nyt luulis niin ihmeellistä olevan :rolleyes: Toisina päivinä se ei haittaa yhtään, toisina ei vaan jaksais. Kädet kun on piilossa niin pääsee siitäkin :D

Tosi mukavaa kuulla, että naisena oot saanut hyvää palautetta treenatun näköisestä kropasta!:)
Musta on tuntunut näin kesän tultua, että parempi vetää verkkaritakkia tiukemmin vaan päälle, kun kuulee tuntemattomilta tuolla aikas negatiivista kommenttia ja _ei niin mairittelevaa_ tuijotusta varsinkin jos on lyhythiainen paita päällä (mitään hiattomia en edes juuri käytä). Ja kyllä tässä kaupungissa on huomattavasti lihaksikkaampiakin ihmisiä, joten ei nyt luulis niin ihmeellistä olevan :rolleyes: Toisina päivinä se ei haittaa yhtään, toisina ei vaan jaksais. Kädet kun on piilossa niin pääsee siitäkin :D

Juu, nii onkin :) Vaikka matkaa on faidroihin sun muihin tytsyihin, sinun kunnosta puhumattakaan :D niin ei nuo kommentit ainakaan reeni-intoa vähennä. Negatiivinen palaute lähipiiriltä tosin sai joskus miettimään, että onkohan tässä mitään järkeä, mutta pitkällisen pohdiskelun tuloksena tulin myönteiseen tulokseen :thumbs: ja teiltä muilta tytsyiltä olen sitten koittanut mallia ottaa, joten kiitosta vaan panoksestanne tälle sivustolle :worship:

tänään rannalla olin niin eräs about 40-50 vuotias nainen sanoi että omistan treenatun näköisen selän ikäisekseni ja isot jalat :eek:

ja sit mun ikäinen poika sanoi samaa hetken päästä...

erittäin omituinen käsitys treenatun näköisistä lihaksista nyky ihmisillä

Vierailulla vanhempien luona: hilluin kotipihalla ilman paitaa ja kommenttina tuli, että läskini ovat kuulemma "tiivistyneet lihaksiksi". :hyper: Kiva kuulla, varsinkin kun nämä 6 kk kasvukauden aikana kertyneet makkarat vyötäröllä antavat mielestäni aihetta pikaiseen läskinpolttokuuriin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Ne on sulle kateellisia. :worship:

Kävin hetki sitten ostamassa pikkutakin uutta työpaikkaa varten ja sain ihan hyvän maanpinnalle palautuksen.

Sovittelin siinä yhtä takkia vanhemman naismyyjän avustaessa;
Myyjä: No, vähän tuo on kyllä tuolta yläselästä väljä.
Minä: Yymm, pitäisikö kokeilla kokoa pienempää?
Myyjä: No ei se oikeastaan mitään auta. Se on sitten hihoista liian lyhyt. Olet vähän liian hoikka poika. Tarvitsisit tuonne hartioihin reilusti lisää massaa, niin löytyisi takkikin helpommin.
Minä: :itku:

HIH, ekat kommentit mullekki tuli tuossa paripäivää sitten. Olin menossa yövuoroon töihin ja työkaveri sattu istuun ulkona portailla tupakalla ja samalla puhu puhelimeen. Noh, ku kävelin ohi ja morjestin ni tämä rouva sano puhelimeen että "Et usko millanen tarzan tulee minun yökkökaveriksi!" Mulla oli hihaton paita päällä ja shotsit jalassa. Hymyilin sisäänpäin... :rock:

HIH, ekat kommentit mullekki tuli tuossa paripäivää sitten. Olin menossa yövuoroon töihin ja työkaveri sattu istuun ulkona portailla tupakalla ja samalla puhu puhelimeen. Noh, ku kävelin ohi ja morjestin ni tämä rouva sano puhelimeen että "Et usko millanen tarzan tulee minun yökkökaveriksi!" Mulla oli hihaton paita päällä ja shotsit jalassa. Hymyilin sisäänpäin... :rock:

Tarkoitti varmaan karvoitustasi? :D :lol2:

Ja taas mennään...

Keskiviikkona eräs ikäiseni naisihminen: "Näytät jotenkin tosi terveeltä ja hyvinvoivalta."

Minuuttia myöhemmin itseäni noin 10 vuotta nuorempi kiinatar (tosi beibe, muuten): "Olet kasvanut. Siis sillain hyvällä tavalla. Näyttää tosi miehekkäältä."

Vaimo tässä päivänä muutamana: "Susta on tullu tommonen RUHO!"

Tänään menin töihin hihaton paita päällä niin pomo tokaisi "no hemmetti, kyllä sen muuten huomaa että oot käyny salilla, kädet on kasvanut niin paljon että ihan alkaa toi ihokin repeillä" ja sitten ihmetteli mun käsiin tulleita raskusarpia.

Tänään kun kaverin kanssa palloiltiin kaupungilla ilman paitaa (kaveri käy myödkin salilla kanssani), tokaisi yksi naispuoleinen työkaverimme, että miksi ette ole töissä ilman paitaa, sitten häb jatkoi vielä, että hän voi maalata rintaamme kauppamme nimen.

Toiene kommentti, jonka saimme, oli että olemme (tähän pikku kyläpahasemme imii) hunksit.

Molemmat oli ihan :eek: :eek: :eek: x tuhan kertaa, mutta kai sitten salilla käyminen on tuottanut tulosta.

On nää positiiviset kommentit mukavii:)

:kuvia: ette saa. Heh heh

Hyvö ilta o olut :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom